Тема: Розв’язування текстових задач, які передбачають множення дробів
Мета: Сформувати вміння застосовувати правила множення звичайних дробів до розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати активність, упевненість у власних силах.
Тип уроку: застосування знань і вмінь
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, мікрофон.
Хід уроку
Не досить оволодіти премудрістю,
потрібно також вміти користуватися нею
Перевірити готовність учнів до уроку.
Математичний диктант
Знайдіть :
а) від 16; б) від 30 ; в) від ; г) від 56 ; д) 40 % від ; е) 35 % від 2 .
Відповіді: а) 4 ; б) 25; в) ; г) 64 ; д) ; е) .
III. Актуалізація опорних знань.
«Ромашка» (учні по черзі відривають пелюстки в ромашки, на яких написані запитання):
IV. Мотивація навчальної діяльності.
Діти, як ви думаєте, навіщо ми вивчали правила множення звичайних дробів? ( учні висловлюють свої думки) Ви знаєте, що будь-які правила потрібно вміти застосовувати до розв’язування задач. Сьогодні на уроці ми будемо вчитися застосовувати правила множення звичайних дробів до розв’язування задач.
Письмово
№386, 388
Фізкультхвилинка
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться!
За хороший день вчорашній.
І до сонця потягніться
В різні боки похиліться,
Веретеном покрутіться.
Раз - присядьте, два – присядьте
І за парти тихо сядьте.
№, 389, 390
Варіант 1
Знайдіть масу золотого бруска, виготовленого у формі прямокутного паралелепіпеда, довжина якого дорівнює 2 см, висота становить довжини, ширина – у разу більша, ніж висота, а один кубічний сантиметр золота має масу 19,5 г.
Варіант 2
Знайдіть масу срібного бруска, виготовленого у формі прямокутного паралелепіпеда, довжина якого дорівнює 2 см, ширина становить довжини, висота – у разів більша, ніж ширина, а один кубічний сантиметр срібла має масу 10,5 г.
Відповіді : Варіант 1. 24 г. Варіант 2. 23 г.
Повторити § 9.
Розв’язати № 387, № 391;
Індивідуально. Від стрічки спочатку відрізали її довжини, а потім решти. Скільки відсотків від початкової довжини становить частина стрічки, що залишилась?