Урок-самопідготовка з математики, ГПД (3 клас)

Про матеріал
Урок-самопідготовка з математики (автор М.В. Богданович). Група продовженого дня (3 клас)
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад:

«Навчально – виховний комплекс: загальноосвітня школа

І - ІІ ступенів -  ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

 

 

 

 

САМОПІДГОТОВКА

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

 

 

                                  Учитель: Іванович С. Л.

                                                                вища категорія

                                                                       вчитель – методист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САМОПІДГОТОВКА

(3-І клас-група)

Математика (автор Богданович, 3 клас)

Мета: закріпити матеріал попереднього уроку; повторити матеріал, пов’язаний з дією множення; формувати вміння застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач.

Хід самопідготовки

 

  1. Перевірка робочих місць (підручник, робочий зошит, щоденник, пенал з навчальним приладдям).
  2. Підготовка до виконання домашнього завдання.
  • Яке домашнє завдання ви отримали на сьогодні?

( с. 20, № 113(усно), №115, №116).

  • Розгорніть, будь ласка, підручник на с. 20, розташуйте його вище на парті. Відкриваємо зошит.
  • Запишіть: „ Число, домашня робота”.

3. Виконання домашнього завдання.

  1.        Виконання домашнього завдання розпочнемо із задачі № 116.
  • Читаємо умову та запитання задачі.
  • Хто запам’ятав і може повторити умову і запитання задачі?
  • Про кого розповідається у задачі?
  •  Що вони робили?
  • Скільки дівчаток вишивало по 3 серветки?
  • Скільки дівчаток вишило 4 серветки?

( На дошку вивішується опорна схема короткого запису задачі ).

7 дівчаток по 3 серветки - ?с.

1 дівчинка – 4 серветки   } ?с.

- Запишіть короткий запис задачі у зошити (3 хвилини).

3. Аналіз розв’язання задачі.

- Що відомо в задачі?

( Скільки серветок вишила одна дівчинка ).

  • Що невідомо?

( 1. Скільки серветок вишило 7 дівчаток?

  1. Скільки серветок вишили всього? ).
  • Чи можемо ми дізнатися скільки всього серветок вишили дівчатка? (Ні).
  •  Чому?
  • Тому що ми не знаємо скільки серветок вишило 7 дівчаток.
  • Якою дією ми можемо дізнатись? ( Дією множення).
  • Знаючи, скільки серветок вишило 7 дівчаток, чи можемо ми дізнатися, скільки серветок вишили всього? ( Так ).
  • Якою дією? ( Додавання ).
  • Ми проаналізували розв’язання задачі.
  • Хто не зрозумів розв’язання? ( Що саме? ).
  • Записуємо розв’язання з поясненням та відповідь у робочі зошити. (7 хвилин).

ПЕРЕВІРКА З КОМЕНТУВАННЯМ.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  •          Усний рахунок.
  • Яке завдання ви отримали для усного опрацювання? (с. 20, №113)
  • Чим цікаві ці квадрати?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Ми зупинимось на перевірці другого квадрата.
  • Знайдемо невідомий доданок першої горизонталі. (9).
  • Знайдемо невідомий доданок другої горизонталі. (3).
  • Знайдемо невідомий доданок третьої горизонталі. (21).
  • Перевіримо магічний квадрат за діагоналями та вертикалями.
    •          Обчислення виразів на порядок дій.
  • Перед тим, як перейти до письмового обчислення прикладів на с. 20, № 115, пригадаємо:
  • як називаються числа при додаванні?
  • як називаються числа при множенні?
  • як називаються числа при відніманні?
  • Прочитайте та назвіть порядок дій у третьому стовпчику перший вираз ( 3∙ 6 – 18 );

УСНИЙ РАХУНОК ( цифрові блокноти )

  • Проведемо усний рахунок на повторення таблиці множення 2 і 3.
  • І мн. 3, ІІ мн. – 5. Знайти добуток.
  • Знайти добуток чисел 8 і 2.
  • Число 2 збільшити у 7 разів.

    3.4. С. 20, №115.

  • Запишіть вирази у два стовпчики по три вирази та обчисліть.

( 7 хвилин).

ПЕРЕВІРКА ЦИФРОВИМИ БЛОКНОТАМИ

(Учень читає вираз, всі інші показують відповідь на блокноті).

  1. Підсумок.
  • Які труднощі були при виконанні домашнього завдання?
  • Рекомендую тим, хто помилився, повторити назви чисел при ... (додаванні, відніманні, множенні).
  • На мою думку, сьогодні гарно попрацювали та каліграфічно записали домашнє завдання: Тарас, Олександра та Володимир, а Дмитрикові, Андрійкові потрібно попрацювати над каліграфією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 липня 2019
Переглядів
1965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку