Урок розвитку зв'язного мовлення "Дзвоник кличе нас до школи"

Про матеріал
Мета уроку: вчити дітей складати речення пов`язані за змістом, за запитаннями на визначенну тему; викладати думки в логічній послідовності; розвивати мовлення, вміння будувати речення.
Перегляд файлу

 

Урок 1.

Тема. «Дзвоник кличе нас до школи»

             Складання розповіді з 3 – 4 речень, пов’язаних за змістом.

Мета. Вчити складати речення, пов’язані за змістом, за запитаннями на визначену тему; викладати свої думки в логічній послідовності; правильно будувати речення; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; Виховувати любов до рідної школи, країни.

Обладнання. Малюнки, робочий зошит, медіа ресурс.

Перебіг уроку

  1. Організація класу.

Погляньте один на одного, усміхніться. Нехай із промінчиків добра, що засяяли на ваших обличчях, розпочнеться наш урок. Сподіваюся, що ми докладемо зусиль, щоб урок був результативним, але треба подбати про власне здоров’я, тому скористайтеся порадами:

  • Навіть найрозумніший може помилитися.
  • Не хвилюйся, якщо відповідь буде неправильною.
  • Тому я закликаю вас до співпраці.
  1. Вправа «Очікування від уроку»

Учитель кидає м’ячик і той, хто спіймає каже свої очікування від уроку.

  1. Послухайте і відгадайте загадки.

Стоїть дім великий – вікна сяють,

Ходять туди діти – знання здобувають.

 

Дає здоров’я спорт, вагу -  солодкий торт,

Мед – працьовиті бджоли, знання глибокі - _________.

  • Які слова допомогли вам відгадати загадки?
  • Як ми називаємо їх? (Рими)
  1. Сьогодні на уроці ми поговоримо про школу. Перегляньте відео наших спогадів: про свято, про клас, друзів.
  • Який настрій викликало відео?
  • Що пригадалося?
  1. Поетична сторінка. Читання віршів підготовленими учнями.

(«Перше вересня» Н. Забіли, «Школа» М. Підгірянки, А. Костецького)

  • Коли учні йдуть до школи?
  • Чого навчає школа?
  • Яку професію називають головною?
  • Де отримують цю професію?
  1. Весела хвилинка.
  • Урок – серйозна справа для школяра, але в школі бувають і веселі хвилинки. Послухайте жарти.
  • Для чого шкільне приладдя?
  • Чи правильно відповів Тарасик?
  1. Вправа «Мозковий штурм»

Назвіть і запишіть слова на тему «Школа».

  1. Робота в групах.
  1. Дібрати іменники до теми.
  2. Дібрати прикметники до теми.
  3. Дібрати дієслова до теми.

Діти читають і обговорюють дібране.

  1. Фізкультхвилинка.
  2.  Скласти сенкан «Школа»

Школа

Рідна, велика

Навчає, дарує, веселить

Допомагає здобувати знання

Радість

  1.  Робота в групах.

Складіть 3 – 4 речення, пов’язанні за змістом.

  1. Про книгу.
  2. Про правила поведінки.
  3. Про шкільне приладдя.

Учні аналізують зв'язок речень за змістом.

  1.  Самостійна робота в зошиті.
  1. Учні читають і відповідають на питання в друкованому зошиті.
  2. Добирають заголовок і записують 3 – 4 речення.
  3. 2 – 3 учні читають складені розповіді. Інші учні аналізують, дають поради.
  1. Домашнє завдання.

Напишіть 3 – 4 речення , пов’язанні між собою за змістом, про улюблений урок(шкільний предмет)

  1.  Рефлексія. Вправа «Рюкзак».

Кожен учень має змогу відповісти на запитання: «Які з отриманих на уроці знань і вмінь він візьме із собою для використання на інших уроках. Про що цікаве розповість вдома.» Відповіді складають у рюкзак(уявний або справжній)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 січня 2022
Переглядів
1073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку