Урок 1.
Тема. «Дзвоник кличе нас до школи»
Складання розповіді з 3 – 4 речень, пов’язаних за змістом.
Мета. Вчити складати речення, пов’язані за змістом, за запитаннями на визначену тему; викладати свої думки в логічній послідовності; правильно будувати речення; розвивати мовлення; збагачувати словниковий запас; Виховувати любов до рідної школи, країни.
Обладнання. Малюнки, робочий зошит, медіа ресурс.
Перебіг уроку
Погляньте один на одного, усміхніться. Нехай із промінчиків добра, що засяяли на ваших обличчях, розпочнеться наш урок. Сподіваюся, що ми докладемо зусиль, щоб урок був результативним, але треба подбати про власне здоров’я, тому скористайтеся порадами:
Учитель кидає м’ячик і той, хто спіймає каже свої очікування від уроку.
Стоїть дім великий – вікна сяють,
Ходять туди діти – знання здобувають.
Дає здоров’я спорт, вагу - солодкий торт,
Мед – працьовиті бджоли, знання глибокі - _________.
(«Перше вересня» Н. Забіли, «Школа» М. Підгірянки, А. Костецького)
Назвіть і запишіть слова на тему «Школа».
Діти читають і обговорюють дібране.
Школа
Рідна, велика
Навчає, дарує, веселить
Допомагає здобувати знання
Радість
Складіть 3 – 4 речення, пов’язанні за змістом.
Учні аналізують зв'язок речень за змістом.
Напишіть 3 – 4 речення , пов’язанні між собою за змістом, про улюблений урок(шкільний предмет)
Кожен учень має змогу відповісти на запитання: «Які з отриманих на уроці знань і вмінь він візьме із собою для використання на інших уроках. Про що цікаве розповість вдома.» Відповіді складають у рюкзак(уявний або справжній)