Дата: ___/___/___ Клас: 5 Предмет: математика
Тема. Розв`язування завдань і вправ. Самостійна робота
(Відрізок. Довжина відрізка.)
Мета:
Тип уроку: закріплення і вдосконалення знань.
Обладнання: демонстраційно-креслярське приладдя, роздатковий матеріал
Хід уроку
Привітання. Створення націленості на плідну роботу
Розв'язання вправ вчитель перевіряє під час перевірки зошитів.
Математичний диктант
1.Накресліть відрізок МК і позначте на ньому точки А і О. Запишіть всі утворені відрізки.
2.Накресліть відрізки АВ і РО так, щоб АВ = 5 см 2 мм, РО = 4 см7 мм.
3.Накресліть відрізок RM, довжина якого 8 см 7 мм. Позначте на ньому точку K так, щоб = 3 см 5 мм. Яка довжина відрізка RK?
IІI. Актуалізація опорних знань
Усні вправи
Скільки відрізків зображено на рис.1? Назвіть кінці
Геометрична фігура ламана складається з декількох відрізків зі спільними початковими і кінцевими точками.
Відрізки називають ланками ламаної, а точки — вершинами ламаної.
Якщо початкова та кінцева точка ламаної збігаються, тоді таку ламану називають замкненою.
Якщо ланки ламаної перетинаються, тоді таку ламану називають ламаною із самоперетином.
Для назви ламаної дотримуються послідовності вершин. Якщо ламана незамкнена, тоді першою пишуть назву початкової вершини. Для замкнених ламаних назву можна починати з будь-якої вершини.
ІV. Закріплення знань, відпрацювання навичок
Усні вправи
Вправи для письмового виконання
№ _____________________________
завдання на повторення № _______
Додатково: ____________________
V. Підсумок уроку
Анаграма
Отже, сьогодні на уроці ми познайомилися з математичним поняттям «ламана» і поняттями, що є супутніми до неї.
Розгадавши наведену анаграму, ми назвемо ці поняття:
АМАЛАН; ВАЖИНОД; ШИРЕВНА. (ламана, довжина, вершина)
VI. Домашнє завдання
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________