Тема уроку. Розв’язування квадратних рівнянь
Алгебра. 8 клас.
Мета уроку: закріплення й усвідомлення використання теореми Вієта, та теореми оберненої до неї, формування нових навичок та вмінь при розв’язуванні квадратних рівнянь, уміння висловлюватись, дотримуючись культури мовлення; розвиток інтелектуальних, аналітичних здібностей та логічного мислення, вміння аналізувати, узагальнювати, розвиток концентрації уваги, пам’яті учнів; виховання почуття відповідальності, наполегливості, самостійності, вміння працювати в групах.
Тип уроку: урок формування та вдосконалення вмінь та навичок.
Методи навчання: застосування знань на практиці.
Обладнання та наочність: мультимедійна дошка або проектор, презентація, картки з доміно (додаток А).
Девіз уроку : Рівняння – мова алгебри
Евклід
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Привітання, створення позитивного емоційного настрою вчителем, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань та гра в «Доміно».
Учитель ділить клас на 6 груп, роздає гру „Доміно”. Кожному учню в групі необхідно розв’язати 5 рівнянь. Кожній групі скласти доміно.
Учитель оцінює учнів.
ІІІ. Повідомлення теми та девізу уроку.
ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів.
V. Вивчення прийомів усного розв’язування квадратних рівнянь та формування вмінь (вступні вправи).
Робота зі слайдами. При перегляді слайдів в зошит записуються назви прийомів, формули та приклади. Учням пропонується сформулювати прийоми вголос.
VІ. Закріплення нових знань та вмінь.
Робота зі слайдами. Учні в групах розв’язують рівняння за допомогою вивчених прийомів та перевіряють їх.
Після розв’язування декількох рівнянь учитель пропонує оцінити зручність прийомів, що використовуються, зробити висновок.
Оцінювання учнів.
Ще декілька прийомів, які записують учні в зошит з наведеними прикладами.
VІІ. Підсумки уроку. Домашнє завдання.
Учитель пропонує учням скласти та розв’язати по 5 рівнянь до кожного прийому та скласти рівняння з раціональними коренями з одного даного.
Додаток А
Картки для «Доміно»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|