Урок "Рух і здоров'я" для 3 класу

Про матеріал
формуваня в учнів здоров’язбережувальну компетентність, пояснювання значення рухового режиму дня здоров’я; допомога в зрозумінні, що рух - це життя, ритміка - краса, а танець - політ натхнення і душі; виховування і розвиток в дітей прагнення проведення свого життя в русі, спорт, ритмика, танці, гарна і правильна постава; виховування у дітей бажання дбати про своє здоров’я виховання почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Тема уроку:  Рух і здоров’я

Мета: формувати в учнів здоров’язбережувальну компетентність, пояснити  значення рухового режиму дня здоров’я; допомогти зрозуміти, що рух - це життя, ритміка - краса, а танець - політ натхнення і душі; виховувати і розвивати в дітей прагнення проводити своє життя в русі, працювати, займатися спортом, ритмікою, танцями, виробляти гарну і правильну поставу; викликати у дітей бажання дбати про своє здоров’я виховувати почуття прекрасного.

Обладнання: плакат «Режим дня», ребус, таблиці, ІКТ.

Тип уроку: інтегрований. Інтегруються: фізична культура, музичне мистецтво, ЯДС.

Хід  уроку

І. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

 Привітання. Створення гарного настрою.

1-й учень:  Ви чули цю новину? Ви чули чині? Сподобалось в школу ходити мені.

2-й учень:  Це зовсім не дивно, скажу тобі я, Бо в нашому класі ми дружна сім’я.

1-й учень:  Шановна громадо! На світі в цей час Вас радо вітає наш З-Б клас!

Учитель:  Які чудові гості! Який чудовий день! Аж серце наше проситься Співати нам пісень.

Учні виконують пісню: “Треба всім нам привітатись

                                           Треба всім нам привітатись:

                                          - Добрий день.

                                          Дружно весело сказати:

                                          -Добрий день.

                                           Вліво - вправо повернемось,

                                           Туди - сюди усміхнемось.

                                           Добрий день, добрий день, добрий день.

                                          Яке гарне у нас свято!

                                          Добрий день!

                                          Як гостей у нас багато!

                                          Добрий день!

                                          Всіх гостей ми привітаєм

                                          І здоров’я побажаєм:

                                         Добрий день, добрий день, добрий день.

ІІ. Визначення мети і завдань уроку

 Учитель:  Якщо ви розгадаєте ребус, то дізнаєтесь, які ж ключові слова будуть головними на нашому уроці.

1.“Мозковий штурм”

                        - А яка це складова здоров’я?  (Це - фізична складова здоров’я.)

Уявіть собі, що ви заблукали в густому лісі ось перед вами з’явились три дороги. Кожна може вивести за певних умов. Ви стоїте перед ними і читаєте на камені:

                    - праворуч підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я втратиш;

                      - ліворуч підеш - половину багатства знайдеш і половину здоров'я втратиш;

 

                      - прямо підеш - нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.

-Яку дорогу ви оберете і чому? (Учні обирають третю дорогу).

Учитель: -Молодці! Ви зробили правильний вибір. Найбільше багатство людини - це здоров’я.                                  Усе в житті піде чудово, якщо будеш ти здоровий.

-І так, вибір зроблено. Що ж нас чекає на обраному шляху?

 

2.«Практична робота в парах».

3.«Ігри та музичні хвилинки».

4.«Самостійна робота з тестами».

ІІІ.  Вивчення нового матеріалу

Рух - це життя

Учень – Режим      Я, малята, дядечко Режим.

                                Я давно знайомий всім.

                                Хто мене дотримується

                              - Тих я поважаю,

                                Встигнути усе зробити

                                і від цього не втомитись

                                їм допомагаю.

                                Своїм друзям кожну днину

                               Я розписую хвилини.

 

Учитель      Режим дня передбачає якомога більшу рухову активність. Щоб розвиватись, потрібно рухатись. Рух - це природна потреба людини. Діти, які мало рухаються ростуть кволими, вередливими. Вони не відчувають впевненності в своїх силах. Такі діти не відчувають бадьорості, яку академік Павлов назвав “м’язовою радістю”.

Рухова активність - це ранкова зарядка, фізкультхвилинка, фізичні вправи, ігри, спорт, танці.

 

Отже, щоб здоров’я із дитинства

 Було у порядку,

 Не лінуйтесь щоранку

 Робити зарядку.

 

Учитель А щоденне виконання зарядки допомагає нам у формуванні правильності постави.

1.« Ігри»

 Учитель:  Хай не буде суперечок поміж нас ніколи, нехай гра нас об’єднає в нашій рідній школі!

Гра входить в наше життя з раннього віку. Граючись, ви пізнаєте життя. Недарма гру називають “восьмим чудом світу”. У процесі гри школярі загартовуються фізично, розвивається уява, пам’ять, наполегливість, воля.

а)Робота з підручником. Знайомство з правилами гри “Замри - відімри”.

- Давайте пограємо у цю гру.

2. «Практична робота. Робота в парах.» Самооцінка виконанної роботи.

3. « Фізкультхвилинка»

Учитель: Час настав для відпочинку, Проведем фізкультхвилинку.

4. « Спорт»

Учень :       Хто із спортом щиро дружить,

                   За здоров’ям той не тужить.

                   І живе 100 літ!

                   От що знати слід.

“Інтерв’ю” - Які види спорту, пов’язані з рухом, ви знаєте?

                      -В яких видах спорту використовують м’яч?

                     - Скільки гравців потрібно для гри в футбол?

                     -А якими видами спорту ви займаєтесь?

На вас чекають стадіони, бігові доріжки, та й на уроках фізкультури використовуйте кожну хвилину для покращенн свого здоров’я.

5. « Фізична праця»

- Посильна фізична праця - це теж рух, і дуже корисний. Наш народ завжди цінував працю, їй присвячено багато прислів’їв.

Учні називають прислів’я про користь фізичної праці.

6. « Танці»

Танець, а саме бальні танці, східні танці, хіп-хоп,  художня гімнастика  виробляють правильну поставу, піднімають настрій, активізують роботу м’язів, позитивно впливають на здоров’я.

На танцмайданчик запрошуються учні З-Б класу.

(Діти виконують танок , та гімнастичну композицію).

Учитель Який хвилюючий вид мистецтва. Він не тільки відображає життя, а й є життям.

Висновок - Рух - це життя. Що ж допомогло нам дійти такого висновку? (Відповіді учнів.)

ІV. Підсумок уроку

 

Запам’ятайте, любі діти!

Здоров’я бережіть, доки малі,

І мудрими ідіть по цій Землі.

Хай кожен з вас запам’ятає,

Що без здоров’я й руху

Щастя не буває!

 

Домашнє завдання.

 

Бережіть здоров’я змалку. Хочеш бути сильним - рухайся. Хочеш бути красивим - рухайся.

Хочеш бути розумним – рухайся.

 

За плечима - минулі роки,

Але й досвідприйшов з літами.

« без вас, малюки?

Я безмежно люблю вас,

Я з вами!

 

docx
Додано
23 січня 2022
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку