Урок "Розв'язування текстових задач, що передбачають множення дробів"

Про матеріал
Дана розробка уроку для 6 класу на тему "Розв'язування текстових задач, що передбачають множення дробів" є авторською і містить невеличкий математичний диктант та самостійну роботу.
Перегляд файлу

Тема: Розв’язування текстових задач, які передбачають множення дробів

Мета: Сформувати вміння застосовувати правила множення звичайних дробів до розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати активність, упевненість у власних силах.

Тип уроку: застосування знань і вмінь

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, мікрофон.

Хід уроку

Не досить оволодіти премудрістю,

потрібно також вміти користуватися нею 

  1. Організаційний етап.

Перевірити готовність учнів до уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Математичний диктант

Знайдіть :

а) від 16;    б) від 30 ;   в) від ;    г) від 56 ;    д) 40 % від ;    е) 35 % від 2 .

Відповіді: а) 4 ; б) 25; в) ; г) 64 ;  д) ; е) .

III.     Актуалізація опорних знань.

«Ромашка» (учні по черзі відривають пелюстки в ромашки, на яких написані запитання):

  1. Сформулюйте правило множення звичайних дробів.
  2. Сформулюйте правило множення мішаних чисел.
  3. Сформулюйте правило множення дробу на натуральне число.
  4. Як можна знайти дріб від числа?
  5. За допомогою якої арифметичної дії можна знайти число, що більше за подане в кілька разів?
  6. Як знаходять дріб від числа?

IV.   Мотивація навчальної діяльності.

Діти, як ви думаєте, навіщо ми вивчали правила множення звичайних дробів? ( учні висловлюють свої думки) Ви знаєте, що будь-які правила потрібно вміти застосовувати до розв’язування задач. Сьогодні на уроці ми будемо вчитися застосовувати правила множення звичайних дробів до розв’язування задач. 

  1. Застосування знань і вмінь. 

Письмово

№386, 388

Фізкультхвилинка

                       Встаньте,   діти, посміхніться,

                       Землі нашій поклоніться!

                       За хороший день вчорашній.

                       І до сонця потягніться

                       В різні боки похиліться,

                       Веретеном покрутіться.

                       Раз - присядьте, два – присядьте

                               І за парти тихо сядьте.

№, 389, 390

  1. Самостійна робота.

Варіант 1

Знайдіть масу золотого бруска, виготовленого у формі прямокутного паралелепіпеда, довжина якого дорівнює 2 см, висота становить довжини, ширина – у разу більша, ніж висота, а один кубічний сантиметр золота має масу 19,5 г.

Варіант 2

Знайдіть масу срібного бруска, виготовленого у формі прямокутного паралелепіпеда, довжина якого дорівнює 2 см, ширина становить довжини, висота – у разів більша, ніж ширина, а один кубічний сантиметр срібла має масу 10,5 г.

Відповіді : Варіант 1.  24 г.  Варіант 2.  23 г.

 

  1. Підсумок уроку.
  1. Руслан Сєнічкін з 1+1 цікавиться, для розв’язування яких задач потрібно виконувати множення звичайних дробів. Він просить вас навести приклади. «Мікрофон» (учні у мікрофон висловлюють свої думки)
  2. Виставити оцінки.
  1. Домашнє завдання.

Повторити § 9.

Розв’язати № 387, № 391;

Індивідуально. Від стрічки спочатку відрізали її довжини, а потім  решти. Скільки відсотків від початкової довжини становить частина стрічки, що залишилась?

 

docx
Додано
23 жовтня
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку