Урок «Тварини (свійські та дикі)»

Про матеріал
Розвиток мислення, пам'яті, уваги, фонематичного сприймання; розвиток дрібної моторики; розвивати вміння діяти за словесними інструкціями; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками; виховувати у дітей вміння бути активним під час заняття. Сприяти розвитку емоційної сфери, створювати позитивний настрій у дитини.
Перегляд файлу

Тема: Тварини.

Мета: розвиток мислення, пам'яті, уваги, фонематичного сприймання; розвиток дрібної моторики; розвивати вміння діяти за словесними інструкціями; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками;  виховувати у дітей вміння бути активним під час заняття. Сприяти розвитку емоційної сфери, створювати позитивний настрій у дитини.

Обладнання: дзеркало, картинки із зображенням тварин,  пір року, посібники для дихальної гімнастики, посібники для дрібної моторики, тематичні картинки.

 

Хід заняття

 

I.Вступна частина.

1. Організаційний момент. Привітання (знайомство із дитиною).             (1хв.)

 

II. Основна частина.

1.Дихальна гімнастика:

- вправа «веселка»;

- вправа «чарівні сердечка».

Дитині пропонується посібник для розвитку дихання у вигляді веселки, сердечок. Тому, дитині необхідно сісти правильно, положивши руки на коліна чи на парту, не піднімаючи плечей, вдихнути повітря носом, при цьому видихнути його  через рот (повільно / різко) так, щоб сердечка та хмаринки захиталися.                                                                                      (1хв.)

 

2. Дрібна моторика.

Дітям роздаються посібники для дрібної моторикиу вигляді яблук, які необхідно проселити шнурівкою.                                                                  (3хв.)

 

3. Вправа «Птахи та тварини»

Дитині необхідно картинки відсортувати так, щоб вийшло дві групки картинок – птахи та тварини.                                                                          (3хв.)

 

4. Вправа «Хто що їсть?»

Дітям роздаються  картинки із зображенням тварин та картинки на яких зображенна їжа, яку їдять тваринки. Дитині необхідно підібрати відповідну картинку із їжею, яка відповідає обранній тварині.                                     (5хв.)

 

5. Вправа «Продовж  ланцюжок»

Дітям необхідно скласти  ланцюжок про дану тварину. Необхідно назвати дану тварину (заєць, ведмідь), назвати де ця тварина живе, якого вона кольору, та що вона їсть.                                                                                 (7хв.)

 

6. Фізкультхвилинка

Лапки вбоки, вгору вушка,

Скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п'ять,

По гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві

Спритно роблять різні вправи.

Раз, два, три, чотири, п'ять,

Люблють білочки стрибать.                                                                            (1хв.)

 

 

7. Гра тіней.

Дитині пропонується розглянути картку на яких зображенні тигри та їхні тіні. Необхідно знайти і з'єднай тигрів та їхні тіні.                                      (2хв.)

 

8. Завдання на уважність.

Дитині необхідно подивитися уважно на картку та знайти дві однакових тваринки.                                                                                                           (1хв.)

 

9. Вправа «Знайди кожному будинок»

Дітям необхідно з'єднати зображення тваринок із зображенням їхнього будиночка (де вони живуть).                                                                          (4хв.)

 

10. Лабіринт.

Скажіть, будь ласка, дітки! Що любить їсти ведмідь? (Мед). Тобі необхідно:

- Показати ведмедику дорогу до меду.

- Бджілці до  квітки.

- Крабові перейти на другий острів.

Дітям необхідно провести пальчиком по вказаній доріжці.                        (2хв.)                                                                          

 

III. Заключна частина.

11. Підсумки заняття.  

Підведення підсумків заняття. Прощання.                                                   (1хв.)                                                      

                                                                                  

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 березня 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку