Урок у 1 класі з предмету ЯДС "Барви веселки. Синій колір. Чиста вода – довге життя. ”

Про матеріал
Урок з предмету ЯДС у 1 класі "Барви веселки. Синій колір. Чиста вода – довге життя ” є одним з тематичного тижня "Веселка". Він побудований на інтеграції таких предметів, як математика, технології, українська мова, мистецтво.
Перегляд файлу

 

 

 

Інтегроване заняття з курсу

 «Я досліджую світ»

1 клас

 

Тема тижня: «ВЕСЕЛКА»

Тема дня:Барви веселки. Синій колір.

 Чиста вода – довге життя.

 

 

з/п

Навчальна

діяльність

Очікувані результати учіння

Індекс

очікуваного

результату

І.

Ранкова зустріч.

Привітання. Новини дня

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну

інформацію в діалозі.

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

Відповідає на запитання за даними таблиці, схеми.

2 МОВ 1.1-1

 

 

2 ГІО 7.2-32

 

 

2 ІФО 1.2-6

ІІ.

Робота з віршем.

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й    доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

Досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції.

Оперує числами в межах 100.

Поповнює власний словниковий запас.

Використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм.

2 МОВ 1.1-1

 

 

2 МАО 2-4.2-5

 

 

2 МАО 2-4.3-1

2 МОВ 1-1.7-3

2 ІФО 2-2. 4-1

ІІІ.

Математична краплинка

Знаходить значення математичних виразів.

Читає і записує натуральні числа ( мінімум до 100)  та 0 словами і числами.

Порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівняння за допомогою знаків >, <, =.

2 МАО 2-4.3-3

2 МАО 2-4, 2-3

 

2 МАО2-4, 2-6

IV.

Фізкультхвили-нка

Вправа «Австралійський дощ»

Виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учителя / учительки з використанням різних предметів та без них.

2 ФІО 1-1.1-1

V.

Кольоровий диктант

Записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються.

Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо).

2 МОВ 3-3.1-4

 

 

 

2 МОВ 3-3, 1-2

 

VI.

Виготовлення хмаринки з долоньок.

Створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу).

Ділиться враженнями від творів різних видів мистецтва

2 ТЕО 1-1.4-4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 МИО 3-3. 3-2

VІI.

Мультфільм «Струмочок»

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого.

Висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо)

Використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо)

Розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування.

Розмірковує, якими рисами характеру має володіти людина і чому.

2 МОВ 1-1.8-1

 

2 МОВ 4-1.5-5

 

 

 

 

2 ПРО 1-2.1-1

 

 

2 ПРО 1-1.6-1

 

 

2 ГІО 1-6.1-1

VІІІ.

Гра «Вибирай і добирай».

 

Поповнює власний словниковий запас.

Використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації.

Записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються.

2 МОВ 1-1.7-3

2 МОВ 1-1.2-1

 

 

2 МОВ 3-3.1-4

ІХ.   

Рефлексія

Уважно вислуховує думку співрозмовника,  висловлює свій погляд, шануючи гідність               інших.

Визначає, що дає природа людині.

2 ГІО 2-7. 2-4

 

 

2 ГІО 3-2, 2-2


І. Ранкова зустріч

  1.               Привітання.

Добрий день, новий день,

Нових нам співа пісень.

І сьогодні про краплинку

Заспіває пісню дзвінко.

Пісня про краплинку https://www.youtube.com/watch?v=KZsglJrZSkI

  1.               Групове заняття

Гра-вітання « Добрий дощик»

- Діти, усі ви - добрі дощові краплинки. Я (вчитель)  - мама Хмара. У мене в руках є чашечка з чарівною водою доброти. «Мама Хмара» буде  « бризкати водою»(роздаю паперові краплинки з чашечки по черзі кожній дитині та запитую «краплинок» , кому вони допомогли. Кожна дитина повинна відповісти, що вона зробила доброго.

  1.               Щоденні новини

Сьогодні….

Число…

Місяць….

Погода…

  1.               Крісло автора

-                     Якого кольору краплинки дощу? Яким кольором зображують воду? Які почуття у вас викликає синій колір?

-                     Послухайте вірш і скажіть, що у вірші було синім?

Синім джерельцем з синіх снігів
Синій струмочок задзюркотів.
Синьою піснею день привітав,
Синьою стрічкою гай заквітчав.
Щедро розсипав скрізь у долині,
Наче намисто, проліски сині.

-                     То ж тема нашого дня: синій колір веселки.

-                     А девіз дня такий:

Синій колір зустрічає спокоєм своїм,

То ж скоріш рушаймо  в подорож із ним.

Довідка про синій колір

  Вчитель. Давайте розкажемо нашій гості про синій колір, аби вона зрозуміла який він чудовий та не засмучувалась даремно.

  Синього так багато на нашій планеті і він має дуже важливе значення для нас. Це колір повітря та легкої води — струмків та річок. Це колір вічності, таємниці та глибокого спокою. Синій вважається кольором інтуїції. Він стимулює мислення.

     На Сході він символізує істину і спокій. Синій колір допомагає очистити свідомість від непотрібних думок, заспокоїть тривогу.

      Символічно відповідає воді, флегматичному темпераметру. Підходить для тих, кому не вистачає свободи. Синій – це єднання з навколишнім, розряджена емоційність, готовність до естетичних переживань і натхненних роздумів.

 

Похожее изображение-         Закриваємо оченята та уявляємо  себе біля гірського струмочка. Ми чуємо як тече водичка, відчуваємо легенький вітерець, відчуваємо свіжість. Які почуття виникли, які асоціації з'явились?

-                     Разом з нами подорожуватиме і краплинка

 

ІІ. Робота з віршем.

  1. Завдання від Маленької краплинки. Вона хоче дізнатися, хто найуважніший. Прослухайте вірш, та порахуйте скільки разів у ньому зустрічаються предмети синього кольору.

Синя доріжка - колір миру й неба,

Жити у добрі і злагоді усім людям треба

По доріжці пробіжу, зафарбую ніжки,

І про мир всім розкажу, прочитаю з книжки!!

Синя доріжка пахне васильками

Квітами, що є на полі й сукні моєї мами.

Синій колір моря і глибин небесних,

І зірок, що в небі, і казок чудесних.

  1. Ми прослухали вірш та порахували усі слова,  які називають предмети синього кольору(6).

-         Назвіть всі двоцифрові числа, у яких  зустрічається цифра 6.

       -  Але  предметів синього кольору так багато! Зараз ми перевіримо ваші знання. Створімо ланцюжок «синіх» слів.

  3.Гра «Синій  ланцюжок»

Слова: волошка, море…, ….

  4.Вправа « Комп’ютер» (робота в парі)

- «Видрукуйте» один одному слово , що асоціюється з синім кольором, яке ви запам’ятали з вірша, а товариш нехай це слово озвучить.

Описание: Картинки по запросу клавіатура

 

 

 

ІІІ.  Математична краплинка.( Робота в парах)

-         Наша краплинка із своїми подругами любить поїти та вмивати квіти. Відшукайте, яку квітку напоїла кожна краплинка.

 

-         З’єднати приклад з відповіддю.                     

-         З’єднати числа на хмаринці від найменшого до найбільшого.

-         Порахуйте і порівняйте кількість краплинок та квіточок.

ІV. Фізкультхвилинка

Вправа «Австралійський дощ»

— Чи знаєте ви, який тропічний дощ?

— Піднімається вітер (потираємо руки).

— Падають перші краплини дощу (клацаємо пальцями).

— Почалася злива (плескаємо долонями по стегнах).

— Злива перетворилася на бурю (тупаємо).

— Ось буря стихає (плескаємо долонями по грудині).

— Стихає злива (плескаємо долонями по стегнах).

— Закінчується дощ, падають останні краплі (клацаємо пальцями).

— Шумить тільки вітер (потираємо долоні).

— Австралійський дощ скінчився. Сонце! (Діти піднімають руки вгору).

 

V. Кольоровий диктант.

- Запишіть речення і зафарбуйте слова-назви предметів тим кольором, з яким вони у вас асоціюються.

У небі світить сонечко. На березі річки сидить жабка. За хмаркою заховалася веселка.

-         Назвіть слова, що мають колір краплинки.

 

VІ. Виготовлення хмаринки з долоньок.

-         Краплинка засумувала за своєю домівкою-хмаринкою. Давайте виготовимо хмаринку зі своїх долоньок. Для цього нам потрібний синій папір, ножиці та олівець. Пам’ятаймо й про правила безпечної поведінки з ножицями.

-         Вчені дослідили, що звуки музики зафарбовані в певний колір Так, усі твори Бетховена синього кольору. Виконуючи завдання,  ви спробуєте теж відчути синій колір «Місячної сонати» Бетховена.

(При виконанні роботи звучить https://www.youtube.com/watch?v=Acp-KMlpH3o&t=257s)

Похожее изображение

 

VІІ. Мультфільм «Струмочок»

-         Перегляньте мультфільм і назвіть його героїв.

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

-         Який настрій був у Струмочка?

-         Що запропонувала Жабка?

-         Чому згасало життя за вербою?

-         Як вирішилася ця проблема?

-         Чого вчить нас ця історія?

VІІІ. Гра «Вибирай  і добирай». Робота в групах.

-         У краплинки для вас -  нове завдання.

1група: дібрати 5 слів, що починаються літерою «ес» і є назвами предметів та відповідають на питання « Хто? Що?».

2 група: дібрати 5 слів, що починаються літерою «ес» і є назвами ознак предметів  та відповідають на питання « Який? Яка? Яке?».

3 група: дібрати 5 слів, що починаються літерою «ес» і є назвами дій предметів  та відповідають на питання «Що робить?».

4 група: дібрати 5 слів, що починаються літерою «ес» і відповідають на питання « Як?»

Кожна група за сигналом піднімають одну з карток наосліп. Завдання: утворити речення з цих слів.

-         Чи легко було виконати завдання?

-         Яке з слів ви хотіли б замінити на інше?

-         Чи є це слово серед записаних вами? Виберіть його і удоскональте речення.

-         Які слова ви ще хотіли б дописати, щоб події видавалися реальними (казковими)? Допишіть це слово і знову складіть речення.

ІХ.   Рефлексія

-Сьогодні з нами була краплинка. Яке значення вона має в житті людей, тварин та рослин?

- Давайте висловимо подяку краплинці, починаючи такими словами: «Я вдячний(-а)) тобі, краплинко, за….»

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку