МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Відокремлений структурний підрозділ
«Криворізький фаховий коледж Національного авіаційного університету»
КОНСПЕКТ УРОКУ
з навчальної дисципліни
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Викладач: Ольховська Наталія Сергіївна
|
Кривий Ріг
2023
Тема: Особиста і громадська гігієна гігієнічні основи фізичних вправ.
Фізична активність в режимі дистанційного навчання.
Завдання уроку:
Мета уроку :
Тип уроку: навчальний
Обладнання: дистанційне навчання
Meet+CoogleКлас
Міжпредметні звязки : біологія, математика, основи здоров’я
Очікувані результати:
ХІД УРОКУ
Зміст |
Організаційно-методичні вказівки, прийоми |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
|
|
|
Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів. |
під час самостійних занять фізичною культурою в домашніх умовах.
|
Презентація 1 https://docs.google.com/presentation/d/16IgFkpf6A_4BlwDdIv4IoEPpxEeNBKG5/edit#slide=id.p1
|
|
Пульс (у спокої) за 15 секунд – 17-18 уд. – відмінно, 19-20 уд. – добре, більше 23 уд. – погано (сісти, зробити 2-3 вдихи і видихи подовжуючи видих).
|
Комплекс вправ |
Коротке пояснення: Стретчінг - це комплекс вправ, призначений для того, щоб ваші м'язи були еластичними, а суглоби гнучкими й рухливими. Фахівці вважають, що в стретчинга є багато плюсів: - Завдяки розтягненню м'язів до них надходить більше крові, вони розслаблюються й стають більше еластичними. - Суглоби здобувають більшу рухливість, у результаті чого збільшується гнучкість. - Краща профілактика проти відкладення солей.
|
Вимірювання ЧСС. |
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА
|
|
|
|
|
https://docs.google.com/document/d/1ouH9WPwGaeaFoebExXq0nYtyur3d1TXb/edit
|
Здоровий спосіб життя, принципи й складові
|
Відео1 https://www.youtube.com/watch?v=gMu8qHFdegs
|
|
https://docs.google.com/document/d/1DHi7DcRha5KgsOoR7B0gtobqRH9X_gZH/edit#heading=h.gjdgxs
2.2. лекція /презентація/ https://docs.google.com/presentation/d/1AQWAOKFqXGjhuRxqQb-d8t90O-r-vm5U/edit#slide=id.p1 |
Дистанційне навчання. Активна перерва.
|
Відео 2 https://www.youtube.com/watch?v=q2KVQnIdjL4
|
|
2.3 .лекція /презентація/ https://docs.google.com/presentation/d/1ezgBVZqOlHqY_kYpmMPHXqcNetZpnGRa/edit#slide=id.p1
|
4. Інтерактивна вправа |
4 "мікрофон"
Перед групою ставлю запитання. Здобувачам освіти пропонується умовний мікрофон /в умовах конференції meet називаю прізвие/ , який вони будуть передавати один одному, по черзі беручи слово. Говорити може тільки той, хто тримає мікрофон /чиє прізвище оголошене/. Якщо здобувач освіти не має що сказати, він передає слово одногрупнику. По закінченню підбиваю підсумок Питання: 1. Якого компоненту НЕ включає в себе поняття "здоров'я" 2. Від яких чинників залежить наше здоров'я 3. Що є шкідливим для здоров`я? 4. Що в результаті буде з людиною, що веде малорухливий спосіб життя 5. Що із їжі ти обереш для здорового харчування. 6. Тривалість сну, яка є нормою для тебе: 7. Хто має піклуватися про ваше здоров"я насамперед 8. Для чого потрібна фізична культура 9. В якій віковій категорії фізичні вправи позитивно впливають на фізичний стан? Варіанти впитань можуть залежити від активності учнів. |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Інтерактивна вправа
|
" Незакінчені речення"
«На сьогоднішньому уроці для мене найважливішим відкриттям було...» ; «Сьогодні пізнавальним для мене було ..»; «урок для мене був корисний /не корисний/ тим, що..»; «Завдяки отриманому матеріалу зробив/ла/ для себе висновки ..»;
Оцінити успішність найбільш активних учнів. Визначити помилки. |
Домашнє завдання: 1. Самостійний підбір і виконання комплексів ранкової гімнастики. 2. Згинання і розгинання рук в положенні лежачи. (Індивідуально, в залежності від функціональних особливостей). 3. Згинання і розгинання тулуба в положенні лежачи. (30-50 раз на день). 4. Вправа «планка» поступово збільшуючи час (один раз на день). 5. Обов’язкове проходження 10 000 кроків неменше ніж 2 рази на тиждень. |