МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Відокремлений структурний підрозділ
«Криворізький фаховий коледж
Національного авіаційного університету»
КОНСПЕКТ УРОКУ
з навчальної дисципліни
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Викладач: Ольховська Наталія Сергіївна |
Кривий Ріг
2023
Тема: Волейбол. Правила гри. Досягнення українських волейбольних команд на міжнародній арені.
Мета уроку : перевірка та закріплення знань з теми на практиці у нестандартних ситуаціях; активізація пізнавальної діяльності, стимулювання бажання вчитися; розвиток здатності працювати в команді.
Тип уроку: повторення і закріплення навчвльного матеріалу.
Обладнання: дистанційне навчання
Meet+CoogleКлас
Міжпредметні звязки : історія, математика
Очікувані результати:
ХІД УРОКУ
Зміст |
Організаційно-методичні вказівки, прийоми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
Організаційний момент: |
Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Правила безпеки життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою в домашніх умовах. |
Презентація https://www.youtube.com/watch?v=Jt4yzNZsuLg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтерактивна гра |
«Можна - Не можна» Після перегляду презентації називаю учням дію (виконання вправ в домашніх умовах)‚ а вони відповідають ”можна” чи ”не можна". Згодом пропонується ускладнений варіант гри. На мої слова ”можна” або ”не можна" учні називають відповіді вчинки.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимірювання ЧСС.
|
Пульс (у спокої) за 15 секунд – 17-18 уд. – відмінно, 19-20 уд. – добре, більше 23 уд. – погано (сісти, зробити 2-3 вдихи і видихи подовжуючи видих).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рухова активність – Динамічна розминка
Комплекс вправ
|
Коротке пояснення: Динамічна розминка включає активні рухи: похитування в позі, махи ногами, глибокі присідання і випади та інші рухи. На відміну від статичної розминки, динамічна збільшує силу і потужність, покращує діапазон рухів і спритність.
https://www.youtube.com/watch?v=Mg5-dgp3bdg
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вимірювання ЧСС. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА Інтерактивна гра |
«Знайди пару» Завдання на відповідність:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтерактивна гра |
«Вірю-не вірю» Учні виконують альтернативний тест, перевіряють знання Якщо учень погоджується із реченням твердженням,то він зазначає «+», якщо не згоден, зазначає «-»:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтерактивна гра |
«Робота в групах» Учні об’єднані у З групи: 1 група – історики; 2 група – теоретики; 3 група – вболівальники. Завдання: 1 група – підготувати доповідь «Історія формування волейбольних традицій в Україні»; 2 група – розповісти про основні правила гри у волейбол; 3 група – підготувати розповідь про досягнення волейболістів Запропонувати їм ролі, які вони будуть виконувати в роботі: керівник, командир – організовує порядок виконання завдання, заохочує групу; помічник, посередник – стежить за часом, заохочує групу до роботи допомагає групі; доповідач.
І тур: Кожна група повинна підготувати короткі доповіді про властивості притаманні їх групам
ІІ тур: групи демонструють запис (пряме включення) демонстрації комплексу вправ які розвивають фізичні якості за які доповідачі відповідають
ІІІ тур: опитування за методом «Мікрофон»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Інтерактивна вправа
|
«Незакінчене речення» Пропоную учням закінчити незакінчене рчення кожний наступний учасник обговорення має починати свій виступ із запропонованої формули: Чим займалися на уроці? Що дізналися нового? Що сподобалося?
Оцінювання за допомогою прийому «Самооцінка» (метод запитань – відповідей, виставлення оцінок своїм товаришам з конкретним мотивуванням) (додаток 2)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Домашнє завдання: 1. Самостійний підбір і виконання комплексів ранкової гімнастики. 2. Згинання і розгинання рук в положенні лежачи. (Індивідуально, в залежності від функціональних особливостей). 3. Згинання і розгинання тулуба в положенні лежачи. (30-50 раз на день). 4. Вправа «планка» поступово збільшуючи час (один раз на день). 5. Обов’язкове проходження 10 000 кроків неменше ніж 2 рази на тиждень. |
ДОДАТОК
Картка оцінювання знань учня
№ |
Прізвище, ім'я учня |
Дата: |
|||
Самооцінка |
Оцінка лідера |
Оцінка вчителя |
Підсумкова |
||
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
Зауваження: |
Оцінювання учнем особистої участі в роботі малої групи (Варіант 1)
Як добре я працював зі своїми товаришами? |
Завжди |
Звичайно |
Іноді |
Ніколи |
Я співпрацював з іншими, коли ми прагнули досягнути спільної мети |
|
|
|
|
Я ретельно працював над завданням |
|
|
|
|
Я висловлював нові ідеї |
|
|
|
|
Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу |
|
|
|
|
Я підбадьорював інших |
|
|
|
|