Урок "Розмашування слів за алфавітом"

Про матеріал
Мета: Вчити розташувати 10–12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові, закріпити знання алфавіту; активізувати і поповнювати словниковий запас учнів; розвивати мовлення та мислення учнів, виховувати бажання навчатися, вчити помічати красу природи.
Перегляд файлу

Розташування слів за алфавітом.

Мета: Вчити розташувати 10–12 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу і третю літери в слові, закріпити знання алфавіту; активізувати і поповнювати словниковий запас учнів; розвивати мовлення та мислення учнів, виховувати бажання навчатися, вчити помічати красу природи.

Обладнання: паперові кружечки-намистинки, картки.

Тип уроку: комбінований. Освітні галузі: мовно-літературна.

Перебіг уроку

І. Вступна частина. Емоційне налаштування.

— Що ви очікуєте від уроку?

— Запишіть свої очікування на паперовій намистинці. Сподіваюся, ваші очікування справдяться.

ІІ. Основна частина.

1. Актуалізація опорних знань.

Перевірка домашнього завдання.

Робота над карткою

Картка. Спиши, уставляючи букви, що позначають м’які подовжені звуки.               Взу[т́:]я, розумі[н́:]я, павути..[н́:]я, обладна[н́:]я, узбі[ч́:]я, узлі [с́:]я, чита[н́:]я.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Каліграфічна хвилинка.

Гра «Дешифрувальник».

 

 

 Код. 1а, 2б, 2в, 2б, 1в, 2б, 1б, 1а.         Відповідь. Вересень.

Виконання завдання                        o Вправа «Сенкан».

Орієнтовний сенкан:                         Іменник. Вересень.                                                                                                                               Прикметники. Теплий, урожайний.                                                                                     Дієслова. Приходить, закінчується, господарює.                                                         Речення. У вересні бабине літо.                                                                                                   Висновок. Місяць.                                                                                                                                             3. Повідомлення теми та завдань уроку.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 4. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.                                                                      Розгляд плакату з алфавітом                                                                                                                  Робота з підручником (с. 9 – 10).                                                                                                                 Вправа 19. Виразне читання вірша                                                                                     Вправа «Мозковий штурм»                                                                                                                               — Що цікавого ви знаєте про овочі, фрукти та ягоди, які згадуються у вірші?                                                                                                                                                                                       Вправа «Квест - цікавинка».                                                                                                                 Бересклет може бути листопадним або вічнозеленим. Може бути кущем і деревом. Він може змінювати колір листя залежно від періоду росту або від пори року. У народі вірять, що бересклет приносить щастя тим людям, у чиєму дворі він росте. Якщо насіння жовте – то завжди будуть у господарів гроші. А якщо жовто – гаряче, то родина буде щаслива.                                                                                                                 Глід використовується в кулінарії. З плодів готують варення, сурогат кави. Борошно з сушених ягід додають в тісто для отримання хліба з фруктовим присмаком. Тому глід називали ще й «хлібником». З сушених плодів, перемелених в борошно і розмішаних з медом, отримують корисну і смачну начинку для пирогів. Ягоди і листя використовують для заварки замість чаю. З глоду завжди можна приготувати дуже смачний і корисний джем або повидло, який в період зимових морозів нагадає про спекотне літо.                                                                      

Вправа 20. Читання тексту.                      Спостереження за тим, що кожне слово починається із букви «ве». Записування слів з тексту за алфавітом, орієнтуючись на першу, другу та третю літери. Виставлення кожному слові наголосу, підкреслення орфограм (апостроф, ьо, велика буква у власних назвах тощо)

 Вправа 21. Складання і запис за алфавітом списку із дванадцяти осіб, з якими ви хотіли б вирушити в подорож.

5. Закріплення нових знань у процесі практичної діяльності.

Гра «Запиши за алфавітом».       Часник,  морква, капуста,  горох,  огірок, перець, помідор.                                                                                                                                                                                                                                               ІІІ. Підсумки уроку.                                                                                                                                             1. Рефлексія. — Подивіться на свої намистинки-очікування.                                           — Як ви гадаєте, чи корисним був для вас сьогодні урок? — Яку радість приніс вам урок? — Чи справдилися ваші очікування?                                                                       2. Домашнє завдання. Вправа 22 на с. 10. Виконання завдання на вибір.

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку