Урок "Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів"

Про матеріал
Метою розробки уроку "Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів" є розвиток у здобувачів освіти такої компетентності, як самостійність в здобутті знань у процесі роботи з наочними посібниками та дидактичним матеріалом і формування базових компетентностей з предмета.
Перегляд файлу

«Технічне креслення»

1

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку з предмета

 

 

 

Тема:

«Розрізи. Класифікація розрізів.

Позначення розрізів.»

 

 

Фото019Малеш Таїна Миколаївна

Викладач  спецдисциплін вищої категорії

Харківський інженерно-педагогічний інститут

1992 рік

Інженер-викладач машинобудівних дисциплін

Працює з 2003 року

 

 

 

 

Анотація

Методична розробка уроку «Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів.» включає план-конспект уроку, мультимедійний супровід до уроку та пакет навчально-інструкційного дидактичного матеріалу для учнів. Методична мета уроку – активізація пізнавальної діяльності учнів  у процесі роботи з наочними посібниками та дидактичним матеріалом.

Уроки, проведені у такій формі дають можливість підвищити пізнавальну активність учнів, привити інтерес до вивчення предмета.


Тема програми: 

Розрізи і перерізи.

Тема уроку: 

Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів.

Мета уроку:

  • Засвоєння і систематизація знань про розрізи, як однієї з форми зображень на кресленні; розвиток просторової уяви в процесі визначення форми розрізу;  вдосконалення умінь  порівнювати, узагальнювати і робити висновки;
  • розвиток пам'яті, логічного і технічного мислення;
  • формування умінь в  прийнятті самостійного рішення, виховання добросовісного відношення до виконання самостійної роботи, розвиток професійного інтересу.

Тип уроку: 

комбінований.

Дидактичне забезпечення: 

опорний конспект, презентації на тему «Розрізи», «Перерізи і розрізи, які оточують нас в повсякденному житті», плакати «Розріз», «Вертикальний  та  горизонтальний  розрізи»,  пакети інструктивних та навчальних матеріалів для учнів (вхідні та вихідні  робочі  тести, бланки для виконання завдань,  робочі зошити, шаблони відповідей), макети деталей, натуральні взірці деталей, підручники.

Матеріально-технічне забезпечення:

ноутбук, мультимедійний проектор, олівці, лінійки.

МПЗ: спецтехнологія, виробниче навчання.

план уроку

Структурний елемент уроку

Час

Діяльність викладача

Діяльність учнів

І

Організаційна частина

  • Перевірка наявності учнів.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

2 хв.

Вітає учнів.

Перевіряє присутності учнів.

Робить запис в журналі.

Відповідають на привітання вчителя.

ІІ

Актуалізація знань

  • Повідомлення теми і мети уроку.
  • Мотивація уроку.
  • Перевірка попередніх знань, необхідних для вивчення теми.

7

хв.

Повідомляє тему і мету.

Мотивує необхідність засвоєння знань з теми.

Задає питання. Повідомляє завдання.

Уважно слухають,

Осмислюють.

Відповідають на запитання.

Виконують завдання самостійно.

Перевіряють правильність відповідей.

ІІІ

Викладання нового матеріалу

  • Перевірка доступності викладання

 

 

18.

хв.

 

 

Пояснює матеріал.

Супроводжує пояснення показом слайдів.

Демонструє макети деталей в розрізі.

Робить аналіз розрізу і перерізу.

Аргументує доцільність використання того чи іншого виду розрізу.

Ставить проблемні питання.

Перевіряє доступність викладання.

Уважно слухають і дивляться,

осмислюють, аналізують.

Дають відповіді на запитання.

Показують на кресленні. Виконують завдання. Перевіряють правильність відповідей.

 

ІV

Закріплення нового матеріалу

  • Видача завдання
  • Перевірка завдання

8

хв.

Видає завдання

Пояснює вимоги до виконання

Контролює

 

Уважно слухають.

Самостійно виконують завдання. Перевіряють правильність відповідей.

 

V

Підсумки уроку

  • Рефлексія.
  • Аналіз діяльності учнів.
  • Оголошення та мотивація оцінок.
  • Домашнє завдання

 

 

10

хв.

Проводить підсумки уроку.

Демонструє презентацію.

Ставить запитання.

Аналізує типові помилки учнів.

Оголошує і мотивує оцінки.

Хвалить і дякує учнів за роботу.

Повідомляє домашнє завдання.

Слухають, дивляться, доповнюють.

Відповідають на запитання.

Беруть до уваги.

Оцінюють свою роботу.

Записують домашнє завдання.

 


Пояснення стосовно проведення уроку.

   «Мета навчання дитини полягає в тому,

щоб зробити її здатною розвиватися без допомоги вчителя»

 

                                             Э. Хаббард

 

Урок «Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів» умовно розбито на 7 блоків – навчальних елементів інформаційного і навчального характеру. Кожен навчальний елемент має свою мету, які в комплексі дозволяють досягти кінцевої мети уроку.

  • Навчальний елемент 1 – тести для контролю знань з попередньої теми.
  • Навчальний елемент 2 – інформація з нової теми, супроводжується показом презентації «Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів.»
  • Навчальний елемент 3 – завдання для перевірки доступності викладання матеріалу з підтеми «Розрізи. Утворення розрізу».
  • Навчальний елемент 4 – завдання для перевірки доступності викладання матеріалу з підтеми «Класифікація розрізів».
  • Навчальний елемент 5 – завдання для перевірки доступності викладання матеріалу з підтеми «Позначення розрізів».
  • Навчальний елемент 6 – тести для закріплення вивченого матеріалу.
  • Навчальний елемент 7, 8 – домашнє завдання.
  • Кожен учень має пакет навчального матеріалу до якого входять навчальні елементи 1, 3 – 8.

До кожного завдання, яке учні виконують самостійно додаються критерії оцінювання і шаблони відповідей.

В ході проведення уроку учні самостійно оцінюють свої знання і заносять результати в таблицю балів. Окрім цього вони отримують додаткові бали від викладача за активну участь протягом уроку. 

Під час підведення підсумку уроку викладач (або учень) демонструє презентацію на тему «Розрізи і перерізи, що оточують  нас в повсякденному житті».

Робота учнів оцінюється в кінці уроку за результатами набраних балів.


Хід уроку

І. Організаційна частина.

  • Перевірка наявності учнів на уроці.
  • Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація знань.

  • Повідомлення теми і мети уроку.
  • Мотивація уроку.

«Уява важливіша, ніж знання»

Альберт Ейнштейн

Будь-яке креслення призначене да­вати якнайповніше уявлення про форму зображеного на ньому предмета. Вам уже відомо, як на кресленнях зображують пред­мети за допомогою виглядів. Проте зустрічаються такі предме­ти або їх частини, форму яких важко визначити за кресленням тільки з допомогою виглядів. Іноді через наявність на поверхні предмета заглибини чи виступу виникає необхідність виконува­ти на кресленні додатковий вигляд, часто досить складний і ма­лозрозумілий.

Багато предметів має внутрішні порожнини, обриси яких на кресленнях можна показувати штриховими лініями. Проте кількість таких ліній залежно від складності форми предмета може бути значною, деякі з них можуть суміщатися між  собою  або  з  контурними  лініями.  Внаслідок  цього  креслення  стане малозрозумілим, воно не даватиме повного уявлення про форму зображеного предмета.  Щоб  як  найчіткіше  показувати  на  кресленнях  обриси  внутрішніх контурів предметів, застосовують зображення, які називаються розрізами.

  • Перевірка попередніх знань.

А тепер давайте пригадаємо, що ми вивчали на попередньому уроці.

  • Що таке переріз?

Очікувана відповідь: переріз – це зображення фігури, утворене уявним перерізуванням предмета січною площиною.

  • Як утворюється переріз?

Очікувана відповідь: предмет умовно розрізають уявною площиною у тому місці, де необхідно виявити його форму. Частину предмета, яка знаходиться перед січною площиною умовно відкидають. На частині, що залишилась, чітко видно форму утвореного перерізу.

  • Які види перерізів ви знаєте?

Очікувана відповідь: винесені і накладені.

  • Чим винесений переріз відрізняється від накладеного?

Очікувана відповідь: винесений переріз розміщують поза контуром вигляду предмета, накладений – усередині контуру, тобто безпосередньо на вигляді.

Навчальний елемент-1

  • Дати відповідь на вхідні тести. (Додаток 2 )
  • Зробити  перевірку  правильності  відповідей  на  вхідні  робочі  тести. (Додаток 3)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу. (Додаток 1 )

Навчальний елемент  2

Утворення розрізу

Подивимось на малюнок. На ньому зображено три вигляди предмета:

  • Які вигляди зображено на малюнку?

Очікувана відповідь: вигляд спереду, зверху і зліва.

Правильно – головний, зверху і зліва. Внутрішні контури показано на виглядах лініями невидимого контуру.

  • Якими лініями зображують невидимий контур предмета?

Очікувана відповідь: штриховими.

На іншому малюнку показано зображення того самого предмета. Але на місці головного вигляду розміщено більш виразне зображення – на ньому невидимі контури наведено суцільними основними лініями. Це і є розріз.

                          

У вас виникла думка «Це ж переріз». Правильно. Він утворений так само, як і переріз – уявним розрізуванням предмета умовною січною площиною. Передню частину предмета умовно видалено. Частину предмета, яка знаходиться в січній площині, на розрізі виділено штриховкою.

  • Який матеріал зображено в розрізі?

Очікувана відповідь: метал або сплав.

Але  зверніть увагу на те, що зображення розрізу, суміщене з площиною креслення, містить не тільки фігуру, одержану в січній площині, а й ті контури предмета, що знаходяться поза нею.

Отже утворення перерізів і розрізів відбувається однаково. Проте між ними є відмінність. Вона полягає у тому, що переріз являє собою тільки ту фігуру, яка безпосередньо знаходиться в січній площині. На розрізі крім фігури перерізу показують ще й те, що знаходиться за січною площиною. Ось чому слід пам’ятати, що розріз вміщує переріз.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\1_html_2085e48d.png         E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\1_html_2085e48d.png

Слід пам’ятати, що уявний розріз предмета січною площиною не позначається на інших зображеннях цього предмета. Вигляд зверху і зліва лишився без змін. Виконання розрізу не вплинуло на їх зображення.

Таким чином, слід вважати, що розріз – це зображення предмета, уявно розрізаного січною площиною. На розрізі зображують те, що утворюється в січній площині і поза нею.

Якщо січна площина проходить уздовж тонкої стінки, наприклад ребро жорсткості, то на кресленні її показують розрізаною, але не заштрихованою.

  • Перевірка доступності викладання матеріалу.

Навчальний елемент  3

  • Виконати завдання. (Додаток 2)
  • Зробити  перевірку  правильності  відповідей. (Додаток 3)

Класифікація розрізів

  • Залежно від кількості січних площин розрізи поділяють на прості і складні. Простим називають розріз, утворений внаслідок перетину предмета однією січною площиною. Складні – декількома.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\03.gif                E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\09.gif

  • Залежно від положення січної площини прості розрізи поділяють на вертикальні, горизонтальні і похилі.
  • Який вигляд утворюється фронтальною проекцією?

Очікувана відповідь: вигляд спереду.

  • Який вигляд утворюється горизонтальною проекцією?

Очікувана відповідь: вигляд зверху.

  • Який вигляд утворюється профільною проекцією?

Очікувана відповідь: вигляд збоку.

  • Вертикальним називають розріз, утворений січною площиною, яка перпендикулярна до горизонтальної площини проекцій. Вертикальна січна площина може бути по-різному розташована відносно фронтальної і профільної площин проекцій. Залежно від цього розрізняють фронтальні і профільні вертикальні розрізи.

                    E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\02.gif                       E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\03.gif                    

  • Горизонтальним називають розріз, утворений січною площиною, яка паралельна горизонтальній площині проекцій.

          E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\04.gif

  • Похилим називають розріз, утворений січною площиною, що розташована під будь-яким (але не прямим) кутом до горизонтальної площини проекцій.

     E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\05.gif                    E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\05.gif

  • Залежно від положення січної площини відносно двох основних вимірів предмета (довжини й висоти) розрізи поділяють на поздовжні й поперечні. Розріз називають поздовжнім, якщо січна площина проходить уздовж довжини або висоти предмета. Розріз слід вважати поперечним., якщо січна площина проходить перпендикулярно до довжини чи висоти предмета.

У всіх розглянутих випадках прості розрізи утворені січними площинами, які умовно повністю розрізають предмети для показу їх внутрішньої будови. Такі розрізи називають повними.

                        

Щоб показувати на кресленнях внутрішню будову предметів в окремих обмежених місцях, застосовують розрізи, які називають місцевими.

Місцеві розрізи застосовують на кресленнях суцільних деталей, які містять невеликі заглиблення чи отвори. Виконувати повні розрізи для таких деталей недоцільно. Тому достатньо умовно розрізати тільки ту частину деталі, яка вимагає додаткового виявлення її форми.

Місцевий розріз виділяють на вигляді суцільною хвилястою лінією. Вона не повинна збігатися з іншими лініями на вигляді. Проводять цю лінію від руки.

 

 

  • Перевірка доступності викладання матеріалу.

Навчальний елемент 4

  • Виконати завдання. (Додаток 2)
  • Зробити  перевірку  правильності  відповідей. (Додаток 3)

Позначення розрізів

Розрізи на кресленні позначають так само, як і переріз.

  • Як позначають місце перерізу?

Очікувана відповідь: положення січної площини показують товстою лінією у вигляді двох штрихів. Напрям погляду вказують стрілками. Із зовнішнього боку стрілок пишуть одинакові великі літери.

Як позначають на кресленні фігуру перерізу?

Очікувана відповідь: фігуру перерізу позначають такими ж літерами, якими було позначено лінію перерізу через тире.

Але позначення розрізів залежить від того, чи збігається січна площина з площиною симетрії предмета.

Якщо під час виконання розрізу січна площина не збігається з площиною симетрії предмета, її положення позначають розімкнутою лінією зі стрілками, що вказують напрям погляду. Зі зовнішнього боку стрілок пишуть великі літери алфавіту.

Якщо січна площина збігається з площиною симетрії предмета, розріз розміщують на місці одного з виглядів. При цьому положення січної площини не вказують і сам розріз не позначають.

 

  • Перевірка доступності викладання матеріалу.

Навчальний елемент 5

  • Виконати завдання. (Додаток 2)
  • Зробити  перевірку  правильності  відповідей. (Додаток 3)

 ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  • Видача завдання.

Навчальний елемент 6

  • Виконати тестові завдання. (Додаток 2)
  • Зробити  перевірку  правильності  відповідей. (Додаток3)

V. Підсумки уроку.

«Скільки б не милував наші очі зовнішній вигляд, ми завжди хочемо заглянути всередину»

На завершення я пропоную переглянути презентацію «Розрізи і перерізи які нас оточують в повсякденному житті». (Додаток 4)

  • Хто може навести інші приклади розрізів і перерізів.
  •               Рефлексія.
  • Які нові для вас знання ви здобули сьогодні на уроці?
  • Чи можете ви скористатися здобутими знаннями при виконанні майбутніх професійних обов’язків?
  • Чи допоможуть вам здобуті знання в подальшому навчанні?
  • Чи знадобляться вам здобуті знання у повсякденному житті?
  •               Аналіз діяльності учнів.

З метою стимулювання подальшої навчально-пізнавальної діяльності учнів викладач аналізує їх роботу під час уроку, особливу увагу звертає на активну участь і кращі відповіді.

  •               Оголошення та мотивація оцінок.
  • Підрахувати свої бали. (Додаток 5)

На основі балів, які учні набрали в ході уроку, викладач оцінює діяльність учнів.

  •               Домашнє завдання.

 Навчальний елемент 7

  • Заповнити робочий зошит. (Додаток 2)

Навчальний елемент 8

 

  • Побудувати профільну проекцію і виконати  креслення  розрізу  деталі. (Додаток 2)


Додаток 1

Мультимедійний супровід до уроку.

 

     

 

 

 

 

 

Додаток 2

Пакет навчально-інструктивного матеріалу для учнів.

Навчальний елемент 2.

Тести для перевірки знань з попередньої теми.

Тема: «Перерізи».

Завдання: Дайте відповідь на запитання. Відповіді запишіть у таблицю.

1. Який із перерізів відповідає формі предмета і правилам виконання перерізів?

 2. Яке із креслень відповідає перерізу зображеної деталі?

 3. На якому зображенні показано переріз А–А?

Таблиця відповідей:

Завдання 1

 

 

 

 

 

Завдання 2

 

 

 

 

 

Завдання 3

 

 

 

 

 

Навчальний елемент 3.

Перевірка доступності викладання матеріалу.

Завдання: Визначити для яких деталей при їх зображенні доцільно робити переріз, а для яких – розріз. Відповіді занесіть у таблицю: намалюйте кола в клітинки, де потрібно зробити розріз.

 

1.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images (3).jpg

 

2.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images (6).jpg

3

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images (8).jpg

4.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images.jpg

 

5.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\скачанные файлы (1).jpg

6.

E:\Таина документи\Таина документы\Конспекти слюсар\Картинки\images (32).jpg

7.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images (2).jpg

8.

E:\Таина документи\Таина документы\Конспекти слюсар\Картинки\images (4).jpg

9.

E:\Таина документи\Таина документы\креслення\Креслення розробка уроку\Картинки\images (5).jpg

Таблиця для відповідей:

1.

 

2.

3.

4.

 

5.

6.

7.

 

8.

9.

Навчальний елемент 4

Перевірка доступності викладання матеріалу.

Підтема: Класифікація розрізів.

Завдання: Визначити, який вид розрізу необхідно виконати для даних деталей. Відповідь запишіть у таблицю.

  

  1.                                                      2.                                       3.                                                4.

Таблиця відповідей:

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

Навчальний елемент 5.

Перевірка доступності викладання матеріалу.

Підтема: Позначення розрізів.

Завдання: визначити, на якому зображенні січна площина збігається з площею симетрії а на якому ні.

    

       А                                                                          Б

Навчальний елемент 6

Тести для закріплення вивченого матеріалу.

Завдання 1: Підкресліть розріз, який відповідає даному зображенню?

Завдання 2: Знайдіть відповідність наочного зображення і розрізу.

Відповідь запишіть у таблицю.

  

Таблиця відповідей:

1

2

3

4

 

 

 

 

 

Завдання 3: Визначте, який з наведених на рисунку розрізів є фронтальним; горизонтальним; профільним; похилим?

На якому рисунку розріз і переріз мають одинакові зображення?

На якому рисунку зображено місцевий розріз?

На якому рисунку січна площина не збігається з площиною симетрії?

Відповіді запишіть у таблицю.

                 а                             б                                         в

         

             г                                 д                                        е

Таблиця відповідей:

Фронтальний розріз

 

Горизонтальний розріз

 

Профільний розріз

 

Похилий розріз

 

Розріз і переріз мають одинакові зображення

 

Місцевий розріз

 

Січна площина не збігається з площиною симетрії

 

 

 

 


Навчальний елемент 7.

Робочий зошит

Тема: Розрізи. Класифікація розрізів. Позначення розрізів.

Утворення розрізу.

Розріз – це________________________________________________________ ___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Розріз призначений__________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

На розрізі лінії невидимого контуру стають видимими і зображуються не штриховими, а___________________________ лініями. Місце розрізу матеріалу деталі покривають штрихуванням, що унаочнює зображення й полегшує читання креслень.

Розріз відрізняється від перерізу тим, що_____________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________             ______________         ______________

 

Класифікація розрізів.

Залежно від кількості січних площин розрізи поділяють на:

Простий розріз ___________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Залежно від положення січної площини відносно горизонтальної площини проекцій розрізи поділяють на:

Вертикальний  розріз  ___________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Залежно від розташування вертикальної січної площини відносно фронтальної і профільної площин проекцій вертикальні розрізи поділяють на:________________________________________________________________

 

Фронтальний розріз _____________________________________________

__________________________________________________________________

Профільний розріз ______________________________________________

__________________________________________________________________

Горизонтальний розріз ___________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Похилий розріз __________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Залежно від положення січної площини відносно двох основних вимірів(довжини і висоти) розрізи поділяють на:

Поздовжній розріз _______________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Поперечний розріз_______________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Залежно від місця проходження січної площини відносно предмета розрізи поділяють на:

 

Повний розріз_____________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

 

Місцевий розріз___________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Місцевий розріз виділяють на вигляді____________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Позначення розрізів

Січна площина збігається з площиною симетрії предмета:

розріз розміщують___________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

При цьому положення січної площини на кресленні _____________________ і сам розріз_________________________________________________________

Січна площина не збігається з площиною симетрії предмета:

Січну площину показують____________________________________________

__________________________________________________________________

Зі зовнішнього боку стрілок___________________________________________

__________________________________________________________________

                   

 

 

 

 

 

Навчальний елемент 7

 

Домашнє завдання: Побудувати профільну проекцію і виконати  креслення  розрізу  деталі на фронтальній проекції. Креслення виконати на форматі А4 з дотриманням всіх вимог стандарту щодо оформлення креслень.

 

C:\Users\black\Desktop\af3e5bb581.png

Додаток3

Критерії оцінювання і шаблони відповідей

НЕ-1

Критерії оцінювання:

за кожну правильну відповідь нараховується 2 бала,

максимальна кількість балів – 6.

 

Шаблон відповідей на вхідні тести.

Прикладіть шаблон на таблицю відповідей.

 

Завдання 1

 

 

 

 

 

Завдання 2

 

 

 

 

 

Завдання 3

 

 

 

 

 

 

НЕ-3

Критерії оцінювання: за кожну правильну відповідь нараховується один бал. Максимальна кількість балів – 5.

Шаблон відповідей:

 

1.

 

2.

3.

4.

 

5.

6.

7.

 

8.

9.

 

НЕ-4

Критерії оцінювання: за кожну правильну відповідь нараховується один бал. Максимальна кількість балів – 4.

Шаблон відповідей:

1.

Фронтальний

2.

Профільний

3.

Місцевий

4.

Горизонтальний

 

НЕ-5

Критерії оцінювання: за кожну правильну відповідь нараховується один бал. Максимальна кількість балів – 2.

Шаблон відповідей: а – не збігається, б - збігається

 

НЕ-6

Критерії оцінювання: за кожну правильну відповідь нараховується один бал. Максимальна кількість балів – 13.

Шаблон відповідей:

Завдання1: В

Завдання 2:

1

2

3

4

В

Б

А

Г

Завдання 3:

Фронтальний розріз

в

Горизонтальний розріз

а

Профільний розріз

б

Похилий розріз

г

Розріз і переріз мають одинакові зображення

г

Місцевий розріз

д

Січна площина не збігається з площиною симетрії

а, г

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Презентація для підсумку уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

Таблиця балів

 

Бали

Навчальний елемент 1

 

Навчальний елемент 3

 

Навчальний елемент 4

 

Навчальний елемент 5

 

Навчальний елемент 6

 

Додаткові бали

 

Всього:

 

 


джерела

  1. Анісимов М.В., Анісимова Л.М. Креслення: Підручник. – Вища шк.., 1998.
  2. Воронцова І.В. Технічне креслення. Опорні конспекти з професії «Електрогазозварник». – Київ. 2011 р.
  3. Сидоренко В.К. Збірник завдань для державної підсумкової атестації з креслення. – Київ: Центр навчально-методичної літератури, 2013
  4. Сидоренко В.К. Креслення. – Львів: Оріяна-Нова, 2004. – 356 с.
  5. https://www.google.com.uaколекція картинок

 

 

 

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бевз Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Креслення, Розробки уроків
Додано
11 грудня 2020
Переглядів
6619
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку