Урок "Рослини рідного краю"

Про матеріал
Урок ознайомить учнів із рослинами рідного краю, з видами лікарських рослин і їх значенням для людини та стане у нагоді вчителям під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Я досліджую світ. 1 клас

Розробник: Косовцева Н.О.,

учитель початкових класів ХГ № 13

вищої кваліфікаційної категорії

Тема. Рослини рідного краю

  Мета. Ознайомити учнів із  рослинами рідного краю, з видами лікарських рослин і їх значенням для людини [2ПРО1-4.3-4]; розвивати вміння розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини [2ПРО1-4.3-4];  вчити з допомогою дорослих демонструвати результати власної діяльності [2 ТЕО 2-1.5-1]; вчити групувати повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення)
[2 ІФО 1-1.2-2]; виховувати інтерес до вивчення природи рідного краю; дбайливе ставлення до неї [1ПРО3.2].

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися:

навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки дорослих;

загальномовленнєві: виконує завдання за відомою моделлю;

загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки.

  • здоров’язбережувальна: дбайливо ставиться до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей;
  • громадянська: пояснює значення природи для життя людини;
  • соціальна: вчиться працювати самостійно.

Тип уроку: онлайн-урок з використанням програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download

Обладнання: презентація до уроку, мультимедійне обладнання, доступ до мережі інтернет.

Інтернет ресурси: програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download

Хід уроку

І.Повідомлення теми і мети уроку. ( слайд 1-2)

- Доброго дня, діти!

- Журавлик знову  нас запрошує до подорожі. Сьогодні до країни  рослин рідного краю.

ІІ.Вивчення нового матеріалу.

  •    І  почнемо  ми свою подорож з  галереї рослин. Але щоб туди зайти, нам треба відгадати назви рослин.

Анаграми  «Лікарські  рослини». ( слайд 3)

     и л а п   (липа)

      б у д     (дуб)

     смо на ди ро    (смородина)

     ли на ма     (малина) 

      ро  ка маш  (ромашка)

       по  ник  рож  до  (подорожник)

- Перевірте себе (слайд 4)

Подорож до галереї рослин. (Слайд 5)

  • Усі  назви відгадали. Тож розглянемо галерею, яка у нас утворилася.

Розглядаємо малюнки та називаємо назви рослин.

  •      Журавлик склав розповідь, щоб   провести  екскурсію до   галереї, але деякі слова  в реченнях загубилися. Доповніть речення, скориставшись словами   із довідки.

Доповнити  речення. (Слайд 6-7)

 

 

 

 

 

 

 

  •    Лікарські рослини   допомагають нам, лікують від різноманітних хвороб. А як саме, ви дізнаєтеся з наступного завдання.

Вправа «Як  рослини  дітей вилікували» (Слайд 8-9)

Уважно   розгляньте малюнки. Розташуйте їх в такій послідовності, щоб вийшла  розповідь «Як  рослини  дітей вилікували».

 

 

 

 

 

 

 

 

Впишіть цю послідовність у таблицю.

6

4

2

5

3

1

 

Запишіть цю послідовність у зошити (на листочки).

Дослідницький практикум (Слайд 10)

  •      Дізнайтеся у дорослих, що вони знають про лікувальні властивості дуба та ромашки і створіть власну розповідь у малюнках «Як  ромашка та дуб  дітей вилікували».

Подорож до лісу  (Слайд 11)

Відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=7U3fcqswEus

- Летить журавлик, дивиться навкруги, в лісі ростуть велетенські сосни, красуні ялинки, могутні дуби, стрункі берізки, ліщина. Придивився пильніше, а в травичці гриби ростуть. Захотілося  журавлику грибів назбирати. Але розгубився, не знає, які гриби до кошика класти. Давайте допоможемо пташці. Упишіть в клітинки на кошику номери їстівних грибів.

Випишіть у зошит (листочок) номери їстівних грибів.

Гра «Їстівне, неїстівне» (Слайд 12)

    1)опеньки             2)бліда поганка          3)боровик                                                   

   4)лисички             5)мухомор                  6)маслюк   

                       7) рижик       8)чортів гриб  

загружено - 2020-04-05T193943.209

  Фізкультхвилинка за посиланням  (Слайд 13)

   https://www.youtube.com/watch?v=B2pukK8ugwM                                                                      або

Руханка  «Грибочки»

Дружно в ліс ми всі пішли,

Скільки тут грибів знайшли!

В кошики ми їх збирали,

Доки повними не стали.

Ще й побігали там трішки.

Натомили свої ніжки.

 

Гарно відпочив журавлик і полетів далі. (Слайд 14)

Перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9tdpNasLmHI

 

Гра «Четвертий зайвий» (Слайд 15-16)

 Допоможіть журавлику знайти в кожній групі зайву рослину. Випишіть номери тих рослин, які є зайвими у кожному рядку.

  1. Вишня, 2) малина, 3) груша, 4) полуниця.
  1. Льон, 2)  гарбуз, 3) баклажан, 4) помідор.
  1. Гречка, 2) пшениця, 3) пшоно, 4) бавовна.
  1. Яблуко, 2) смородина, 3)  слива,  4) персик.

Перевір себе.  За кожну правильну відповідь став « +».

Якщо  набрав чотири « +»: « Ти – молодець!»

Якщо менше чотирьох « +»: « Будь уважнішим і в тебе все вийде!»

 

ІІІ. Підсумок уроку. (Слайд 17)

Зустріч наша закінчується і  журавлик радить пограти зі своїми рідними в гру «Хто більше знає назв рослин рідного краю».

 

Список використаних джерел:

  • «Я досліджую світ»: підруч. для 1-го кл. закл. заг. серед.  освіти: у 2-х ч.; ч.2  / Т. Гільберг, С. Тарнавська, О.Гнатюк, Н. Павич. – К. : Генеза, 2018
  • «Я досліджую світ»: зошит: навч. посіб. для 1-го кл. закл. заг. серед.  освіти: у 4-х ч.; ч.4  / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич. – К. : Генеза, 2018
  • Типові освітні програми нової української школи для закладів загальної середньої освіти 1-2 та 3-4 класи, ТОВ «Видавництво «Світоч»», 2019
  • Навчально-методичні матеріали до Модельної навчальної програми для першого класу / За ред. Н. Гальчевської, Л. Гуменюк, М. Товкало. – Львів: Центр освітньої політики, 2018.
  • Природознавство. 2 клас: Робочий зошит/ Зоя Хитра, Людмила Мальцева.- Харків: Видавничий дім Весна, 2016
  • https://www.youtube.com/watch?v=7U3fcqswEus
  • https://www.youtube.com/watch?v=B2pukK8ugwM                                                                    
  • https://www.youtube.com/watch?v=9tdpNasLmHI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку