Навчити дітей правильного і красивого мовлення, як усного, так і писемного, - складне завдання, яке вимагає комплексного підходу. Важливе значення має така розвиваюча форма усного й пичемного мовлення, як переказ.
розробила вчитель 3-В класу Одеської СШ № 117 Сокур Ганна Олександрівна. Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмовий переказ тексту «Синичка»
Давайте усміхнемось.
Пташки
Допомога
Синичка
Біля школи діти знайшли в снігу синичку. (Хто ?) __________ забрали ( кого? ) _________ додому.
Біля школи діти знайшли в снігу синичку. (Хто ?) Вони забрали ( кого? ) пташку додому.
(Хто ?) ________ дбайливо доглядали (кого ?)______ , поки ( хто?)_____ не набралася сили.
(Хто ?) Чуйні діти дбайливо доглядали (кого ?) пернатого друга, поки ( хто?) бідолаха не набралася сили.
(Хто?)_________жила в квартирі цілу зиму.
(Хто?) Вона жила в квартирі цілу зиму.
Коли надворі стало тепло, (хто?)_____випустили (кого?) _______на волю.
Коли надворі стало тепло, (хто?) гостинні господарівипустили (кого?) гостю на волю.
Яка синичка?
Гімнастика
Гра « Назви птахів на «с»
Соловей
Сорока
Сова
Сойка
Сокіл
Снігур
План1. Красуня – зима.
План. Красуня – зима. Годівничка своїми руками.
План. Красуня – зима. Годівничка своїми руками. Синичка та її друзі.
План. Красуня – зима. Годівничка своїми руками. Синичка та її друзі. Смачний обід.
МОЛОДЦІ !
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект