Урок розвитку комунікативних умінь у 7 класі.Письмовий твір розповідного характеру про справу в художньому стилі з повторенням орфограм у дієсловах ( виготовлення карамелей у магаз

Про матеріал

Урок об'єднав різні форми навчання, тому мною представлено деякі з інформаційних технологій.

Перегляд файлу

Тема: Письмовий твір розповідного характеру про справу в художньому стилі з повторенням орфограм у дієсловах ( виготовлення карамелей у магазині "Веселі карамелі").

Мета: формувати предметні компетентності: ( доречно вживати дієслова при написанні твору, помічати й виправляти помилки у вживанні дієслів;

розвивати вміння спостерігати, визначати, аналізувати, розпізнавати, розрізняти, порівнювати;

сприяти вираженню особистих вражень (ставлення), використовуючи виражальні можливості дієслова, висловлювати судження, робити висновки.

Тип: розвиток  мовлення.

Форми навчання: змішане  навчання.

Засоби навчання: інтернет-ресурси: канал https://www.youtube.com, https://coggle.it/diagram/WwEiGiozRlbdy9PR/t/як-працювати-над-твором-виконання-роботи-в-художньому-стилі, https://www.thinglink.com/scene/1055144757711339521, Словник української мови: в 11 томах. — Том 4, 1973. — Стор. 100.

 

Перебіг уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Етап актуалізації наявного навчального досвіду. 

На попередньому уроці ви отримали завдання повторити відомості про типи й стилі мовлення. Перевірка - https://goo.gl/jiAmWq 

ІІІ. Етап  пояснення нового матеріалу та способів виконання дій. 

Ознайомлення з п'яткою “Як працювати над твором виконання роботи у художньому стилі”  https://coggle.it/diagram/WwEiGiozRlbdy9PR/t/як-працювати-над-твором-виконання-роботи-в-художньому-стилі, 

1.Перегляд відеоролика про  виготовлення карамелей .https://www.youtube.com/watch?v=89Rf4b0B2Hw

Рубрика “Запитання - відповідь”

1.Назвіть місце, де відбувається процес праці?

(У магазині).

 2.Скільки людей задіяно у  виготовленні солодощів? (2-3)

 3.Що найбільше запам’яталося і сподобалося із переглянутого відео?

4.Чи хотілось би вам стати  учасником виготовлення карамелей?

5. А що таке взагалі карамель?

Рубрика “Якщо цікаво…” - Технологія карамелі, цукерок, пастило-мармеладних виробів. http://1snau.ru/texnologiya-karameli-cukerok-pastilo-marmeladnix-virobiv-3/

6.Чим приваблює вас цей процес?

 ІV.Підготовка до написання твору

Прийом «Калинове гроно» (міні-диктант опорних слів).

Дієслова: готує, формує, розливає, з'єднує, охолоджує, розрізає, склеює, фарбує. Це можуть зробити й учні в ході перегляду відео, записуючи слова на чернетки.

Карамель- смачна , красива, солодка, натуральна. Смак, цукерка, начинка, продукт, кондитер. Утворіть синонімний ряд до слова “карамель”.

Лексична робота. Тлумачення слів.

КАРАМЕ́ЛЬ, і, жін.

1. збірн. Сорт твердих цукерок, які виготовляють із цукру та патоки з додаванням ароматних і фарбувальних речовин. Після штампування й охолодження готова карамель надходить на швидкодіючі загортальні автомати (Наука і життя, 1, 1955, 14).

2. спец. Палений цукор, що вживається для фарбування кондитерських виробів.

КАРАМЕ́ЛЬКА, и, жін. Одна цукерка карамелі (у 1 знач.). Там лежали тягучки, вафельні трубочки, купа КАРАМЕ́ЛЬНИЙ, а, е. Прикм. до карамель. У вакуум-апараті карамельна маса вариться й згущується (Наука і життя, 1, 1955, 14).кислих карамельок (Гашек, Пригоди.. Швейка, перекл. С. Масляка, 1958, 476).

КАРАМЕЛІЗА́ЦІЯ, ї, жін., спец. Розпад цукрів з утворенням темнозабарвлених продуктів. Карамелізація лактози та фруктози.

Упорядкуйте  дієслова, які характеризують процес виготовлення карамелей. Розташуйте їх в певній послідовності. Зверніть увагу на орфограми в дієсловах.

 

 https://lh6.googleusercontent.com/rgHocJTYdcL_hBIy-bWem5habWG3Y2nPNmd-gzQ0_GV3fzWOg1_9jdpQw8Os6M2IIL4HDBrcpphdbcOaxltuS2OZPJzTfPxzoTiE7ZsmTMqDM7-cp4dtCaQ4Y9W5IW4C85O9CReY

V. Етап  формування нового навчального досвіду

Прийом «Конструювання». Написати твір-розповідь на чернетці. Учні читають власні твори.

VІ. Етап корекції  набутого навчального досвіду.

Орфографічно-пунктуаційна робота. Обмінюються чернетками, коригують написане, звертаючи увагу на орфограми в дієсловах.

VII.Домашнє завдання. На розсуд учителя.

 

docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку