Урок розвитку зв'язного мовлення 2 клас

Про матеріал
Урок розвитку зв'язного мовлення 2 клас на тему №Листи. Написання листів" за програмою Шияна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок розвитку зв’язного мовлення 2 клас. Лист. Написання листа за схемою. Вчитель початкових класів Рожко Надія Михайлівна

Номер слайду 2

Пролунав уже дзвінок - починаємо урок. Працюватимем старанно, Щоб почути у кінці,Що у нашім класіДіти просто молодці!

Номер слайду 3

Я на дереві гойдаюсь. Я в конверті відправляюсь. Я не він. А він не я. Спільне в нас лише ім'я. ЛИСТ

Номер слайду 4

Лист

Номер слайду 5

Слово лист має декілька значень Лист- орган рослин. Лист- поштове відправлення у вигляді конверта зі вкладенням письмового повідомлення. Лист- текст, написаний до певної особи. Лист- тонкий шар якогось матеріалу, наприклад паперу.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вправа «Мікрофон»Як ви вважаєте, навіщо людям потрібно писати листи?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Пропоную розгадати « поштовий» кросворд, а слова- відгадки записати у зошит. Вправа « Поштовий кросворд» 1. Знак на конверті про оплату поштових зборів2. Установа, яка пересилає і доставляє листи, грошові перекази, посилки. 3. Цифровий код населеного пункту. 4. Процес обміну листами. 5. Позначення чийогось місцеперебуваня. 6. Називає того, хто отримує листа.7. Називає того, хто пише листа. 8. Прочитайте в кольоровому стовпчику ключове слово М А Р К АП О Ш Т АІ Н Д Е К СЛ И С Т У В А Н Н ЯА Д Р Е С А А Д Р Е С А ТА Д Р Е С А Н Т

Номер слайду 10

Писати листи — це мистецтво. Листування виникло дуже давно. У людей виникла потреба у спілкуванні та передачі інформації. Саме з того і все починалось. Спілкувалися за допомогою звукових сигналів, димових сигналів.І багато ще способів вигадували люди: в'язали різнокольорові вузлики на довгих шнурах, передавали букети. У всіх цих способів «листування» було багато недоліків, і найголовніший — неточність. Уявіть собі, будь ласка: сидите ви у себе вдома на килимі, п'єте смачний чай, як раптом з'являється гонець від скіфів і урочисто розкладає перед вами такі дивні предмети: мишу, жабу, птаха та п'ять стріл. Спробуй-но розберись, що все це означає!Прямо таки ребус! І тому просто чудово, що люди винайшли писемність і зараз кожна людина може написати листа. Наші далекі предки писали на пальмовому листі, папірусі, воскових, глиняних і дерев'яних дощечках,, на березі й на шкірі.

Номер слайду 11

Які ж є нині листи? Кажуть, що лист — фотографія душі. Як ви розумієте цей вислів?Лист не тільки розповідає про що-небудь, але й передає думки, настрій, почуття людини, говорить про її намагання, інтереси, захоплення.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Навіщо зайчик писав листа? Кому він писав листа?Що відчував зайчик, коли писав листа?Як ви думаєте, а що відчуватиме бабуся, коли отримає листа від зайчика? Що потрібно мати, щоб написати листа?З чого починав писати лист зайчик? Про що повідомляв бабусі?Чим завершував лист?

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Напишіть листа своєму другові про те, як ви провели свої літні канікули.

Номер слайду 17

Пишіть листи про те, як пахне вітер,Про те, як дощ вистукує склади,Про відблиски розсипаного літа. Заховані у крапельки води. Пишіть листи чорнилом і думками,Опалим листям, травами в росі. Пишіть листи! Пишіть листи!Нехай вони запалюють зірки,Що поведуть, вперед, не відпускаючи руки.

pptx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
1095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку