Урок "Що було коли мене не було ?"

Про матеріал
Урок для дітей 3-го класу, для пізнання минулого. В уроці детальна інформація про те, що було колись, які є державні та народні символи нашої країни. Ознайомлення дітей з такими в значеннями як палеонтологи та археологи,.
Перегляд файлу

Тема.  Що було, коли мене не було?

Мета. Продовжити ознайомлювати дітей з областями й містами України; ознайомити із символами Дніпропетровської області; збагачувати активний словник дітей відповідно до тематики тижня;

розвивати уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати любов до України

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

Перед початком уроку учні відмічають свій настрій на стенді «Мій настрій»

1. «Як ми будемо сьогодні вітатися»

2. Ранкове коло

- Вчитель вітається з дітьми та оголошує дитину дня. Дитина дня називає, яке сьогодні число, місяць, рік. Розповідає про погоду за вікном.

3. Вправа «Смаколики»

 4. Обмін інформацією

 - Що було, коли мене не було? 

 - Які предмети можуть нам розповісти про давнину?

 - Чи можемо ми змінити минуле?

 5. Гра «Шукачі скарбів»

        Учні об’єднуються  у групи за видами історичних джерел (малюнки – посуд, книжка, мапа, прикраса). У класі заховані цеглинки конструктора зі складами слова.

Діти мають знайти всі цеглинки та скласти слово. Обговорюють його значення

6. Перегляд мультфільму «Це – наше, і це – твоє»

- Про що ви дізналися?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами поговоримо про те, що було давним давно, ще тоді, коли нас не було.

А як ви думаєте за допомогою якої науки ми можемо дізнатися те, що було раніше на нашому світі?

ІІІ. Сприймання і усвідомлення нових знань

Робота над підручником

1.  с. 45 завдання 4

Діаметр пекторалі близько 30 сантиметрів. Побудуй з підручних матеріалів коло такого діаметра.

2. с. 46 завдання 5 (усно)

Як ти думаєш, хто такі палеонтологи?

Палеонтологія - наука, яка вивчає вимерлі організми, намагається реконструювати за знайденими останками їхній зовнішній вигляд, біологічні особливості, способи живлення, розмноження і таке інше, а також відновити на основі цих відомостей хід біологічної еволюції. Палеонтологи досліджують не тільки останки власне тварин і рослин, але і їх сліди, що окам'яніли, відкинуті оболонки й інші свідчення їх існування. 

3. Гра «маленькі палеонтологи»

Діти об’єднуються у групи. Кожна група на пемзі паличкою зображує, якийсь відомий листочок. Перемагає та команда -  листок, якої вгадають всі учасники.

4. с. 46 завдання 7 (продовжи послідовність)

5. Фізкультхвилинка

6. Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=ddfZWvEuAyA&ab_channel=TVSmeshariki

Робота з зошитом

7. с. 18 завдання 1

 

8. с. 18 завдання 2

 

9. с. 18 завдання 3

 

10. с. 19 завдання 4

11. с.19 завдання 5

 

ІV. Підсумок уроку

1. Щоденник вражень

- Археологом бути цікаво, бо …

- У минулому мене приваблює…

2. Про яку науку ми сьогодні говорили?

3. Які емоції у вас викликав наш урок?

4. Хто такі палеонтологи?

 

docx
Додано
22 жовтня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку