Комунальний заклад:
«Навчально – виховний комплекс: загальноосвітня школа
І - ІІ ступенів - ліцей №7 Вінницької міської ради»
САМОПІДГОТОВКА
МАТЕМАТИКА
Учитель: Іванович С. Л.
вища категорія
вчитель – методист
САМОПІДГОТОВКА
(3-І клас-група)
Математика (автор Богданович, 3 клас)
Мета: закріпити матеріал попереднього уроку; повторити матеріал, пов’язаний з дією множення; формувати вміння застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач.
Хід самопідготовки
-
Перевірка робочих місць (підручник, робочий зошит, щоденник, пенал з навчальним приладдям).
-
Підготовка до виконання домашнього завдання.
-
Яке домашнє завдання ви отримали на сьогодні?
( с. 20, № 113(усно), №115, №116).
-
Розгорніть, будь ласка, підручник на с. 20, розташуйте його вище на парті. Відкриваємо зошит.
-
Запишіть: „ Число, домашня робота”.
3. Виконання домашнього завдання.
-
Виконання домашнього завдання розпочнемо із задачі № 116.
-
Читаємо умову та запитання задачі.
-
Хто запам’ятав і може повторити умову і запитання задачі?
-
Про кого розповідається у задачі?
-
Що вони робили?
-
Скільки дівчаток вишивало по 3 серветки?
-
Скільки дівчаток вишило 4 серветки?
( На дошку вивішується опорна схема короткого запису задачі ).
7 дівчаток по 3 серветки - ?с.
1 дівчинка – 4 серветки } ?с.
- Запишіть короткий запис задачі у зошити (3 хвилини).
3. Аналіз розв’язання задачі.
- Що відомо в задачі?
( Скільки серветок вишила одна дівчинка ).
( 1. Скільки серветок вишило 7 дівчаток?
-
Скільки серветок вишили всього? ).
-
Чи можемо ми дізнатися скільки всього серветок вишили дівчатка? (Ні).
-
Чому?
-
Тому що ми не знаємо скільки серветок вишило 7 дівчаток.
-
Якою дією ми можемо дізнатись? ( Дією множення).
-
Знаючи, скільки серветок вишило 7 дівчаток, чи можемо ми дізнатися, скільки серветок вишили всього? ( Так ).
-
Якою дією? ( Додавання ).
-
Ми проаналізували розв’язання задачі.
-
Хто не зрозумів розв’язання? ( Що саме? ).
-
Записуємо розв’язання з поясненням та відповідь у робочі зошити. (7 хвилин).
ПЕРЕВІРКА З КОМЕНТУВАННЯМ.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
-
Яке завдання ви отримали для усного опрацювання? (с. 20, №113)
-
Чим цікаві ці квадрати?
-
Як знайти невідомий доданок?
-
Ми зупинимось на перевірці другого квадрата.
-
Знайдемо невідомий доданок першої горизонталі. (9).
-
Знайдемо невідомий доданок другої горизонталі. (3).
-
Знайдемо невідомий доданок третьої горизонталі. (21).
-
Перевіримо магічний квадрат за діагоналями та вертикалями.
-
Обчислення виразів на порядок дій.
-
Перед тим, як перейти до письмового обчислення прикладів на с. 20, № 115, пригадаємо:
-
як називаються числа при додаванні?
-
як називаються числа при множенні?
-
як називаються числа при відніманні?
-
Прочитайте та назвіть порядок дій у третьому стовпчику перший вираз ( 3∙ 6 – 18 );
УСНИЙ РАХУНОК ( цифрові блокноти )
-
Проведемо усний рахунок на повторення таблиці множення 2 і 3.
-
І мн. 3, ІІ мн. – 5. Знайти добуток.
-
Знайти добуток чисел 8 і 2.
-
Число 2 збільшити у 7 разів.
3.4. С. 20, №115.
-
Запишіть вирази у два стовпчики по три вирази та обчисліть.
( 7 хвилин).
ПЕРЕВІРКА ЦИФРОВИМИ БЛОКНОТАМИ
(Учень читає вираз, всі інші показують відповідь на блокноті).
-
Підсумок.
-
Які труднощі були при виконанні домашнього завдання?
-
Рекомендую тим, хто помилився, повторити назви чисел при ... (додаванні, відніманні, множенні).
-
На мою думку, сьогодні гарно попрацювали та каліграфічно записали домашнє завдання: Тарас, Олександра та Володимир, а Дмитрикові, Андрійкові потрібно попрацювати над каліграфією.