Урок розвитку зв°язного мовлення у 4 класі "Зимовий ранок"

Про матеріал

На цьому уроці діти вчаться помічати ознаки зимового ранку,будувати художні описи,нестандартно мислити.висловлювати свої думки.На розвиток творчих здібностей учнів,а також виховується любов до навколишнього середовища (природи).

Перегляд файлу

           Українська мова.Урок розвитку зв’язного мовлення.

                                             4 клас

 

Вчитель початкових класів Діанівської ЗОШ I-III cтупенів

Коломоєць Світлана Олексіївна

 

Тема.Урок розвитку зв’язного мовлення «Зимовий ранок».

 

Мета: вчити учнів помічати ознаки зимової ранкової природи,будувати художні описи,нестандартно мислити,висловлювати свої думки,розвивати творчі здібності,мову,збагачувати словниковий запас,виховувати любов до природи.

 

Обладнання:малюнки на тему «Зима»,репродукції картин,кольорові олівці,прислів’я

 

I.Оргмомент

 

II. Актуалізація опорних знань

 

-1)слово вчителя

-Сьогодні у нас урок розвитку зв’язного мовлення.На них ми вчимося правильно говорити,висловлювати свої думки усно та письмово.

 

2)читання вірша про зимовий ранок

 

3)бесіда з учнями

 

-Які почуття у вас від почутого вірша?

 

4)бесіда про природу взимку, про зимовий ранок

 

5)читання учнями віршів про зиму(підготовлені)

 

6)розгляд малюнків

 

III .Робота над матеріалом уроку

 

1)Оголошення теми уроку

 

-Сьогодні ми будемо  описувати зимовий ранок. Які слова нам потрібні?

(складання асоціативного куща)

 

2)словникова робота

 

-Зараз ми будемо шукати слова, які б влучно описали зимовий ранок.

 

-Який сьогодні ранок?(морозний,холодний,похмурий).

 

-А яке небо?(сіре,білувате).

 

-Яка земля?Який сніг?(сіруватий)

 

-Який сніг?(блискучий,яскравий).

 

-А які ж дерева?(сумні,безлисті,сонні)

-А тепер спробуємо описати зимовий ранок. В якій послідовності ми будемо це робити?(Зачин,основна частина,кінцівка).

 

-Який зачин можна дібрати?(Зазирнув зимовий ранок у моє віконечко.Тихо постукав і привітався.Але я помітила,що він похмурий.)

 

-Як записати основну частину?

 

(Виходжу на подвір’я.Небо сіре,засмучене.По ньому пливуть важкі,темні хмаринки.Повітря холодне.Змерзла земля вкрита білою ковдрою.Дерева дрімають у зимовому сні.)

 

-А яка буде кінцівка?(Покличу сонечко.Засміється,засяє зимовий ранок).

 

4)робота у зошитах

 

На дошці:

 

Ранок-сірий,похмурий.

Небо-сіре

Хмари-важкі,темні.

Сонце-темне,закрите хмарами.

Повітя-холодне.

Земля-змерзла,темна.

Сніг-сірий.

Дерева- сумні,безлисті.

 

5)зачитування робіт

 

IV Підсумок уроку

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку