Клас: 9
Вчитель: Медвідь О.А.
Тема уроку: Розробка реклами проектованого виробу.
Базові інноваційні технології:
Формуюча технологія:
1.Планування проектної діяльності у чіткій послідовності: мотивація, складання послідовності виконання проекту, матеріалізація сконструйованого виробу на основі попередньо розробленої технологічної документації/
2.Вербальна дія – аналіз одержаних результатів реалізації проектування, розумова дія – захист результатів проектування.
3.Алгоритмізація та програмування проектно – технологічної діяльності. Застосування алгоритмів економічних розрахунків та розробки презентацій виробів.
Інтерактивні методи навчання:
1.Загальне коло.
2.Синтез думок.
Навчальна мета:
Мета вчителя: Формувати вміння і навики проводити елементарні економічні розрахунки та створювати презентації власних проектів.
Мета учня :Навчитися розраховувати собівартість виготовленого проектованого виробу, розробляти презентації власного проекту. Виконати розробку реклами власної діяльності в електронному вигляді.
Виховна мета уроку:
Виховувати старанності та наполегливості в процесі розробки реклами проектованого виробу.
Розвиваюча мета:
Розвиток уявлень про собівартість продукції, формування інтересів учня до рекламної діяльності.
1.Роздатковий матеріал та інше обладнання уроку:
1).Інструкційно – тематичні карти: Розрахунок собівартості виробу, виготовленого в процесі виконання проекту.
2) Електронні інструкційні матеріали : Розробка презентації виробу.
2.Наочні посібники:
Презентації виконаних учнями проектів.
3.Технічні засоби навчання:
1) Комп'ютер, матеріалами презентацій створених учнями.
4.Практичні роботи:
1) Розрахунок вартості виробу за алгоритмом.
2) Розробка презентації проекту.
5.Види і методи перевірки та закріплення знань, вмінь, навиків учнів
1) Перевірка готовності до уроку, перевірка виконання поставленого
Завдання.
2) Усні – фронтальна бесіда, контроль знань матеріалу теми.
Тип уроку: урок – практикум.
Хід уроку
1.Організація роботи учнів.
2.Актуалізація опорного досвіду учнів:
1) Рефлексія
- Що входить у собівартість виробів?
- Яким чином розрахувати собівартість виготовленої ялинкової іграшки?
- Як виконати презентацію або створити Web - сторінку?
3.Мотивація навчально – трудової діяльності
Самостійна розробка рекламних матеріалів проекту дає можливість набути певних вмінь і навиків, які можуть мати професійне значення.
4. Учні проводять аналіз та оцінку елементів розрахунку собівартості виробу та розраховують суму витрат за формулою. Далі виясняють у чому різниця між собівартістю і вартістю виробу?
5. Маючи підбірку матеріалів, які зібрані в процесі виконання практичних робіт, учні виконують презентацію власної діяльності при реалізації проекту. При цьому користуються матеріалами шаблону:
(Додаток "Творчий проект")
6. Учні працюють над розробкою презентацій у комп'ютерному класі.
Завдання додому: Розробити рекламу власного проекту.