Я досліджую світ. 1 клас
Розробник: Косовцева Н.О.,
учитель початкових класів ХГ № 13
вищої кваліфікаційної категорії
Тема. Тварини рідного краю
Мета. Вчити дітей розпізнавати за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів [2 ПРО 1-4.3-6]; вчити спостерігати за перелітними і осілими птахами своєї місцевості й описувати їхню поведінку [2 ПРО 1-4.3-8]; розвивати вміння дітей порівнювати свійських і диких тварин [2 ПРО 1-4.3-7]; ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду [2 ПРО 2-3.2-3]; виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність[2 ПРО 2-3.2-4].
Ключові компетентності:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки дорослих;
загальномовленнєві: виконує завдання за відомою моделлю;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки, групує об’єкти, дає назву групі;
Тип уроку: онлайн-урок з використанням програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download
Обладнання: презентація до уроку, мультимедійне обладнання, доступ до мережі інтернет.
Інтернет ресурси: програми для проведення відеоконференцій Zoom ( з можливістю демонстрації екрану) https://zoom.us/download
Хід уроку
І.Повідомлення теми і мети уроку. ( Слайд 1)
- Діти, доброго дня!
Сьогодні журавлик запрошує вас до мандрівки в Царство…… .
Назву цього Царства вам потрібно розшифрувати.
Гра « Дешифрувальник» ( Слайд 2-3)
Розв’яжіть приклади, розташуйте відповіді разом з буквами у порядку зростання та прочитайте слово.
2+3= а
4+4= и
10 -8 = т
7-4= в
5+2= р
10-1= н
6+4= и
ІІ.Вивчення нового матеріалу.
( Слайд 4)
Царство тварин − найбільше царство на території Живої природи. Різні мешканці населяють його. Всі вони дуже різні, але всі потребують уваги та турботи.
Перегляд відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
Гра «Хто це» ( Слайд 5-12)
на суші, а частину - у воді. (Земноводні)
Фізкультхвилинка ( Слайд 13)
Можна провести для очей або за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo
Журавлик не захотів відпочивати. Малював свійських тварин і припустився помилки.
Гра « Хто зайвий?» ( Слайд 14-15)
Лось, свиня, качка, півень, собака, равлик, папуга.
Можна запропонувати дітям протягом 30 – 60с розглянути малюнок, запам’ятати хто зображений, закрити малюнок і назвати.
Замислився журавлик, розмірковує: для чого потрібні тварини. І раптом згадав, що тварини необхідні людині для існування. Вони дають необхідні їй продукти харчування (м’ясо, молоко, яйця, мед); вовну та шовк для виробництва тканин; хутро для пошиття одягу; шкіру для взуття; ліки, якими лікують різні хвороби людини (зміїна і бджолина отрута, мед, борсучий жир).
Допоможіть журавлику розібратися, яку користь приносять людям свійські тварини.
Гра «Хто що дає?» ( Слайд 16)
- Діти, знайомтеся з друзями журавлика.
Перегляд відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=xpsEkeEbdb0
Журавлик має багато світлин.
Хоче він їх переглянути разом з вами. ( Слайд 17)
Гра «Наведи лад» ( Слайд 18)
Коли настане осінь, відлетить журавлик в теплі краї зі своїми друзями перелітними птахами. А от осілі так і залишаться зимувати. Сумуватиме за ними журавлик. От і вирішив з собою завжди брати альбом, щоб на чужині розглядати світлини і згадувати своїх друзів. Допоможіть журавлику зібрати в альбом світлини осілих птахів.
ІІІ. Підсумок уроку. ( Слайд 19-20)
Наша мандрівка до Царства тварин завершується і журавлик радить намалювати малюнок свійської тваринки і разом з батьками скласти правила поводження з домашнім улюбленцем.
Список використаних джерел: