Урок "Розпорядок дня"

Про матеріал
Вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність.
Перегляд файлу

Тема. РОЗПОРЯДОК ДНЯ

Мета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров'я; розвивати мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість і охайність.

Хід уроку

  1.                 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  2.                АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  •            Ви вже знаєте, що таке розпорядок дня. Це точно встановлений розпо­рядок життя людини протягом дня, необхідний для збереження її здоров’я.
  •            Які основні моменти режиму дня? (Прокинутися вранці завчасно, щоб зробити ранкову гімнастику, почистити зуби, поснідати; обов’язкове трира­зове харчування (здорова їжа), прогулянки, достатній сон.)
  1.              ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
  •           Сьогодні ви більше дізнаєтеся про режим дня.
  1.             ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  1. Робота з малюнком.
  •            Чому розпорядок дня, якого ви дотримувалися в підготовчому класі, має дещо змінитися?
  •            Що треба встигнути зробити за день? (Уроки вивчити, з друзями погратися, спортивну секцію відвідати, батькам допомогти.)
  •            Розгляньте малюнок, де висить розпорядок дня? Чи є у вас гарно оформлений розпорядок дня?
  •            Розгляньте малюнок. Що означає дотримуватися розпорядку дня?

D:\Мои документы\НАТАЛИ\КАРТИНКИ\depositphotos_86534208-stock-illustration-little-girls-daily-activities.jpg

  •           Чи однаковий розпорядок дня для вихідних днів і канікул? Чому?
  •            Пам’ятайте: той, хто дотримується розпорядку дня, росте здоровим, бадьорим і має гарний настрій.
  1.  Читання  вірша Олега Орача «Галя-Невстигаля».
  •            Як ви вважаєте, чому Галя завжди спізнюється? Чому її прозвали Невстигалею? Які поради ви можете їй дати?
  •           Розкажіть, як ви збираєтеся до школи.
  •           Чи відразу встаєте з ліжка, коли вас розбудять?
  •           Чи встигаєте зробити зарядку, поснідати?
  •           Коли ви збираєте портфель: зранку чи звечора?
  •           Як ви вважаєте, чому треба дотримуватися розпорядку дня?
  1. Фізкультхвилинка

ХМАРИНКА

Хмаринка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм,

Пострибаєм, як зайчата,

Потанцюємо ще трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі?

От чудово. А тепер до праці знову

  1.                УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ
  1.                 Тестування
  1.                 Для чого школяреві потрібний режим дня?

а) Щоб усе встигати;

б) щоб нічого не встигати;

в) щоб зберегти здоров’я;

г) щоб утратити здоров’я.

2. Визначення порядку виконання режиму дня:

 

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

 Що таке розпорядок дня?

 Яке значення має режим дня для людини?

 Розкажіть про свій розпорядок дня.

 Скільки часу триває ваш відпочинок?

 Як ви полюбляєте відпочивати?

 Чому ви виконуєте розпорядок дня?

 

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
5668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку