23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок розвитку зв°язного мовлення у 4 класі "Урок-фантазія"

Про матеріал

,Це урок незвичайний,урок-фантазія.На уроці діти вчаться складати не тільки за опорними словами,а й бачити красу природи,любити все живе. На уроці учням розповідається про В.Сухомлинського та знайомлять з його казкою "Сонце і сонечко"

Перегляд файлу

Українська мова.Урок розвитку зв’язного мовлення.

                              Урок-фантазія.4 клас

 

                  Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ 1-3 ступенів

                                         Коломоєць Світлана Олексіївна

 

Тема. Складання казки за опорними словами.

Мета: вчити дітей створювати казки, бути спостережливими,розвивати зв’язне мовлення,творче мислення,фантазію,вміння застосовувати набуті знання,виховувати любов до природи,інтерес до оточуючого середовища,уважність,допитливість.

I.Оргмомент

-Який у вас сьогодні настрій?Посміхніться один одному та побажайте гарного дня.

IIАктуалізація знань учнів

1)мовна розминка

-Діти,погляньте у вікно.Який сьогодні ранок?А ви звернули увагу на те,що ранок казковий.

-А як ви думаєте,хто слідкує на Землі за тим,щоб птахи верталися додому,щоб дерева одягали зелене вбрання,щоб з’являлися мурахи?

-Відгадайте загадку,вона містить відповідь.

                     Із неба диво золоте

                     І світить нам,і гріє.

                     Ніщо без нього не росте.

                     І всяк йому радіє.(сонечко)

-А коли хмарки ховали сонечко,знаєте,що робили раніше діти?

(Вони співали пісеньку)

-Давайте і ми заспіваємо!

                     Вийди,вийди,сонечко,

                      На бабине зіллячко,

                        На наше подвір’ячко,

                       На весняні квіточки,

                       На маленькі діточки,

                       Там вони граються,

                       Тебе дожидаються.

-А яке сьогодні сонечко?

-Які промені посилає сонце на землю влітку?

-Яке зараз сонечко?

2)каліграфічна хвилинка

Сс со сон сонце

-Складіть і запишіть речення зі словом «сонце»

III. Мотивація навчальної діяльності

1)бесіда про казки

2)розповідь про В.Сухомлинського

IV Повідомлення теми та мети уроку

V Робота за темою уроку

1)робота зі словами

-Про кого буде наша казка?

а)невеличкий,маленький отруйний жучок-хижак;поїдає багато попелиць;

б)коли настають холоди він впадає в сплячку;

в)комаха-барометр;перед дощем –млява,а погожого дня рухлива.

(це сонечко)

-Закрийте очі,уявіть собі,що у вас на долоні сонечко.

Прилетіло сонечко

На мою долонечку-

Крильця червоненькі,

Цяточки чорненькі,

По всіх пальчиках ходило

З мізинчика полетіло.

2)розфарбовування сонечка

3)розгляд малюнка сонечка

4)складання казки за опорними словами(усно)

Вночі злива Вранці непритомного жучка Дівчинка Світланка звернулася  до нього «Сонечку,Сонечку,полети на небо,там твої дітки чекають на тебе!»Не злетів поклала обсохли крильця Сонце обсушило полетіло до своїх діток.

5)складання заголовка до казки

6)запис казки

7)фізхвилинка

8)читання казки В.Сухомлинського «Сонце і сонечко»

VI. Підсумок

-Як треба ставитися до людей,природи ,тварин?

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку