Урок. Розвиток фізичних якостей

Про матеріал
Мета уроку : закріпити знання учнів про поняття «фізичні якості людини» та основними складовими фізичного розвитку, систематизувати знання про вплив фізичної активності на здоров’я; вчити здійснювати самооцінку здоров’я; розвивати здоров’я збережувальні компетенції; виховувати свідому потребу в дотриманні принципів здорового способу життя. Тип уроку: повторення і закріплення навчвльного матеріалу. Обладнання: дистанційне навчання Meet+CoogleКлас Міжпредметні звязки : біологія, анатомія, фізика, математика Очікувані результати: - Учень характеризує: особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму; обсяг, інтенсивність навантаження, тривалість та характер відпочинку під час виконання фізичних вправ; вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії; - називає: поняття, рівні та методикивизначення рівнів фізичної підготовленості; - свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших; - виконує (розробляє): комплекси фізичних вправ виконання яких забезпечує успішну самореалізації у майбутній професії виконує організуючі вправи, ходьбу, біг, стрибки;
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Відокремлений структурний підрозділ

«Криворізький фаховий коледж

Національного авіаційного університету»

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ

з навчальної дисципліни

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

 

 

                                                  Викладач:

Ольховська Наталія Сергіївна

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

2023

  

 

 

 

 

Тема:  Розвиток фізичних якостей

 

Мета уроку :  закріпити знання учнів про  поняття «фізичні якості людини» та основними складовими фізичного розвитку, систематизувати знання про вплив фізичної активності на здоров’я; вчити здійснювати самооцінку здоров’я; розвивати здоров’я збережувальні компетенції; виховувати свідому потребу в дотриманні принципів здорового способу життя.

 

Тип уроку: повторення і закріплення навчвльного матеріалу.

Обладнання: дистанційне навчання

                       Meet+CoogleКлас

Міжпредметні звязки : біологія, анатомія, фізика, математика

Очікувані результати:

  • Учень характеризує: особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму; обсяг, інтенсивність навантаження, тривалість та характер відпочинку під час виконання фізичних вправ; вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії;
  • називає: поняття, рівні та методикивизначення рівнів фізичної підготовленості;
  • свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших;
  • виконує (розробляє): комплекси фізичних вправ виконання яких забезпечує успішну самореалізації у майбутній професії виконує організуючі вправи, ходьбу, біг, стрибки;

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

Зміст

Організаційно-методичні вказівки, прийоми

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

 

Організаційний момент:

 

 

 

Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів.

Правила безпеки життєдіяльності

під час самостійних

занять фізичною культурою

в домашніх умовах.

Презентація

https://www.youtube.com/watch?v=RQ2KUUupuFU

 

 

Вимірювання ЧСС.

 

Пульс (у спокої) за 15 секунд – 17-18 уд. – відмінно, 19-20 уд. – добре, більше 23 уд. – погано (сісти, зробити 2-3 вдихи і видихи подовжуючи видих).

 

Рухова активність - ДЖОҐІНҐ

 

 

 

 

Комплекс вправ

 

Коротке пояснення:

 

Виконай біг на місці підтюпцем напротязі 5 ХВ. Біг підтюпцем (футинґ, джоґінґ) — це одна з форм бігу в повільному неквапливому темпі.

 

https://www.youtube.com/watch?v=paW9fHilpL4

 

Вимірювання ЧСС.

 

Рухова активність для розминки ПІЛАТЕС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс вправ

Коротке пояснення:

 

Піла́тес (нім. Pilates) — комплекс фізичних вправ, винайдених на початку XX століття німецьким й американським тренером Йозефом (Джозефом) Пілатесом[en], метою яких є розвиток гнучкості всіх м'язів тіла. Система являє собою поєднання йоги, балету та ізометричних вправ. Загалом пілатес сприяє зміцненню м'язів, фіксує нормальне положення тіла (постави, внутрішніх органів), укріплює м'язи спини, преса і таза, покращує гнучкість тіла, знижує рівень стресу і поліпшує загальний стан здоров'я спортсменів.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Qfc7E4qgAbQ

 

Вимірювання ЧСС.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Інтерактивна гра

 

«Робота в  групах»

Учні об’єднані в групи:

­ Сила

­ Швидкість

­ Витривалість

­ Гнучкість

­ Спритність

Запропонувати їм ролі, які вони будуть виконувати в роботі: керівник, командир – організовує порядок виконання завдання, заохочує групу; помічник, посередник – стежить за часом, заохочує групу до роботи допомагає групі; доповідач.

 

І тур: Кожна група повинна підготувати короткі доповіді про властивості притаманні їх групам

ІІ тур: групи демонструють запис /пряме включення/ демонстрації комплексу вправ які розвивають фізичні якості за які доповідачі відповідають

 

ІІІ тур: опитування за методом «Експрес-опитування» /додаток1/

Ps: кількість питань залежить від активності учнів.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підбиття підсумків.

Інтерактивна вправа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Оцінювання результатів уроку.

 

 

 

 

 «Незакінчене речення»

1. Формулюю незакінчене речення.

2. Пропоную  учням закінчити його.

3. Кожний наступний учасник обговорення має починати свій виступ із запропонованої формули:

«Сьогодні пізнавальним для мене

було ..»;

«урок для мене був корисний /не корисний/ тим, що..»;

«Завдяки отриманому матеріалу зробив/ла/ для себе висновки ..»;

 

 

 

 

V тур: підведення підсумків. Оцінювання за допомогою прийому «Самооцінка» (метод запитань – відповідей, виставлення оцінок своїм товаришам з конкретним мотивуванням) /додаток 2/

 

 

 

 

Домашнє завдання:

1. Самостійний підбір і виконання комплексів ранкової гімнастики.

2. Згинання і розгинання рук в положенні лежачи. (Індивідуально, в залежності від функціональних особливостей).

3. Згинання і розгинання тулуба в положенні лежачи. (30-50 раз на день).

4. Вправа «планка» поступово збільшуючи час (один раз на день).

5.      Обов’язкове проходження 10    000 кроків неменше ніж 2 рази на тиждень.

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 1

  1. Що, на вашу думку, називається витривалістю?
  2. Під час яких дій людини визначається наявність витривалості?
  3. Як можливо класифікувати витривалість?
  4. Які існуюють фактори, які спричинюють здійснення та виявлення витривалості?
  5. Назвіть фактор зумовлення витривалості, який досягається ефективним функціонуванням системи постачання кисню до організму.
  6. Які дії людини сприяють активному розвитку витривалості?
  7. Скільки разів на тиждень можна займатися вправами для розвитку загальної витривалості?
  8. Назвіть основний комплекс вправ , який значно покращує показник загальної витривалості
  9. Дайте визначення поняття "фізична підготовка"?
  10. Які вправи розвиватимуть гнучкість?
  11. Які вправи розвивають силу рук?
  12. Які вправи допоможуть розвинути швидкість?
  13. Які вправи допоможуть розвинути спритність?
  14. Які вправи треба виконувати для формування правильної постави?
  15. З яких вправ складається розминка ?
  16. Який повинен бути пульс на початок занять фізичними вправами?

 

 

ДОДАТОК 2

Картка оцінювання знань учня

 

Прізвище, ім'я учня

Дата:

Самооцінка

Оцінка лідера

Оцінка вчителя

Підсумкова

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Зауваження:

 

 

 

 

Оцінювання учнем особистої участі в роботі малої групи (Варіант 1)

Як добре я працював зі

своїми товаришами?

Завжди

Звичайно

Іноді

Ніколи

Я  співпрацював  з  іншими,

коли ми прагнули досягнути спільної мети

 

 

 

 

Я ретельно працював над завданням

 

 

 

 

Я висловлював нові ідеї

 

 

 

 

Я вносив конструктивні пропозиції,  коли мене

просили про допомогу

 

 

 

 

Я підбадьорював інших

 

 

 

 


Оцінювання учнем особистої участі в роботі малої групи (Варіант 2)

Прізвище, ім'я

Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів.

  1. Ви брали активну участь у роботі групи.
  2. Ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала група.
  3. Ви надавали підтримку іншим членам групи, заохочували їх до роботи.
  4. Ви висунули цілком нову ідею, що сподобалась іншим.
  5.   Ви вдало узагальнювали думки інших і просували роботу групи вперед.
  6. Ви доповідали класу про результати групової роботи. Усього балів:

 

Оцінювання учнем особистої участі в роботі малої групи (Варіант 3)

Ця форма дає змогу оцінити роботу малої групи самим учасникам групи. Можна просто ставити значок (наприклад хрестик) у відповідній графі, відмічаючи, як працювала вся група, або вписувати імена учасників групи.

Показники

Завжди

Звичайно

Іноді

Ніколи

Ми перевіряли, чи 

всі учасники групи розуміють, що потрібно зробити

 

 

 

 

Ми відповідалина запитання, даючи

пояснення при потребі

 

 

 

 

Ми  з'ясовували  те,  що було нам не зрозумілим

 

 

 

 

Ми допомагали одне одному, з тим щоб всі могли зрозуміти і практично

застосувати отриману інформацію

 

 

 

 

Ми давали всім можливість узяти участь в обговоренні, ухваленні рішення та

демонстрації результатів роботи групи

 

 

 

 


 

docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку