Урок: "Робота з природними матеріалами. Фігурки тварин"

Про матеріал
Про роботу з природними матеріалами, прикріплювання природного матеріалу. Для ознайомлення учнів з фігурками тварин із природних матеріалів та навчання виготовляти фігурки тварин із природних матеріалів і виховання любові до природи, бережливого ставлення до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

Урок трудового навчання у 2класі 6 жовтня.   

Робота з природними матеріалами.

Тема. Фігурки тварин. «Порося»  Прикріплювання природного матеріалу.

Мета. Ознайомити учнів з фігурками тварин із природних матеріалів. Навчати виготов­ляти  фігурки тварин із природних матеріалів. Розвивати спосте­режливість, художній смак, уяву, пам`ять, мислення, функціональне мовлення. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали. Демонстраційний матеріал: відео, презентація, зразки аплікацій із природного матеріалу.  Для індивідуального

 користування: кольоровий картон, необхідний природний матеріал, олі­вець, ножиці, клей ПВА, підкладні серветки,  підручник «Трудове навчання. 2 клас»

                           Хід уроку  

І. Орг.момент.

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти просто молодці!

-Який зараз урок? Як звуть вчительку? Учитель виправляє вимову учнів, перевіряє підготовку учнів до уроку, наявність необ­хідних для роботи інструментів і матеріалів.

 

ІІ.Повідомлення теми та мети уроку 

-Минулого року  ви працювали з природними матеріала­ми. Сьогодні ми згадаємо, які природні матеріали використовували на уроках, і дізнаємось, які ще матеріали можна використати. Сьо­годні ми будемо робити фігурки тварин із природного матеріалу.

 

III. Виклад нового матеріалу 

-Діти, послухайте загадку,  подумайте, уявіть і скажіть, про яку пору року в ній ідеться. 

                         Без пензлика, без олівця 

                        Жовті шати одягає.

                        Розфарбувала деревця.           

                        Золотисту стелить постіль —

                         Сумно у гаях блукає,         

                        Жде сестричку білу в гості.

                                                                                       (Осінь.)

-А вам подобається осінь?

-Чим саме? 

  • Осінь — прекрасна пора року, багата на подарунки. Восени не­наче приходить художник і розмальовує листя дерев і кущів різ­ними кольорами. Достигають цілющі плоди шипшини, глоду, виграючи яскравими червоними барвами в сонячному промінні.

 

  • Але не тільки листя дерев і кущів можна використовувати для аплікацій. Для  роботи використовують також плоди дерев — ясена, клена, липи, а також зерна і насіння багатьох фруктів, ово­чі.

 

Розкажіть: Яких тваринок ти бачив на відео? З чого вони зроблені? 

 

  • Демонстрація зразків робіт з природного матеріалу.

Відкрийте підручник і знайдіть вироби з природного матеріалу.

«Мозкова атака».

-         Що ви бачите?  Порахуйте тваринок з природного матеріалу.

-         З чого вони зроблені? Як називають цей матеріал?

-         Що вам сподобалось?

-         Як правильно організувати робоче місце? Хто знає?

 

«Асоціативний кущ». Демонстрація малюнків з природними матеріалами. Які природні матеріали ви знаєте? (Запишемо на дошці)

 

 IV. Аналіз зразка виробу 

-Сьогодні ми будемо робити фігурки тварин з овочів. «Порося»

 

     

 

  • Уважно подивіться  і скажіть:

-Що потрібно для виготовлення аплікації?

-Як прикріпити деталі тваринки до тулуба? Які ще ви знаєте способи прикріплення?

-  З яких деталей складається фігура поросяток?

-Яку форму мають вуха? П`ятачок? Хвіст? Ноги? Очі?

-Скільки треба зробити вух ? Ніг? ….

 

V. Інструктаж

Послідовність виготовлення аплікації. Подивіться на малюнки, розкажіть, що будемо робити по порядку.

 

 

 

Гра «Продовж речення»

1.Підготувати: …...

2.Вирізати разом:  ….  ….. Якої форми?

3.Розкласти: …..

4. Позначити місця з`єднання ……..

5.Прикріпити................….на визначені місця.

6. Самостійно виготовити і прикріпити очі.

 

Правила культури праці та безпечного поводження з інструментами

1.Під час роботи з ножем та клеєм слід дотримуватися пев­них правил.

2.Ножем грайтеся.

3.Не розмахуйте руками.

4.Не крутіться, без потреби не беріть їх ДО рук.

5.Для нанесення клею користуйтеся пензликом.

6. Виконуйте роботу на підкладній  серветці.

8.Не беріть  матеріали до рота.

 

Відео фізкультхвилинки. «Чарепаха-аха». (Танцюємо і співаємо разом) 

 

 

VIІ. Практична робота

  • Що нам потрібно для роботи?

  • Виконання практичної роботи  за малюнками і планом.

-Що будемо робити спочатку?

- Що ти зробив?

- Що зараз треба робити? (Дивись малюнок і план роботи)

 

  • У процесі виконання практичної роботи  допомагаю учням підібрати необхідний  матеріал, залучаю їх до співставлення форм, кольорів, розмірів, на­гадую правила  безпечної роботи . Учні розкладають  матеріали  на основі, виготовляють вироби з допомогою. Спостерігаю за роботою, нагадую про дотримання правил культури праці. 
  • Під час огляду робочих місць: здійснюю корекцію;  контролюю і допомагаю дітям при виникненні труднощів; проводжу індивідуальний (фронтальний) інструктажі.

 

VIІІ. Рефлексія.

-Що навчились виготовляти?

-Що нового дізнались?

-Які нові слова запам’ятали ?

-Чи сподобалась вам робота з природним матеріалом?

Виставка робіт

Аналіз робіт. «Оцінювальна банка». Як ви оцінюєте свою роботу? Покладіть у банку відповідний малюнок. 

  Создать мем "смайлики на все случаи жизни, смайлики смайлики, смайлик не  знаю" - Картинки - Meme-arsenal.comНеожиданный признак старения: если вы используете эти смайлики, то молодежь  вас точно не поймет - ForumDaily  День рождения «Смайлика» Маук МКДЦ "Сергиевский"Неожиданный признак старения: если вы используете эти смайлики, то молодежь  вас точно не поймет - ForumDaily  Смайлик на " Настрій дня " НУШ | Ілюстрації. Гра 19 вересня — День народження смайлика

Схема и смайлики для рефлексии (1 класс) позитив. СМАЙЛИКИ, СТРИКЕРЫ | Смайлики, Позитив, Счастливые картинки Смайлики веселые и грустные картинки для урока: Картинки эмоций для детей  детского сада — Банка картинка для детей - 56 фото

Прибирання робочих місць

 

«Оцінювальна банка»

  Создать мем "смайлики на все случаи жизни, смайлики смайлики, смайлик не  знаю" - Картинки - Meme-arsenal.comНеожиданный признак старения: если вы используете эти смайлики, то молодежь  вас точно не поймет - ForumDaily  День рождения «Смайлика» Маук МКДЦ "Сергиевский"Неожиданный признак старения: если вы используете эти смайлики, то молодежь  вас точно не поймет - ForumDaily  Смайлик на " Настрій дня " НУШ | Ілюстрації. Гра 19 вересня — День народження смайлика

Схема и смайлики для рефлексии (1 класс) позитив. СМАЙЛИКИ, СТРИКЕРЫ | Смайлики, Позитив, Счастливые картинки Смайлики веселые и грустные картинки для урока: Картинки эмоций для детей  детского сада —   Создать мем "смайлики на все случаи жизни, смайлики смайлики, смайлик не  знаю" - Картинки - Meme-arsenal.com День рождения «Смайлика» Маук МКДЦ "Сергиевский"Неожиданный признак старения: если вы используете эти смайлики, то молодежь  вас точно не поймет - ForumDaily  Смайлик на " Настрій дня " НУШ | Ілюстрації. Гра 19 вересня — День народження смайликаСхема и смайлики для рефлексии (1 класс)  Смайлики веселые и грустные картинки для урока: Картинки эмоций для детей  детского сада —

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку