16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Урок «Розвиток мислення (логічного)»

Про матеріал
Розвивати логічне мислення, дрібну моторику; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками і виділяти зайвий; розвивати мовлення, вчити дітей ставити запитання і давати відповіді, активізувати словниковий запас. Сприяти розвитку емоційної сфери, створювати позитивний настрій у дитини.
Перегляд файлу

Тема:  Розвиток мислення (логічного).

Мета:  розвивати логічне мислення, дрібну моторику; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками і виділяти зайвий; розвивати мовлення, вчити дітей ставити запитання і давати відповіді, активізувати словниковий запас. Сприяти розвитку емоційної сфери, створювати позитивний настрій у дитини.

Обладнання:  кольорові камінчики для дрібної моторики, тематичні картинки , мозаїка.

 

Хід заняття

 

I.Вступна частина.

1. Організаційний момент. Привітання (знайомство із дітьми).                 (1хв.)

 

II. Основна частина.

2. Вправа для розвитку дрібної моторики:

- вправа змійка- дитині необхідно із кольрових камінчиків в одій і тій самій послідовності відтворити кольри, які вже були задані психологом.         

- відсортовування камінчиків по кольрам.                                                   (2хв.)

 

3. Вправа «Розстав крапки за зразком»

Дитина розглядає  зразок , який висить на дошці. У дитини є таке саме поле але без крапок. Крапки дитина розставляє сама.                                        (5хв.)

 

4. Вправа «Щось тут не так»

Щоб у житті їх менше робити,

Будемо зараз помилку судити:

Хто найбільше помилився

Чому помилки припустився?

В зимку в полі все цвіте

І волошка й жито

Гріє сонце золоте –

Ласкаво і привітно.

Ще й мороз міцний

За щічки дітлахів щипає

Та до річки покупатись щиро закликає.                                                         (5хв.)

 

5.Гра «Склади мозаїку»

Дитина викладає мозаїку за зразком.                                                             (6хв.)

 

6. Вправа «Знайди пару».

Дітям пропонуються картинки, серед яких  необхідно знайти пару до заданої картинки.                                                                                                      (4хв.)                                                                                                  

 

7. Фізкультхвилинка.

Раз-два — всі пірнають,

Три, чотири — виринають,

П'ять, шість — на воді

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім — що є сили

Всі до берега поплили,

Дев'ять, десять — обтрусились

І за парти опустились.                                                                                      (1хв.)                                                                             

 

8. Вправа «Незакінчений малюнок»

Дітям пропонують роздивитися картинку і самостійно виявити, що в ній не так, які є помилки, недоречності .                                                                 (3хв.)

 

9.  Вправа «Десять крапок»

Дитині пропонують на папері поставити десять крапок (щоб були розміщенні по всьому аркуші), можна показати свій зразок. Потім ці крапки треба зєднати. Розгляньте фігуру. На що вона схожа. Домалюйте.                      (7хв.)

 

  III. Заключна частина.

10. Підсумки заняття.  

Підведення підсумків заняття. Прощання.                                                    (1хв.)                                                   

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку