Матеріал створений для проведення практичної роботи з учнями щодо вдосконалення навичок монологічноо та діалогічного мовлення та складання плану нарису про літні подорожі.
Урок
Тема: повторення. Шкільне життя
Підтема: мій досвід мандрівника
Цілі: практикувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні , складанні плану нарису про літні подорожі;
на кінець уроку учні мають вміти складати розповіді та діалоги про досвід мандрівника та складати план розповіді про літні подорожі.
Обладнання: вправи, тексти підручника, граматичні вправи, розмовні вирази It was so exiting./ I was so exited.
Перебіг уроку
І. Оголошення теми, мети:
II. Основна частина.
2.1. Мовленнєві вправи. Опрацювання лексичних одиниць. Бесіда.
Have you adored sightseeing?
What sights did you enjoy during the summer?
Have you accomplished any of your summer dreams?
Have you made any shopping tours?
What interesting events have you participated in during the summer?
2.2. Перевірка домашнього завдання.
2.2.1. Учні зачитують свої речення з новими словами.
2.2.2. Монологічне мовлення . Учні презентують свої розповіді про поїздку Хелен до Лондона.
2.3. Граматика. Виконання тренувальних вправ на диференціацію вживання теперішнього доконаного та минулого неозначеного часу.
Write sentences in Present Perfect and Past Simple.
2.4. Говоріння.
2.4.1. Вправа Vb, c. 6 (учні складають розповіді про свій досвід мандрівника та презентують їх, учитель спонукає учнів вживати розмовні вирази уроку).
2.4.2. Вправа Vс, c. 6 (учні складають та презентують діалог про літню подорож).
2.5. Письмо. Складання плану про літні подорожі
(зразок приблизного плану:
1. Summer has come.
2. A lot of things to do n summer.
3. Places to visit, people to see)
Домашнє завдання:
1) вправа VI, c. 7 (письмово, розповідати).
ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків. Коментар оцінок.