Урок розвитку звязного мовлення "Бережіть книжки" 2 клас

Про матеріал

Урок розвитку зв'язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнків на тему «Бережіть книжки»

Мета: закріплювати навички правильної вимови та написання слів із подовженими приголосними звуками; розвивати зв'язне мовлення школярів, вміння добирати влучні слова, вислови; розвивати комунікативну та творчу компетенцію; виховувати бережливе ставлення до книжок.

Перегляд файлу

Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнків на тему «Бережіть книжки»

 

Мета: закріплювати навички правильної вимови та написання слів із подовженими приголосними звуками; розвивати зв’язне мовлення школярів, вміння   добирати влучні слова, вислови; розвивати комунікативну та творчу компетенцію; виховувати бережливе ставлення до книжок. 

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Ви вже, діти, не малі.                                                                                                                                                        Ви у школі - школярі.                                                                                                                                                                                                                   Ви вчитеся вчитися                                                                                                                                                               Й залюбки трудитися.

Добрий день, діти,

Подивіться мені в очі.

Погляньте один на одного,

На наших гостей.

Усміхніться

І з цим промінчиком добра,

що заіскрився на ваших обличчях

ми і розпочнемо урок.

          Емоційна настанова

У мене зараз гарний настрій, ось такий (смайлик)

- У кого з вас гарний настрій, покажіть? (Діти показують смайлики)

 - Я, сподіваюсь що такий настрій у вас залишиться до кінця дня.

II. Актуалізація опорних знань

           1. Хвилинка каліграфії

Ере ал есе ор ил П ліс нь да тр

Ніс Пилип плуг через поріг

- Вивчіть скоромовку. Хто її швидше розкаже?

2. Робота над загадкою

Паперовий кораблик щодня

Перевозить у трюмах знання,

Після плавання цей корабель

Повертається в рідний портфель (Книга)

— У слові-відгадці вимовте приголосні звуки, назвіть букви.

 

III. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми поговоримо про бережливе ставлення до книжок

 

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Читання вірша Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»

НЕ БРУДНИТИ КНИЖКИ

Це була чистенька книжка,

А тепер брудна вже стала.

Може, киця, може,

Мишка уночі її читала?

чуєш, кицю? чуєш, мишко?

Не годиться так робити!

Як читати хочеш книжку,

Спершу лапки слід помити.

— До кого звертаються у вірші? Яку пораду отримала мишка?

— чого боїться книжка?

 \(Перегляд відео)

 

2. Читання звернення книги до читача

— Послухайте звернення книги до читача:

Я — книжка. Подивіться, яка я гарна. А ще — я дуже ці­кава. Я познайомлю вас із незвіданими світами, навчу розрізняти добро і зло. Я пройшла нелегкий шлях, щоб потрапити у ваші руки. Спочатку я була високим дере­вом. Лісоруби зрубали дерево, а робітники на фабриці зробили папір. Письменники написали оповідання та вірші. Художники створили малюнки до моїх сторінок. У друкарні мене друкували, а потім розвозили в книгарні й бібліотеки. Багато людей працювало, щоб мене ство­рити. Я звертаюся до вас із такими проханнями: (у ході розповіді перегляд відео)

  • одягніть на мене обкладинку або обгорніть у папір;
  • не беріть мене брудними руками;
  • не читайте під час їжі;
  • не перегинайте мене й не загинайте сторінки — ко­ристуйтеся закладкою;
  • бережіть мене від води й сонця.

 (Презентація )

3. Фізкультхвилинка (відео)

 

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота з підручником ст.. 57 впр. 3

1. Робота в парах

— Складіть поради щодо користування книжкою, використовуючи слова з довідки:

не малюйте, не пишіть, у, кладіть, їжу, біля, мийте, руки, перед, читання, листки, загинайте, книжки, закладка, користуйтеся. (НА ПАРТАХ В УЧНІВ)

2. Читання складених порад

 

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Які поради щодо користування книжкою ви запам’ятали?

  • Я запам’ятав…
  • Я буду робити…
  • Я так ніколи не буду робити…

VII. Домашнє завдання

Намалювати малюнок. Скласти поради «Бережи книжки».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мілус Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
2661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку