Урок-розвага за оповіданням Григора Тютюнника " Дивак" у 7 класі

Про матеріал

Урок- розвага за оповіданням Григора Тютюнника "Дивак" у 7 класі.

Мета уроку: розвивати критичне мислення, пізнавати світ, аналузувати прочитаний текст, буди креативним.

Урок - розвага створений з метою поліпшити згуртованість класу, вміти організовуватись, закріпити нові знання з предмету.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План

Уроку – розваги

( на основі прочитаного оповідання

Григора Тютюнника « Дивак»)

у 7 класі

учитель Ковальковська Ірина Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель.

Дорогі діти! Щиро вітаю вас у світі ІНТЕЛЕКТУ, ПІЗНАННЯ і КМІТЛИВОСТІ! Сьогодні на уроці пропоную вам закріпити наші знання з прочитаного твору  у формі уроку – розваги.

Організація  проведення уроку – розваги.

Клас поділений на 2 команди.

2 капітани( від кожної команди)

Оголошення девізів від команд.

І  раунд

 

1 команда – записати головних героїв оповідання

2 коман6да – записати другорядних оповідання

( по 1 балу)

ІІ раунд

 

Відповіді на питання  по черзі ( по 5 питань для кожної команди  - по 1 балу).

 

Відповіді команд на запитання ведучого:

1 команда

  1. Яка стежка до школи  була зручнішою для Олеся?
  2. За що хлопчик любить зиму?
  3. Чому Федько назвав Олеся зрадником?
  4. Чому хлопчик утік зі школи?
  5. Якою була зустріч Федька й Олеся  на мосту після уроків?

2   команда

    1. Чому мати наказувала Олесеві не йти річкою?

    2.Чим привернула увагу Олеся сосна?

    3. У яку зміну навчалися діти?

    4. Що сказала вчителька, коли побачила, що Олесь малює дятла?

     5. Про що думала вчителька малювання, роблячи зауваження Олесеві, що він не те малює.

За кожну правильну відповідь   - 1 бал.

ІІІ раунд

 

« Ти мені – я тобі» ( по 3 питання ставить одна команда іншій)

  1. На кого стають схожими  кілки з тинів, коли Олесь зніме з них снігові очіпки? ( на стрижених допризовників).
  2. Що робив Олесь у лузі після того, як пішов з уроку малювання?
  3. Що сказав дід Прокіп Олесеві, коли внук сказав, що не забрав у дятла кишку?
  1. Чим пахло повітря, коли Олесь підходив до школи?
  2. Що сказано про пеньки зрізаних дерев, які побачив Олесь у бору?
  3. Що відповів Олесь дідові Прокопу. Коли той запитав, чи поставили внукові в школі п’ятірку?

За кожну правильну відповідь  - 1 бал.

 

ІV раунд

 

Змагання капітанів ( конкурс).

По 6 питань – за кожну правильну відповідь – 1 бал.

  1. З чого була побудована школа?
  2. Яким уроком було за розкладом малювання?
  3. Що викрикнув Федько, коли Олесь зауважив, що лід ще молодий і його не треба псувати?
  4. На що були схожі скирти соломи  в лузі, коли олесь блукав там після уроків?
  5. Що порадив дід Олесеві, коли побачив увечері його на печі?
  6. Про що благав матір Олесь вночі крізь сон?
  1. Яким Олесь змалював півня на снігу, коли малював хату, димар з димом?
  2. Де діти малювали дірку в горщику?
  3. Що помічав Олесь, коли біг між деревами, повертаючись надвечір з лугу додому?
  4. Про що гомоніли дядьки, сидячи під тинами на колодках?
  5. Як пояснив дід Прокіп, нащо потрібно було брати так багато соломи?
  6. Якою була погода надвечір, коли Олесь із дідом поверталися на возі соломи додому?

    V  раунд

«Я – актор» (  по 3 члени від кожної команди виразно читають уривки оповідання)

По 1 балу за кожен уривок.

Учитель.

Дорогі мої діти! Я щаслива бачити, які ви розумні і кмітливі! Цей урок – розвага спонукав  кожного з вас – мислити, фантазувати, швидко реагувати.  У цьому конкурсі переможці всі! До нових зустрічей у світі  ПІЗНАННЯ !

 

 

 

 

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку