Урок "Тварини рідного краю"

Про матеріал
Урок допоможе вчителю навчити дітей розпізнавати за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів та спостерігати за перелітними і осілими птахами своєї місцевості.
Перегляд файлу

Я досліджую світ. 1 клас

Розробник: Косовцева Н.О.,

учитель початкових класів ХГ № 13

                                                                              вищої кваліфікаційної категорії

Тема. Тварини рідного краю

Мета.  Вчити дітей розпізнавати за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [2 ПРО 1-4.3-6];  вчити спостерігати за перелітними і осілими птахами своєї місцевості й описувати їхню поведінку [2 ПРО 1-4.3-8]; розвивати вміння дітей порівнювати свійських і диких тварин [2 ПРО 1-4.3-7];  ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду [2 ПРО 2-3.2-3]; виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність[2 ПРО 2-3.2-4].

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися:

навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки дорослих;

загальномовленнєві: виконує завдання за відомою моделлю;

загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки, групує об’єкти, дає назву групі;

  • здоров’язбережувальна: дотримується правил поведінки в довкіллі з дикими тваринами, дбає про домашніх улюбленців;
  • громадянська: пояснює значення тварин для життя людини;
  • соціальна: вчиться працювати самостійно.

Тип уроку: онлайн-урок з використанням програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download

Обладнання: презентація до уроку, мультимедійне обладнання, доступ до мережі інтернет.

Інтернет ресурси: програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download

Хід уроку

І.Повідомлення теми і мети уроку. ( Слайд 1)

- Діти, доброго дня!

 Сьогодні журавлик запрошує вас до мандрівки в Царство…… .

Назву цього Царства вам потрібно розшифрувати.

Гра « Дешифрувальник» ( Слайд 2-3)

Розв’яжіть приклади, розташуйте   відповіді разом з буквами у порядку зростання та прочитайте слово.


2+3=      а

4+4=      и

10 -8 =    т

7-4=        в

5+2=       р

10-1=      н

6+4=       и


  • Молодці!  Це Царство тварин.

ІІ.Вивчення нового матеріалу.

( Слайд 4)

Царство тварин − найбільше царство на території Живої природи. Різні мешканці населяють його. Всі вони дуже різні, але всі потребують уваги та турботи.

Перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks

Гра «Хто це» ( Слайд 5-12)

  • Тіло вкрите шерстю, годують малят молоком. (Звірі)
  • Живуть в морях, океанах, річках, ставках. Тіло вкрите лускою. (Риба)
  • Тіло вкрите  пір’ям. (Птахи)
  • Рухаються плазуючи, тіло вкрите лусочками чи панцирем. (Плазуни)
  • Тіло вкрите вологою і тонкою шкірою. Частину життя проводять

 на суші, а частину -  у воді. (Земноводні)

  • Мають 6 ніжок. (Комахи)
  • Мають 8 ніжок. (Павуки)
  • Мають клешні, панцир. Живуть на дні річок, озер. (Раки)

Фізкультхвилинка  ( Слайд 13)

Можна провести  для очей або за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo

Журавлик не захотів  відпочивати. Малював свійських тварин і  припустився помилки.

  • Яка тварина зайва?

Гра « Хто зайвий?» ( Слайд 14-15)

 

C:\Users\1\Documents\image172.jpg

Лось, свиня, качка, півень, собака, равлик, папуга.

Можна запропонувати дітям протягом 30 – 60с розглянути малюнок, запам’ятати хто зображений, закрити малюнок і назвати.

Замислився журавлик, розмірковує:  для чого потрібні  тварини. І раптом згадав, що тварини необхідні людині для існування. Вони дають необхідні їй продукти харчування (м’ясо, молоко, яйця, мед); вовну та шовк для виробництва тканин; хутро для пошиття одягу; шкіру для взуття; ліки, якими лікують різні хвороби людини (зміїна і бджолина отрута, мед, борсучий жир).

Допоможіть журавлику розібратися, яку користь приносять людям свійські тварини.

Гра «Хто що дає?» ( Слайд 16)

 

C:\Users\1\Documents\images - 2020-04-09T160158.774.jpg                                                           C:\Users\1\Documents\загружено - 2020-04-09T160311.041.jpg

 

C:\Users\1\Documents\загружено - 2020-04-09T160420.148.jpg                                                            C:\Users\1\Documents\загружено - 2020-04-09T160516.948.jpg

 

C:\Users\1\Documents\images - 2020-04-09T160644.350.jpg                                                           C:\Users\1\Documents\images - 2020-04-09T161223.844.jpg 

C:\Users\1\Documents\84578.p6m4jo.300.jpg                                                                    C:\Users\1\Documents\images - 2020-04-09T161802.248.jpg  

   C:\Users\1\Documents\загружено - 2020-04-09T162205.893.jpg                                                                  C:\Users\1\Documents\images - 2020-04-09T162347.464.jpg

 

- Діти, знайомтеся  з друзями журавлика.

Перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=xpsEkeEbdb0

 Журавлик має багато світлин.

Хоче він їх переглянути разом з вами. ( Слайд 17)

Гра «Наведи лад» ( Слайд 18)

Коли настане осінь, відлетить журавлик в теплі краї зі своїми друзями перелітними птахами. А от осілі так і залишаться зимувати. Сумуватиме за ними журавлик. От і вирішив з собою завжди брати альбом, щоб на чужині розглядати світлини і згадувати своїх друзів. Допоможіть журавлику зібрати в альбом світлини осілих птахів.

ІІІ. Підсумок уроку. ( Слайд 19-20)

Наша мандрівка до Царства тварин завершується і журавлик радить намалювати малюнок свійської тваринки і разом з батьками скласти правила поводження з домашнім улюбленцем.

 

Список використаних джерел:

  • «Я досліджую світ»: підруч. для 1-го кл. закл. заг. серед.  освіти: у 2-х ч.; ч.2  / Т. Гільберг, С. Тарнавська, О.Гнатюк, Н. Павич. – К. : Генеза, 2018
  • «Я досліджую світ»: зошит: навч. посіб. для 1-го кл. закл. заг. серед.  освіти: у 4-х ч.; ч.4  / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич. – К. : Генеза, 2018
  • Типові освітні програми нової української школи для закладів загальної середньої освіти 1-2 та 3-4 класи, ТОВ «Видавництво «Світоч»», 2019
  • Навчально-методичні матеріали до Модельної навчальної програми для першого класу / За ред. Н. Гальчевської, Л. Гуменюк, М. Товкало. – Львів: Центр освітньої політики, 2018.
  • https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
  • https://www.youtube.com/watch?v=xpsEkeEbdb0
  • https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo

 

docx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку