Тема. РОЗПОРЯДОК ДНЯ
Мета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність.
Хід уроку
-
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
-
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
-
Ви вже знаєте, що таке розпорядок дня. Це точно встановлений розпорядок життя людини протягом дня, необхідний для збереження її здоров’я.
-
Які основні моменти режиму дня? (Прокинутися вранці завчасно, щоб зробити ранкову гімнастику, почистити зуби, поснідати; обов’язкове триразове харчування (здорова їжа), прогулянки, достатній сон.)
-
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
-
Сьогодні ви більше дізнаєтеся про режим дня.
-
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
-
Робота з малюнком.
-
Чому розпорядок дня, якого ви дотримувалися в підготовчому класі, має дещо змінитися?
-
Що треба встигнути зробити за день? (Уроки вивчити, з друзями погратися, спортивну секцію відвідати, батькам допомогти.)
-
Розгляньте малюнок, де висить розпорядок дня? Чи є у вас гарно оформлений розпорядок дня?
-
Розгляньте малюнок. Що означає дотримуватися розпорядку дня?
-
Чи однаковий розпорядок дня для вихідних днів і канікул? Чому?
-
Пам’ятайте: той, хто дотримується розпорядку дня, росте здоровим, бадьорим і має гарний настрій.
-
Читання вірша Олега Орача «Галя-Невстигаля».
-
Як ви вважаєте, чому Галя завжди спізнюється? Чому її прозвали Невстигалею? Які поради ви можете їй дати?
-
Розкажіть, як ви збираєтеся до школи.
-
Чи відразу встаєте з ліжка, коли вас розбудять?
-
Чи встигаєте зробити зарядку, поснідати?
-
Коли ви збираєте портфель: зранку чи звечора?
-
Як ви вважаєте, чому треба дотримуватися розпорядку дня?
-
Фізкультхвилинка
ХМАРИНКА
Хмаринка сонечко закрила,
Слізки срібнії зронила.
Ми ті слізки пошукаєм,
У травичці позбираєм,
Пострибаєм, як зайчата,
Потанцюємо ще трішки,
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі?
От чудово. А тепер до праці знову
-
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
-
Тестування
-
Для чого школяреві потрібний режим дня?
а) Щоб усе встигати;
б) щоб нічого не встигати;
в) щоб зберегти здоров’я;
г) щоб утратити здоров’я.
2. Визначення порядку виконання режиму дня:
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що таке розпорядок дня?
— Яке значення має режим дня для людини?
— Розкажіть про свій розпорядок дня.
— Скільки часу триває ваш відпочинок?
— Як ви полюбляєте відпочивати?
— Чому ви виконуєте розпорядок дня?