Урок «Розвʼязування задач з теми Коло, круг».

Про матеріал
Ітелектуальна гра на тематику чарівної школи Хоґвартсу з теми «Розвʼязування задач «Коло і круг»».
._qr-code.png
._Завдання по q-code.jpg
Перегляд файлу

Mac OS X         2NW8BNMSWDATTRNPþPcom.apple.lastuseddate#PS`Hcom.apple.macl¨*$com.apple.metadata:_kMDItemUserTagsÒY7com.apple.metadata:kMDLabel_wsqucnlwpo3gjitpi6w6wx5nxu+#com.apple.quarantineïšùeMzc(Ò†í_¨NU„颡òÔbplist00               òÌÑ^ý[]ZZ6¨ºIÕ
Û±q_DüµbVcÿšÐ–,eÄ'UE­0ó·

s._Êë¢ošà8nëŸx {æDðÚLœê]ìùQ`0‹q/0086;65f998a5;Microsoft\x20Word;

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
._Лист із завданням.jpg
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
qr-code.png
Завдання по q-code.jpg
Перегляд файлу

Дата:

Тема уроку.    «Розв’язування задач з теми «Коло, круг»».

Мета уроку:   закріпити отримані навички з даної теми; виявити прогалини в знаннях, якщо вони наявні, ліквідувати прогалини в знаннях за допомогою гри.

Тип уроку:     урок удосконалення набутих знань.

Обладнання:   основна презентація, презентація з таблицею для балів, капелюх, роздруковані листки з назвами факультетів, снітч (можна зробити із фольги або замінити на будь-який заохочувальний приз), смартфони учнів, папір для записів.

Хід уроку

І.     Організація класу.  Психологічне налаштування (5 хв).

Привітання. Перевірка присутності на уроці. Оголошення теми. Мотивація навчання.

Розповідь учителя:

Вітаю, шановні студенти Хоґвартсу, на турнірі чотирьох факультетів. Сьогодні ми з вами дізнаємося хто сильніший. Вам доведеться пройти три етапи змагання. На першому турнірі ми дізнаємося, хто володіє заклинанням швидкості. На другому етапі – подивимось як багато заклинань ви знаєте, а на третьому – чий староста найсильніший має дух. Але спочатку сортувальний капелюх визначить до якого факультету ви будете відноситись.

II. Гра (35 хв).

Вчитель просить витягнути із капелюха папірець із написом факультети (написи факультетів заздалегідь роздрукувати та помістити в капелюх), таким чином клас ділиться на 4 команди.

Розпочинається  етап знайомства із факультетами (5 хв). Діти мають обрати старосту (капітана) свого факультету (команди). За 5 хв вони мають в інтернеті відшукати девіз факультету та підібрати собі гімн (пісню, яка асоціюється в них з командою). Як час вийде кожен із старост має вийти до дошки та оголосити назву, девіз та обраний гімн факультету. Вчитель самостійно вирішує в якому порядку відбувається представлення.

Розпочинається перший етап гри (4 хв). Кожен із учнів має відсканувати qr-code із презентації і виконати завдання на чистому, заздалегідь підготовленому папері. У випадку, якщо в якогось учня не працює смартфон чи відсутній інтернет, може об’єднатися із іншим учасником його факультету. Той учень, який впорається із завданням найшвидше і всі відповіді будуть правильними, приносить своїй команді 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

Розпочинається другий етап гри (20 хв).

Розповідь учителя:

Тепер перевіримо наскільки ви обізнані в чарах. Вам потрібно продемонструвати чотири заклинання: Вінгардіум Левіоса,  Експектум Патронум, Експеліармус та Сектум Семпра. Хто найшвидше і найточніше продемонструє дію цих заклинань, той зможе заробити для факультету 10 балів за кожне із заклинань.

Учні розв’язують факультетами (командами) задачі, розв’язування задачі і є нібито демонстрацією дії заклинання.. Хто перший підняв руку, той і відповідає. Якщо учень відповів правильно, то зараховується 10 балів його факультету. Якщо ні, то надається можливість відповісти іншому учню з іншого факультету (наприклад, якщо учень з Грифіндору відповідає неправильно, то може відповісти учень з Слизарину тощо). За кожну задачу факультет може отримати 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

Розпочинається третій етап гри (6 хв). До дошки визиваються старости (капітани команди) і розв’язують фінальну задачу. За правильну розв’язану задачу капітаном команда отримує 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

III. Підсумок уроку. Рефлексія (5хв).

Оголошення підсумків гри, нагородження команди снітчем.

« Мікрофон»

1. Для чого потрібні набуті знання?

2. Чи досягли мети уроку?

3. Що найкраще сподобалося на уроці ?

Завдання додому:

(вказати домашнє завдання).

 

Перегляд файлу

Дата: 

Тема уроку.    «Розв’язування задач з теми «Коло, круг»».

Мета уроку:   закріпити отримані навички з даної теми; виявити прогалини в знаннях, якщо вони наявні, ліквідувати прогалини в знаннях за допомогою гри.

Тип уроку:     урок удосконалення набутих знань.

Обладнання:   основна презентація, презентація з таблицею для балів, капелюх, роздруковані листки з назвами факультетів, снітч (можна зробити із фольги або замінити на будь-який заохочувальний приз), смартфони учнів, папір для записів.

Хід уроку

І.     Організація класу.  Психологічне налаштування (5 хв).

Привітання. Перевірка присутності на уроці. Оголошення теми.

Мотивація навчання.

Розповідь учителя:

Вітаю, шановні студенти Хоґвартсу, на турнірі чотирьох факультетів. Сьогодні ми з вами дізнаємося хто сильніший. Вам доведеться пройти три етапи змагання. На першому турнірі ми дізнаємося, хто володіє заклинанням швидкості. На другому етапі – подивимось як багато заклинань ви знаєте, а на третьому – чий староста найсильніший має дух. Але спочатку сортувальний капелюх визначить до якого факультету ви будете відноситись.

II. Гра (35 хв).

Вчитель просить витягнути із капелюха папірець із написом факультети (написи факультетів заздалегідь роздрукувати та помістити в капелюх), таким чином клас ділиться на 4 команди. 

Розпочинається  етап знайомства із факультетами (5 хв). Діти мають обрати старосту (капітана) свого факультету (команди). За 5 хв вони мають в інтернеті відшукати девіз факультету та підібрати собі гімн (пісню, яка асоціюється в них з командою). Як час вийде кожен із старост має вийти до дошки та оголосити назву, девіз та обраний гімн факультету. Вчитель самостійно вирішує в якому порядку відбувається представлення.

Розпочинається перший етап гри (4 хв). Кожен із учнів має відсканувати qr-code із презентації і виконати завдання на чистому, заздалегідь підготовленому папері. У випадку, якщо в якогось учня не працює смартфон чи відсутній інтернет, може об’єднатися із іншим учасником його факультету. Той учень, який впорається із завданням найшвидше і всі відповіді будуть правильними, приносить своїй команді 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

Розпочинається другий етап гри (20 хв). 

Розповідь учителя:

Тепер перевіримо наскільки ви обізнані в чарах. Вам потрібно продемонструвати чотири заклинання: Вінгардіум Левіоса,  Експектум Патронум, Експеліармус та Сектум Семпра. Хто найшвидше і найточніше продемонструє дію цих заклинань, той зможе заробити для факультету 10 балів за кожне із заклинань.

Учні розв’язують факультетами (командами) задачі, розв’язування задачі і є нібито демонстрацією дії заклинання.. Хто перший підняв руку, той і відповідає. Якщо учень відповів правильно, то зараховується 10 балів його факультету. Якщо ні, то надається можливість відповісти іншому учню з іншого факультету (наприклад, якщо учень з Грифіндору відповідає неправильно, то може відповісти учень з Слизарину тощо). За кожну задачу факультет може отримати 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

Розпочинається третій етап гри (6 хв). До дошки визиваються старости (капітани команди) і розв’язують фінальну задачу. За правильну розв’язану задачу капітаном команда отримує 10 балів. Зароблені бали заносяться до турнірної таблиці.

III. Підсумок уроку. Рефлексія (5хв).

Оголошення підсумків гри, нагородження команди снітчем.

« Мікрофон»

1.   Для чого потрібні набуті знання?

2.   Чи досягли мети уроку?

3.   Що найкраще сподобалося на уроці ?

Завдання додому:

(вказати домашнє завдання).

 

Лист із завданням.jpg
Перегляд файлу

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

 

Перегляд файлу

 

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

 

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

Ґріфіндор

Слизерин

Рейвенклов

Гафелпаф

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

{E269 D01 E-BC32-4049-B463-5 C60 D7 B0 CCD2}І ЕтапІІ ЕтапІІІ Етап. IV Етап

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Знайомство

Номер слайду 3

Таймінг: 5 хв Вказати: Назву факультету;Девіз факультету;Гімн факультету;

Номер слайду 4

І Етап

Номер слайду 5

Хто швидше?

Номер слайду 6

ІІ Етап

Номер слайду 7

Дано дві дотичні до кола. Знайти АМ, якщо АN = 12 см.

Номер слайду 8

Два кола радіуса 3 см і 4 см дотикаються зовні і мають внутрішній дотик із колом радіуса 10 см. Знайдіть периметр трикутника з вершинами в центрах цих кіл.

Номер слайду 9

Дано коло із центром в точці О. Точки А і В належать цьому колу, а точка М розташована так, що прямі МА та МВ є дотичними до цього кола. Знайдіть градусну міру кута ОВА, якщо градусна міра кута ОМА рівна 20°.

Номер слайду 10

Знайти довжину відрізка OK, коли в коло вписано правильний трикутник зі стороною 24 см.

Номер слайду 11

ІІІ Етап

Номер слайду 12

Бій старостів. У колі, радіус якого дорівнює 5 см, проведено хорду. Знайдіть довжину цієї хорди, якщо відстань від центра цього кола до хорди дорівнює 4 см.

zip
Додав(-ла)
Шевцова Олена
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
19 березня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку