Урок "РІВНОБЕДРЕННИЙ ТА РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК. ТЕСТУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ QR коду"

Про матеріал
Урок з геометрії з використаннням QR коду дає змогу перевірити швидко рівень знань учнів з даної теми.
Перегляд файлу

УРОК З ГЕОМЕТРІЇ 7 КЛАС

ТЕМА УРОКУ: РІВНОБЕДРЕННИЙ ТА РІВНОСТОРОННІЙ ТРИКУТНИК. ТЕСТУВАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ  QR коду

МЕТА УРОКУ:

НАВЧАЛЬНА: Домогтися свідомого розуміння учнями:

1. Означення рівнобедреного трикутника, назви його елементів та навчити об'єднувати трикутники по групах на основі виділених ознак

2.Означення рівностороннього трикутника та того факту, що рівносторонній трикутник можна вважати рівнобедреним.

3. Теореми, що виражає властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника.

 Відпрацювати вміння:

1. Використовуючи означення, розпізнавати на рисунку або за умовою рівнобедрений трикутник та називати його елементи

2. Відтворювати теорему про властивість кутів при основі рівнобедреного трикутника та використовувати умову теореми при розв’язуванні задач.

РОЗВИВАЮЧА:  розвивати геометричну інтуїцію, критичне мислення учнів, підвищити мотивацію до досліджуваного предмета

ВИХОВНА: виховувати відповідальне ставлення та інтерес до навчання, уміння працювати самостійно та колективно.

ТИП УРОКУ: застосування знань, умінь та навичок

ОБЛАДНАННЯ: набір креслярських інструментів, QR-код

СТРУКТУРА УРОКУ:

1.Організаційний момент – 2 хв

2. Перевірка домашнього завдання – 3 хв

3. Повідомлення теми та мети уроку – 2 хв

4. Актуалізація опорних знань – 3хв

5. Застосування знань, вмінь та навичок – 30 хв

6. Підбиття підсумків – 2 хв

7. Рефлексія – 2 хв

8. Домашня робота – 1 хв

ХІД УРОКУ:

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Хто не чув про загадковий  Бермудський трикутнику, в якому безслідно зникають кораблі і літаки ?! Але ж знайомий всім нам з дитинства трикутник також таїть в собі чимало цікавого і загадкового. В цьому році ми багато дізналися і ще дізнаємося  про трикутник.

2.ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Взаємоперевірка за готовими відповідями.

2. Кошик понять

Наповнюється корзина основними поняттями, властивостями, визначеннями, ознаками, назвами. Кожен учень по колу називає якесь одне речення  або факт про трикутник. Не відповів - значить, вибуваєш з гри.

3.ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

Ми продовжуємо вивчати тему  «Рівнобедрений і рівносторонній трикутник». Основною задачею сьогоднішнього уроку буде відпрацювання даної теми: і теоретичної і практичної її частини.

Як говорив  А. Франс: «Чтобы переваривать знания, надо поглощать их с аппетитом». Нехай ці слова стануть девізом нашого уроку.

4.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПРНИХ ЗНАНЬ

Учні повинні заповнити кластер

5.ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

1. Розвязування № 283, 285(підручник А. П. Єршова) з коментуванням

2. Тестування за допомогою QR коду

6. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

КАЗКА - ПИТАННЯ

Зібралися представники всіх видів трикутників на лісовій галявині і стали обговорювати питання про вибір свого короля. Довго сперечалися і ніяк не могли прийти до єдиної думки. І ось один старий трикутник сказав: "Давайте вирушимо все в царство трикутників. Хто прийде першим, той і буде королем ". Всі погодилися. Рано вранці вирушили всі в далеку подорож. На шляху мандрівників зустрілася річка, яка сказала: "перепливуть мене тільки ті, у кого все кути гострі"

Частина трикутників залишилася на березі, інші благополучно перепливли і вирушили далі. На шляху їм зустрілася висока гора, яка сказала, що дасть пройти тільки тим, у кого хоча б дві сторони рівні. Подолавши другу перешкоду продовжили шлях. Дійшли до великого обриву, де був вузький міст. Міст сказав, що пропустить тих, у кого всі сторони рівні. По мосту пройшов тільки один трикутник, який першим дістався до царства і був проголошений королем.

Запитання:

1. Хто став королем?

2. Хто був основним суперником?

3. Хто першим вийшов з змагання?

7. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

§ 11 – опрацювати повторно

№ 284, 286

Творче завдання: скласти сінквейн на тему «Трикутник»

8.РЕФЛЕКСІЯ

Діти, послухайте будь ласка уважно стародавню притчу:

Йшов мудрець, а назустріч йому три людини, які везли під гарячим сонцем візки з камінням для будівництва. Мудрець зупинився і задав кожному з питання. У першого запитав: «Що ти робив цілий день?» І той з усмішкою відповів, що цілий день возив прокляті камені. У другого мудрець запитав: «А що ти робив цілий день?» І той відповів: «А я сумлінно виконував свою роботу». А третій посміхнувся, його обличчя засвітилося радістю і задоволенням: «А я брав участь в будівництві храму!»

А тепер Ви давайте мені відповідь на запитання:

Хто працював так, як перша людина? (підійміть руки)

Хто працював сумлінно?

Хто брав участь в будівництві храму науки і з задоволенням продовжив би урок?

 Ідея цієї притчі актуальна й нині: праця не лише нестерпний тягар чи засіб для матеріального забезпечення, а й – найперше – джерело творчості й шлях для досягнення успіху.

Діти, я переконана, що ми з вами завдяки нашій активній праці досягли неабиякого успіху!!!

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

код тестов.gif
zip
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку