Урок- розвага за оповіданням Григора Тютюнника "Дивак" у 7 класі.
Мета уроку: розвивати критичне мислення, пізнавати світ, аналузувати прочитаний текст, буди креативним.
Урок - розвага створений з метою поліпшити згуртованість класу, вміти організовуватись, закріпити нові знання з предмету.
План
Уроку – розваги
( на основі прочитаного оповідання
Григора Тютюнника « Дивак»)
у 7 класі
учитель Ковальковська Ірина Іванівна
Учитель.
Дорогі діти! Щиро вітаю вас у світі ІНТЕЛЕКТУ, ПІЗНАННЯ і КМІТЛИВОСТІ! Сьогодні на уроці пропоную вам закріпити наші знання з прочитаного твору у формі уроку – розваги.
Організація проведення уроку – розваги.
Клас поділений на 2 команди.
2 капітани( від кожної команди)
Оголошення девізів від команд.
І раунд
1 команда – записати головних героїв оповідання
2 коман6да – записати другорядних оповідання
( по 1 балу)
ІІ раунд
Відповіді на питання по черзі ( по 5 питань для кожної команди - по 1 балу).
Відповіді команд на запитання ведучого:
1 команда
2 команда
1. Чому мати наказувала Олесеві не йти річкою?
2.Чим привернула увагу Олеся сосна?
3. У яку зміну навчалися діти?
4. Що сказала вчителька, коли побачила, що Олесь малює дятла?
5. Про що думала вчителька малювання, роблячи зауваження Олесеві, що він не те малює.
За кожну правильну відповідь - 1 бал.
ІІІ раунд
« Ти мені – я тобі» ( по 3 питання ставить одна команда іншій)
За кожну правильну відповідь - 1 бал.
ІV раунд
Змагання капітанів ( конкурс).
По 6 питань – за кожну правильну відповідь – 1 бал.
V раунд
«Я – актор» ( по 3 члени від кожної команди виразно читають уривки оповідання)
По 1 балу за кожен уривок.
Учитель.
Дорогі мої діти! Я щаслива бачити, які ви розумні і кмітливі! Цей урок – розвага спонукав кожного з вас – мислити, фантазувати, швидко реагувати. У цьому конкурсі переможці всі! До нових зустрічей у світі ПІЗНАННЯ !