Урок "Розв’язування вправ на побудову графіків лінійних функцій (з використанням онлайнового калькулятора Desmos)"

Про матеріал

Конспект уроку з алгебри для 7 класу на побудову графіків лінійних функцій, використовуючи онлайновий калькулятор Desmos. Метою використання Desmos є зацікавлення учнів до вивчення даної теми, використовуючи сучасні технології

Перегляд файлу

Тема. Розв’язування вправ на побудову графіків лінійних функцій (з використанням онлайнового калькулятора Desmos)

Мета:

Освітня: формування вмінь учнів застосовувати властивості лінійної функції

при розв'язуванні задач. Повторити властивості функції у = kх + b, застосовувати вивчений матеріал для побудови графіків. Навчитися виконувати побудови в онлайновому калькуляторі Desmos.

Розвиваюча: Сприяти розвитку систематизації, логічного мислення, уяви, пам’яті, а також розвивати самостійність вміння працювати в програмі онлайнового середовища.

Виховна: виховати доброзичливе ставлення до однокласників, культуру поведінки, відповідальність, вміння аналізувати пророблену роботу.

Обладнання: комп’ютери із доступом до Інтернет, мультимедійний проектор, електронна дошка, онлайновий калькулятор Desmos, зошит, підручник алгебра 7 кл (Істер О.С.).

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Привітання. Організація уваги учнів. Інструктаж з правил безпечної поведінки при роботі за ПК.

  1. Перевірка домашнього завдання

Діти здають зошити на перевірку і отримують інші.

  1. Актуалізація опорних знань учнів

Дати відповіді на запитання.

  1. Що таке функція? (О. В. Якщо кожному значенню змінної х з деякої множини відповідає єдине значення змінної y, то таку залежність називають функцією)
  2. Що таке графік функції? (О. В. Графіком функції називається фігура, яка складається з усіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенням аргументу, а ординати – відповідним значенням функції)
  3. Яка функція називається лінійною? (О. В. Лінійною назвається функція, яку можна задати формулою виду y=kx+b, де x – незалежна змінна, k і b – деякі числа)
  4. Що є графіком лінійної функції? (О. В. Графіком будь-якої лінійної функції є пряма)
  5. Область визначення функції – це (О. В. Значення, яких набуває незалежна змінна)
  6. Область значення функції – це (О.В. Значення, яких набуває залежна змінна)
  7. Властивості лінійної функції. (О. В. 1. Область визначення функції складається з усіх чисел; 2. Область значень функції при k складається з усіх чисел; при k=0 функція набуває єдиного значення: y=b; 3. Графіком функції є пряма)

Усні вправи.

  1. За книгу заплатили 6 грн і ще третину її вартості. Скільки коштує книга? (9 грн)
  2. У одній сімї два батька і два сина. Скільки це людей? (3 чоловіки)

 

  1. Практичне застосування знань і вмінь учнів

№921. Використовуючи графік функції Графік заповніть таблицю

x

-2

0

1

3

-3

-1

4

y

-3

1

3

7

-5

-1

5

 

№922. Побудуйте графік прямої пропорційності заданої формулою:

  1. y=x            Перевірка
  2. y=-x          Перевірка
  3. y=-2,5x    Перевірка
  4. y=       Перевірка

Перевірити в програмі Desmos.

№924.  Побудуйте графік функції в зошиті, а потім в онлайновому калькуляторі  Desmos, перевірте результати:

  1.    Графік 1
  2.             Графік 2

№926. На малюнку зображені графіки функцій Яка формула відповідає кожному з них? ( Малюнок, діти знаходять відповідні графіки за координатами і кажуть його колір)

 Задача. Використовуючи онлайновий графічний калькулятор Desmos, побудувати графіки функцій в одній координатній площині:

  1. ;
  2. .

Задача. Визначити, яка тварина прихована, позначивши відповідні координати в програмі  Desmos

 1) (2; – 3), (2; – 2), (4; – 2), (4; – 1), (3; 1), (2; 1), (1; 2), (0; 0), (- 3; 2), (- 4; 5), (0; 8), (2; 7), (6; 7), (8; 8), (10; 6), (10; 2), (7; 0), (6; 2), (6; – 2), (5; – 3), (2; – 3).

2) (4; – 3), (4; – 5), (3; – 9), (0; – 8), (1; – 5), (1; – 4), (0; – 4), (0; – 9), (- 3; – 9), (- 3; – 3), (- 7; – 3), (- 7; – 7), (- 8; – 7), (- 8; – 8), (- 11; – 8), (- 10; – 4), (- 11; – 1), (- 14; – 3), (- 12; – 1), (- 11;2), (- 8;4), (- 4;5).

3) Очі: (2; 4), (6; 4).

(Слоник)

 

  1. Підсумки уроку
  1. Висновки, діти діляться враженнями від роботи в онлайновому калькуляторі
  2. виставлення оцінок.
  1. Домашнє завдання

Повторити §22-24, розв’язати № 929, №931, №932.

 

 

Додаток

Інструкція для учнів використання онлайнового графічного калькулятора Desmos для розв’язання завдань

  1. Запустіть графічний калькулятор Desmos https://www.desmos.com/calculator/
  2. Наведіть вказівник миші на значок «+» Створити, щоб додати новий вираз, текстове поле, таблицю, папку.

Безымянный.jpg

  1. Щоб накреслити графік введіть вираз в рядок виразів ліворуч, графік одразу з'явиться.
  2. Для зручності введення виразів використовуйте електронну клавіатуру

2.jpg

  1. Щоб приховати побудований графік функції, клікніть лівою кнопкою миші, а щоб змінити колір – утримуйте її.

3.jpg

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
1635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку