5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок"Розв`язування завдань і вправ. (Відрізок. Довжина відрізка.)"

Про матеріал
Тема. Розв`язування завдань і вправ. Самостійна робота (Відрізок. Довжина відрізка.) Мета:  освітня : закріпити і поглибити знання учнів про відрізок, ламана, властивості довжини відрізка; відпрацювати навички розв'язання задач на обчислення довжин відрізків та їх частин; вчити користуватися вимірювальними приладами: лінійкою, вимірювальною стрічкою, рулеткою.  виховна: виховувати дисциплінованість, працездатність, організо¬ваність і позитивне ставлення до навчально-пізнавальної діяльності;  розвиваюча : розвивати вміння аналізувати, самостійно робити висновки, культуру математичної мови і записів. Тип уроку: закріплення і вдосконалення знань. Обладнання: демонстраційно-креслярське приладдя, роздатковий матеріал
Перегляд файлу

Дата: ___/___/___                                     Клас: 5                                   Предмет: математика

 

 

Тема. Розв`язування завдань і вправ. Самостійна робота

            (Відрізок. Довжина відрізка.)

Мета:

  • освітня :  закріпити і поглибити знання учнів про відрізок, ламана, властивості довжини відрізка; відпрацювати навички розв'язання задач на обчислення довжин відрізків та їх частин; вчити користуватися вимірювальними приладами: лінійкою, вимірювальною стрічкою, рулеткою.
  • виховна: виховувати дисциплінованість, працездатність, організо­ваність і позитивне ставлення до навчально-пізнавальної діяльності;
  • розвиваюча : розвивати вміння аналізувати, самостійно робити висновки, культуру математичної мови і записів.

 Тип уроку: закріплення і вдосконалення знань.

Обладнання: демонстраційно-креслярське приладдя, роздатковий матеріал

Хід уроку

  1.       Організаційний момент

Привітання.  Створення націленості на плідну роботу

  1.    Перевірка домашнього завдання

Розв'язання вправ вчитель перевіряє під час перевірки зошитів.

Математичний диктант

 1.Накресліть відрізок МК і позначте на ньому точки А і О. Запишіть всі утворені відрізки.

2.Накресліть відрізки АВ і РО так, щоб АВ = 5 см 2 мм, РО = 4 см7 мм.

3.Накресліть відрізок RM, довжина якого 8 см 7 мм. Позначте на ньому точку K так, щоб = 3 см 5 мм. Яка довжина відрізка RK?

 

IІI. Актуалізація опорних знань

Усні вправи

Скільки відрізків зображено на рис.1? Назвіть кінці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометрична фігура ламана складається з декількох відрізків зі спільними початковими і кінцевими точками.

Відрізки називають ланками ламаної, а точки вершинами ламаної.

 Якщо початкова та кінцева точка ламаної збігаються, тоді таку ламану називають замкненою.

 Якщо ланки ламаної перетинаються, тоді таку ламану називають ламаною із самоперетином.

 

Для назви ламаної дотримуються послідовності вершин. Якщо ламана незамкнена, тоді першою пишуть назву початкової вершини. Для замкнених ламаних назву можна починати з будь-якої вершини.

ІV. Закріплення знань, відпрацювання навичок

Усні вправи

  1.           Назвіть ланки ламаної MNPKT і її вершини. Скільки ланок може мати ця ламана?
  2.           МN = 11 мм; NP = 13 мм; PK = 9 мм; КT = 17 мм. Яка довжина ламаної MNPKT у сантиметрах?
  3.           Чому дорівнює довжина ламаної, що складається з 7 рівних ланок довжиною 9 см?

 

Вправи для письмового виконання

№ _____________________________

 завдання на повторення № _______

Додатково: ____________________

 

V.  Підсумок уроку

Анаграма

Отже, сьогодні на уроці ми познайомилися з математичним поняттям «ламана» і поняттями, що є супутніми до неї.

Розгадавши наведену анаграму, ми назвемо ці поняття:

АМАЛАН; ВАЖИНОД; ШИРЕВНА. (ламана, довжина, вершина)

 

VI. Домашнє завдання

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку