Конспект уроку з алгебри для 7 класу на побудову графіків лінійних функцій, використовуючи онлайновий калькулятор Desmos. Метою використання Desmos є зацікавлення учнів до вивчення даної теми, використовуючи сучасні технології
Тема. Розв’язування вправ на побудову графіків лінійних функцій (з використанням онлайнового калькулятора Desmos)
Мета:
Освітня: формування вмінь учнів застосовувати властивості лінійної функції
при розв'язуванні задач. Повторити властивості функції у = kх + b, застосовувати вивчений матеріал для побудови графіків. Навчитися виконувати побудови в онлайновому калькуляторі Desmos.
Розвиваюча: Сприяти розвитку систематизації, логічного мислення, уяви, пам’яті, а також розвивати самостійність вміння працювати в програмі онлайнового середовища.
Виховна: виховати доброзичливе ставлення до однокласників, культуру поведінки, відповідальність, вміння аналізувати пророблену роботу.
Обладнання: комп’ютери із доступом до Інтернет, мультимедійний проектор, електронна дошка, онлайновий калькулятор Desmos, зошит, підручник алгебра 7 кл (Істер О.С.).
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
Привітання. Організація уваги учнів. Інструктаж з правил безпечної поведінки при роботі за ПК.
Діти здають зошити на перевірку і отримують інші.
Дати відповіді на запитання.
Усні вправи.
№921. Використовуючи графік функції Графік заповніть таблицю
x |
-2 |
0 |
1 |
3 |
-3 |
-1 |
4 |
y |
-3 |
1 |
3 |
7 |
-5 |
-1 |
5 |
№922. Побудуйте графік прямої пропорційності заданої формулою:
Перевірити в програмі Desmos.
№924. Побудуйте графік функції в зошиті, а потім в онлайновому калькуляторі Desmos, перевірте результати:
№926. На малюнку зображені графіки функцій Яка формула відповідає кожному з них? ( Малюнок, діти знаходять відповідні графіки за координатами і кажуть його колір)
Задача. Використовуючи онлайновий графічний калькулятор Desmos, побудувати графіки функцій в одній координатній площині:
Задача. Визначити, яка тварина прихована, позначивши відповідні координати в програмі Desmos
1) (2; – 3), (2; – 2), (4; – 2), (4; – 1), (3; 1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (- 3; 2), (- 4; 5), (0; 8), (2; 7), (6; 7), (8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (6; – 2), (5; – 3), (2; – 3).
2) (4; – 3), (4; – 5), (3; – 9), (0; – 8), (1; – 5), (1; – 4), (0; – 4), (0; – 9), (- 3; – 9), (- 3; – 3), (- 7; – 3), (- 7; – 7), (- 8; – 7), (- 8; – 8), (- 11; – 8), (- 10; – 4), (- 11; – 1), (- 14; – 3), (- 12; – 1), (- 11;2), (- 8;4), (- 4;5).
3) Очі: (2; 4), (6; 4).
Повторити §22-24, розв’язати № 929, №931, №932.
Додаток
Інструкція для учнів використання онлайнового графічного калькулятора Desmos для розв’язання завдань