Урок "Розрізнення С-Ш"

Про матеріал
: уточнювати правильну вимову звуків С і Ш, вчити виділяти ці звуки в усному та писемному мовленні; розвивати навички порівняння; співставляти звуки за артикуляцією, виділяти спільне і різне; автоматизувати використання у словах і реченнях звуків С і Ш; корекційна робота: розвивати моторику мовного апарату, сили голосу, мовне дихання, коригувати фонематичний аналіз і синтез; удосконалювати правильну вимову звуків; закріплювати навички читання; активізувати мовлення; розвивати мислення, пам’ять, зорову та слухову увагу, фонематичний слух, дрібну моторику; збагачувати словник ;виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги,уважність. Обладнання :букви «С», «Ш», картки з індивідуальними завданнями, таблиця порівняння вимови звуків;картки з малюнками на звуки, кольорові ручки. Тип уроку :формування нових знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

 

 

 Мета:навчальна :  уточнювати  правильну вимову звуків С і Ш, вчити  

           виділяти ці звуки в усному та писемному мовленні;   розвивати

          навички порівняння; співставляти звуки за    артикуляцією,  виділяти  

          спільне і різне; автоматизувати використання у словах і реченнях

          звуків С і Ш; корекційна  робота:  розвивати моторику мовного

          апарату, сили голосу, мовне дихання,  коригувати   фонематичний

          аналіз і   синтез;  удосконалювати   правильну вимову    звуків;

          закріплювати навички    читання;   активізувати мовлення; розвивати  

          мислення,  пам’ять, зорову та слухову увагу, фонематичний слух,

          дрібну моторику; збагачувати  словник  ;виховувати   почуття

          товариськості,   взаємодопомоги,уважність.

Обладнання :букви «С», «Ш», картки з індивідуальними завданнями,

                      таблиця    порівняння вимови звуків;картки з малюнками на

                      звуки, кольорові ручки.

Тип уроку :формування нових знань, умінь і навичок.

                                         

Хід заняття:

І.Організаційний момент.

Добрий день, наші гості!Радісно вітаємо Вас, спасибі, що прийшли до нас. У школі в нас  є  кабінет, де діти вчать один предмет, вчать не рахувати тут, не дії, чого вчать ? Скажіть логопедії. Пригадайте заклик наших   занять :  «Якщо хочеш гарно розмовляти…». Працювати будемо старанно, щоб почути у кінці : Наші діти молодці!

Давайте всі разом прочитаємо запис на дошці : Ми уважні, ми розумні, ми організовані, ми кмітливі. А тепер візьмемося за руки і промовимо : « Ми найкращі, ми все зможемо, у нас усе вийде! Отже, почнемо! 

 

ІІ.Арт. моторика  поєднана з дрібною моторикою рук(метод біоенергопластики).

 «Гойдалка» рухи долоні із зімкнутими пальцями вгору –вниз.

Статичні вправи : «Посмішка» -пальчики розвести, як промінці. На рахунок 1 – пальчики розправити і утримувати одночасно із посмішкою, на рахунок 2 – долоньку в кулак.

«Фарба» - великий палець притиснутий до долоні, решта прямі, долоня відтворює рухи язика. « Цукерка» - зігнутий вказівний палець відтворює рухи напруженого язика.« Голочка» - вказівний палець одночасно з язичком витягується вперед. «Смачне варення» - великий палець притиснутий до долоні, решта пальців разом, відтворюють рухи язика.

« Грибочок» - долоня та великий палець напружені.

ІІІ. Основна частина. Пояснення нової теми.

-Діти, давайте пригадаємо тему минулого заняття: «Позначення м’якості приголосних за допомогою м’якого знака». Запам’ятай : Буква ь  позначає м’якість попереднього приголосного звука в кінці слова, в середині слова : осінь, сіль, кулька , донька.  А сьогодні ми будемо вчитися розрізняти звуки С і Ш.

3.1.Гра «Впіймай звук»(розвиток фонематичного слуху).

Я буду називати слова зі звуками С і Ш, а ви коли почуєте слово із звуком С хлопнете в долоні один раз, а коли зі звуком Ш - два рази.

3.2.А тепер перед дзеркалом правильно вимовляйте звуки С і Ш. Чи тремтять голосові зв’язки?

Давайте порівняємо ці звуки \С-Ш/ за артикуляцією

                                      

 

 

 

 

 

 

                                          Вимовляй звуки [с] і [ш]

 

     правильно.


image3image2image1 

image4 

 

 

 


 

губи розтягнуті в усмішці

язик за нижніми зубами голос відсутній повітряний струмінь холодний

image5

.

губи витягнуті вперед

  язик угорі голос відсутній, повітряний струмінь теплий 

 


 


         Рукою показуй умовне

          положення язика.

са ша

се ше

со шо

сі ші


              

 

 

 

                         Порівняльна характеристика:

                                     

                        обидва звуки приголосні, парні, глухі; у /С/-пара _/З/, у /Ш/- /Ж/;

                       у звуків різна     артикуляційна поза

 

 

                      

 

С

Ш

губи

Посміхаються

Витягуються

« хоботком»

язик

За нижніми зубами

За верхніми зубами

 

                                                     Диференціація С—Ш за артикуляцією:

                                                                  Прочитати звуки за стрілками:

    

 

 

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

                          Прочитати звуки за схематичним  зображенням форми губ:

 

 

 

 

 

 

 


 

ІУ. Гімнастика для очей

Діти, погляньте, будь-ласка, на мене. Посміхніться. А тепер опустіть голову вниз, підніміть вгору, поверніть ліворуч, праворуч. А тепер те саме зробимо очима. Подивились униз, угору, ліворуч, праворуч.  Голову тримати  прямо. Кліпнути не напружуючи очних м’язів на рахунок  раз.

 

 

5.1.Отже, продовжуємо розрізняти звуки С і Ш. Послухати слова. Показати прапорець з відповідною буквою.

 

 Звуки [с, ш] на початку слова:

сани, шов, солома, шовк, шарф, сир, сад, шабля, шахи, вуз:, сито, шахта, сода, шана, син, шаль, шуба, сом, , шуруп, слива, шуліка, сум, шухляда;

шатро, шофер, сало, салат, штурм, салют, середа, шафа,  сироп, штурвал, шомпол, сорока, шумок, судно, не літ, скоро, шорти, скеля.

 Звуки [с, ш] в кінці слова:

клас, фокус, наш, ваш, голос, душ, ніс, лотос, ідеш,  їдеш, мінус, умієш, рис, компас, бігаєш, колос,  квас, водиш, п’єш, ананас.

 Звуки [с -ш /у середині слова:

груша, косар, машина, коса, роса, мишка, кошик, жраса, осел, каша, наші, весело, кішка, посилка, мішок,  пороша, ласун, пташка, волосок;

комашка, висота, перший, лісок, тісто, інших, гармошка, ластівка, вушко, каструля, маслюки, пишу,  колиска, петрушка, іриска, Маша, пришити, плиска, хороша, пасу, весело.

 Звуки [с, ш] у різних положеннях:

сосна, пишеш, весна, рушник, шлюпка, шпак, шосе, матрос, ромашка, соняшник, старший, шість, петушок, листоноша, усмішка, сушити, машиніст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.Вставити букви С – Ш

 

ШІ___ТЬ             ____УМ                                                   

 

  

____ОСЕ                                            _____ОБАКА

 

 

     

 

КА_______А                               ____ЕЛЕСТ

 

 

    

 

 

6.      Фізкультхвилинка  

Розвиток мовного дихання та сили голосу, координація рухів і мовлення, зняття втоми.

Ми спочатку поплескаємо, а потім ми потупаємо, ліворуч, праворуч повернемося, і всі разом посміхнемося.

ВИКОНАННЯ ВПРАВ НА РЕЛАКСАЦІЮ

- м’язів шиї (голову спокійно «кинути» вперед, назад, вправо, вліво);

- м’язів верхнього плечового пояса : одне плече підняти і спокійно «кинути», друге плече підняти і спокійно «кинути», два плеча підняти і спокійно «кинути» (робити вправи по кілька разів);

- м’язів рук : дві руки підняти вгору, спочатку « кинути» праву кисть, потім ліву, праву руку зігнути в лікті, ліву руку зігнути в лікті, праву руку « кинути» вниз, ліву руку «кинути» вниз, вільно погойдати руками внизу (вправа повторюється кілька разів);

- тулуба, ніг : одну ногу, зігнуту в коліні, підняти на рівень пояса і «кинути» (зробити кілька разів), те саме повторити з другою ногою.

ВИКОНАННЯ КОМПЛЕКСУ ДИХАЛЬНИХ ВПРАВ

Вдих та видих через ніс.

Вдих через ніс, видих через рот.

Вдих через рот, видих через ніс.

Вдих та видих через ліву ніздрю, потім через праву(міняючи).

Дихайте глибоко. Розправте плечі, закрийте очі, нахиліть голову вперед і повільно розгойдуйте нею з боку в бік.

 

 

 

 

 

 

7.Закріплення. Робота над приказками, чистомовкою, ребусами,

                          загадками, реченнями.

 

Встав пропущені букви С або Ш. Поясни народні приказки.

 

Хто спішить, той людей        …мішить.

 Вий . ло   діло курям на            .міх.

 Бре . е,   як гребінцем       че..ше.

 

Прочитай скоромовку виразно без помилок.

Усіх скоромовок не перемовиш, не перевискоромовиш.

Маленькі мурашки грали у шашки, а велику мурахи грали у шахи. Пошила Саша Сашкові шапку.У  Соні шашки, у Сими шишки.

                 Чистомовки

Язик вгору –ша, ша, ша

Наша Маша в ліс пішла

Язик донизу – са, са, са

Укусила ніс оса

Язик угору – ши, ши, ши

Машу в лісі не знайшли.

Язик донизу си-си-си

Вуса, вуса у оси.

 

 

Відгадайте загадки : підказка у слові-відгадці обов’язково повинен бути звуки С і Ш.

 

 Невидимка ходить у гаї,                                              Надворі горою, а в

і дерева роздягає.                        хаті     водою

(о.інь)               (  ..ніг)

 

 

 

 

 

 

 

 

image2 

 


Розгадай ребуси.

C:\Users\Слава\2C1D~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.jpeg


image2

100


 

 

8.Гра «Зміни  слова за зразком» -зміна дієслів за особами (1,2 особа однини, теперішній час; утворення вищого ступеня порівняння прикметників.

Я пишу- ти пишеш                       великий - більший

Я несу- малий -

Я пасу-                                            старий-

Я сплю-                                          красивий-

Я спішу-                                         рідний -               

 

 

9.Дайте відповідь на питання.

Хто веде поїзд?(машиніст)

Що світить вдень ?(сонце?)

Як називається людина, яка пасе стадо корів?(пастух)

Що покриває тіло кішки і собаки ?(шерсть)

Визначити місце звуків С І Ш в словах відповідях.

 

10.Схематичний диктант( записувати тільки опозиційні звуки).

 

Менше слів, а справ більше ( Ш С, - С – Ш)

 

Слово – не стріла, а ранить глибше.  С С   Ш

 

Не хвали сам себе нехай тебе інші похвалять.  С С Ш

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Підсумок заняття : За роботу на занятті вам від мене подяка; знання, здобуті на уроці на все життя ознака. Що нового  ви сьогодні дізналася? Що найбільше сподобалася? Так, діти! Сьогодні на уроці ви вчилися правильно і виразно вимовляти звуки С і Ш і коли читали, і коли відповідали на питання,  і коли писали. Але урок закінчився. Не забувайте про наші звуки. Адже правильно їх вимовляти потрібно не тільки на логопедичному занятті, а завжди. Тоді ваше мовлення буде гарним і зрозумілим.

-Ви гарно працювали на уроці. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : Диференціація  приголосних, різних за артикуляційним

            укладом.    Диференціація звуків та букв С- Ш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЮДА

 

1.Встав пропущені букви С або Ш.

 Поясни народні приказки.

 

Хто спішить, той людей        смішить.

 

2.Скоромовка

 

Усіх скоромовок не перемовиш, не перевискоромовиш.

 

Маленькі мурашки грали у шашки, а велику мурахи грали у шахи.

 

 

3.Чистомовки

Язик вгору –ша, ша, ша

Наша Маша в ліс пішла

Язик донизу – са, са, са

Укусила ніс оса

 

 

 

4. Через воду переводить тільки з

                                   місця сам не сходить.

(мі С т)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІРА

 

 

1.Бреш е,   як гребінцем       чеше.

 

 2.СКОРОМОВКА.

Пошила Саша Сашкові шапку.

 

У Соні шашки, у Сими шишки.

 

3.Чистомовки

Язик угору – ши, ши, ши

Машу в лісі не знайшли.

Язик донизу си-си-си

Вуса, вуса у оси.

 

 

 

 

4.Невидимка ходить у гаї, і дерева роздягає                                             .                                   

(осінь)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитай скоромовку виразно без помилок.

 

Усіх скоромовок не перемовиш, не перевискоромовиш.

Маленькі мурашки грали у шашки, а велику мурахи грали у шахи.

 

Чистомовки

Язик вгору –ша, ша, ша

Наша Маша в ліс пішла

Язик донизу – са, са, са

Укусила ніс оса

Язик угору – ши, ши, ши

Машу в лісі не знайшли.

Язик донизу си-си-си

Вуса, вуса у оси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Відгадайте загадки : підказка у слові-відгадці обов’язково повинен бути звуки С і Ш.

 

 Невидимка ходить у гаї,                                              Надворі горою, а в

і дерева роздягає.                       хаті водою.

(о.інь)               (  ніг)

Тане сніжок, ожив лужок, день прибуває, коли це буває.

(ве • ною)

Хто з хвостиком і з вушками?

В кого лапки з подушками?

Як ступа, ніхто не чує, тихо, крадучись, полює.

І маленькі сірі мишки утікають геть від ...

(кі • ки)

 

Сіренька, маленька, для всіх

     чуженька.

    Шкодить, коли тиша, капостлива ...

(ми • а)

 

Через воду переводить тільки з

                                   місця сам не сходить.

(мі • т)

Росте зелений кущ,

доторкнешся - укусить. 

Набита пухом,

(• ип ина) 

 

Лежить під вухом.

                                   (поду • ка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок заняття : За роботу на занятті вам від мене подяка; знання, здобуті на уроці на все життя ознака. Що нового  ви сьогодні дізналася? Що найбільше сподобалася? Так, діти! Сьогодні на уроці ви вчилися правильно і виразно вимовляти звуки С і Ш і коли читали, і коли відповідали на питання,  і коли писали. Але урок закінчився. Не забувайте про наші звуки. Адже правильно їх вимовляти потрібно не тільки на логопедичному занятті, а завжди. Тоді ваше мовлення буде гарним і зрозумілим.

-Ви гарно працювали на уроці. Молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоаналіз

Роботу починали із визначення спільного звука у словах. Потім з допомогою артикуляційних схем і пояснень уточнювали вимову звуків /С/ і /Ш/. Дитина повинна відчути різницю положень губ і язика, тепло чи холод видихуваного повітря. Основна опора при розрізненні свистячих і шиплячих звуків – положення язика. Пальці долоні допомагають його визначити. Тому дитина, читаючи склади і слова, показує рукою умовне  положення язика(вгорі- внизу).

Завдання вставити пропущені букви С або Ш., прочитати слова, пояснити їх значення.

 

Спочатку назвати числа, потім    записати їх назви словами.  Визначити місце букв С і Ш у цих словах.

 

Розгадати ребуси.

Прочитати вірш  і обговорити. Виконати письмове завдання.

Робота над приказками, скоромовкою, чистомовкою, загадками.

Поруч з класичними методами розвитку моторної діяльності і мовлення в корекційно-логопедичній роботі використовують метод біоенергопластики. «Біо»-здатність до життя. Пластика-«узгодженість рухів і жестів, мистецтво ритмічних, гармонійних рухів тіла». Біоенергія – це та енергія, яка знаходиться в середині людини.Це взаємодія рук і язика. Сукупні рухи рук і артикуляційного апарату, якщо вони пластичні, розслаблені, вільні, допомагають активізувати природний розподіл біоенергії в організмі.

Біоенергопластика активізує інтелектуальну діяльність дітей, водночас розвиває координацію рухів тіла і дрібну моторику. У результаті біоенернрпластичних вправ покращується мова, а також пам’ять та увага, активізується інтелектуальна діяльність дітей, розвивається координація рухів і дрібної моторики.

  Такий вид діяльності можливий тоді, коли діти володіють своїми пальчиками, долоньками і органами артикуляції. Як правило, це діти старшого шкільного віку.

Використання біоенергопластики ефективно прискорює виправлення дефектних звуків у дітей з пониженими і порушеними кінестетичнми відчуттями, оскільки робоча долонька багаторазово посилює імпульси, які йдуть до кори головного мозку від язика.

 

Вправи «Маятник»- затиснута й опущена донизу долоня, яка рухається під рахунок вліво-вправо

«Гойдалка» рухи долоні із зімкнутими пальцями вгору –вниз

«Праска»- зімкнена долоня піднята догори, чотири зімкнених пальці повільно і плавно рухаються вперед-назад і вліво-вправо.

Статичні вправи : «Посмішка»-пальчики розвести, як промінці. На рахунок 1 –пальчики розправити і утримувати одночасно із посмішкою, на рахунок 2 –долоньку в кулак.

«Гірка»-зігнуту долоню опустити вниз

«Вітрила» -підняти догори

 

Під час використання біоенергопластики суттєву роль відіграє виховання в дітей кін естетичних відчуттів органів артикуляції, які дають можливість відчути контрастність положення язика, щелепи, губ, направлення видиху.

 

Використання біоенергопластики ефективно прискорює виправлення дефектних звуків у дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитай скоромовку виразно без помилок.

 

Усіх скоромовок не перемовиш, не перевискоромовиш.

Маленькі мурашки грали у шашки, а велику мурахи грали у шахи.

 

Чистомовки

Язик вгору –ша, ша, ша

Наша Маша в ліс пішла

Язик донизу – са, са, са

Укусила ніс оса

Язик угору – ши, ши, ши

Машу в лісі не знайшли.

Язик донизу си-си-си

Вуса, вуса у оси.

 

 

 

 

 

 

Прочитай скоромовку виразно без помилок.

 

Пошила Саша Сашкові шапку. Соні шашки, у Сими шишки. Пошили синові шовкову сорочку. На шосе шість вершників.

 

Чистомовки

Язик вгору –ша, ша, ша

Наша Маша в ліс пішла

Язик донизу – са, са, са

Укусила ніс оса

Язик угору – ши, ши, ши

Машу в лісі не знайшли.

Язик донизу си-си-си

Вуса, вуса у оси.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Встав пропущені букви С або Ш. Поясни народні приказки.

 

 

Хто спішить, той людей        смішить.

 

 

 Вий . ло   діло курям на            .міх.

 

 

 

 Бре . е,   як гребінцем       че..ше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Встав пропущені букви С або Ш. Поясни народні приказки.

 

 

Хто спішить, той людей        …мішить.

 

 

 Вий . ло   діло курям на            .міх.

 

 

 

 Бре . е,   як гребінцем       че..ше.

 

 

 

 

5.Схематичний диктант( записувати тільки опозиційні звуки).

 

Менше слів, а справ більше ( Ш С, - С – Ш)

 

Слово – не стріла, а ранить глибше.  С С   Ш

У лісі вовки виють, а в хаті не страшно. С С Ш

 

Не хвали сам себе нехай тебе інші похвалять.  С С Ш

 

Шишки на сосні, шишка на столі.  Ш Ш С С Ш  Ш С

 

На шосе шість машин. Ш С Ш Ш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дайте відповідь на питання.

 

Хто веде поїзд?(машиніст)

 

Що світить вдень ?(сонце?)

 

Як називається людина, яка пасе стадо корів?(пастух)

 

Що покриває тіло кішки і собаки ?(шерсть)

 

Визначити місце звуків С І Ш в словах відповідях. З двома на вибір складіть речення.

 

 

 

 

 

Відгадайте загадки : підказка у слові-відгадці обов’язково повинен бути звуки С і Ш.

 

 Невидимка ходить у гаї,                                              Надворі горою, а в

і дерева роздягає.                       хаті водою.

(о.інь)               ( нііг)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відгадайте загадки : підказка у слові-відгадці обов’язково повинен бути звуки С і Ш.

 

        Сіренька, маленька, для всіх

     чуженька.

    Шкодить, коли тиша, капостлива ...

(ми • а)

 

Через воду переводить тільки з

                                   місця сам не сходить.

(мі • т)

 

 

 

 

 

 

 

Послухати слова. Показати прапорець з відповідною буквою.

 

 Звуки [с, ш] на початку слова:

сани, шов, солома, шовк, шарф, сир, сад, шабля, шахи, вуз:, сито, шахта,

 

 Звуки [с, ш] в кінці слова:

клас, фокус, наш, ваш, голос, душ, ніс, лотос, ідеш,  їдеш, мінус, умієш, рис,

 Звуки [с -ш /у середині слова:

груша, косар, машина, коса, роса, мишка, кошик, жраса, осел, каша, наші,

Звуки [с, ш] у різних положеннях:

сосна, пишеш, весна, рушник, шлюпка, шпак, шосе, матрос, ромашка, соняшник, старший, шість, петушок, листоноша, усмішка, сушити, машиніст.

 

 

 

 

 

 

 

Послухати слова. Показати прапорець з відповідною буквою.

 

 Звуки [с, ш] на початку слова:

сани, шов, солома, шовк, шарф, сир, сад, шабля, шахи, вуз:, сито, шахта,

 

 Звуки [с, ш] в кінці слова:

клас, фокус, наш, ваш, голос, душ, ніс, лотос, ідеш,  їдеш, мінус, умієш, рис,

 Звуки [с -ш /у середині слова:

груша, косар, машина, коса, роса, мишка, кошик, жраса, осел, каша, наші,

Звуки [с, ш] у різних положеннях:

сосна, пишеш, весна, рушник, шлюпка, шпак, шосе, матрос, ромашка, соняшник, старший, шість, петушок, листоноша, усмішка, сушити, машиніст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.Схематичний диктант( записувати тільки опозиційні звуки).

 

Менше слів, а справ більше ( Ш С, - С – Ш)

 

Слово – не стріла, а ранить глибше.  С С   Ш

У лісі вовки виють, а в хаті не страшно. С С Ш

 

Не хвали сам себе нехай тебе інші похвалять.  С С Ш

 

Шишки на сосні, шишка на столі.  Ш Ш С С Ш  Ш С

 

На шосе шість машин. Ш С Ш Ш

            Дайте відповідь на питання.

 

Хто веде поїзд?(машиніст)

 

Що світить вдень ?(сонце?)

 

Як називається людина, яка пасе стадо корів?(пастух)

 

Що покриває тіло кішки і собаки ?(шерсть)

 

Визначити місце звуків С І Ш в словах відповідях. З двома на вибір складіть речення.

 

 

9.Підсумок заняття :

За роботу на занятті вам від мене подяка; знання, здобуті на уроці на все життя ознака. Що нового ви сьогодні дізналася? Що найбільше сподобалася? Так, діти! Сьогодні на уроці ви вчилися правильно і виразно вимовляти звуки С і Ш і коли читали, і коли відповідали на питання, і коли писали. Але урок закінчився. Не забувайте про наші звуки. Адже правильно їх вимовляти потрібно не тільки на логопедичному занятті, а завжди. Тоді ваше мовлення буде гарним і зрозумілим.

-Ви гарно працювали на уроці. Молодці.

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
12 червня 2023
Переглядів
1169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку