Урок «Школа м’яча. Елементи баскетболу»

Про матеріал
• Даний урок проведений для закріплення правил безпеки життєдіяльності під час занять із великим м'ячем. Розвивати вправи для формування навичок володіння великим м'ячем. Навчати техніки передачі м’яча способом від грудей та з-за голови,ведення м’яча,кидка м’яча в кошик. Розвивати основні фізичні якості та рухові здібності для підвищення рівня фізичної підготовленості учнів.
Перегляд файлу

Розробка уроку з фізичної культури в 4 класі на тему: «Школа м’яча. Елементи баскетболу»

 

План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу

Школа м’яча. Елементи баскетболу   

Місце проведення: спортивна зала

Мета:

Розвивати фізичні якості учнів (увагу, спритність, орієнтацію в просторі)

  1. Виховувати почуття колективізму засобами рухливих ігор
  2. Повторити техніку виконання:
  • передачі м’яча способом від грудей та з-за голови;
  • ведення м’яча;
  • кидка м’яча в кошик.

Задачі уроку:

  1. Повторення передач м’яча, ведення та кидків у кошик.
  2. Рухлива гра
  3. Розвиток рухових якостей

Інвентар:  м’ячі, стійки, свисток.

З  м  і  с  т

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча  частина

10-12 хв

 

 

1 .Шикування.

 

В шеренгу по одному

 

2. Привітання.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд,

наявність спортивного одягу, стан здоров’я  учнів.

 

3. Повідомлення задач уроку.

 

Отримати зворотну інформацію

 

4. Інструктаж з техніки безпеки

 

Отримати зворотну інформацію

 

5. Організаційні та стройові

вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”,

”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь»

0,5 хв

В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання.

 

6. Комплекс ЗРВ в русі:

а) ходьба по колу;

б) багатоскоки, по сигналу – зміна напрямку;

в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку;

г) звичайна ходьба з відновленням дихання;

0,5 хв

 

0,5 хв

 

0,5-1 хв.

 

0,5 кола

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній.

Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки.

 

Перешикування  класу  в  2 шеренги.

 

Розрахунком на 1-й , 2-й.

 

Загально-розвивальні вправи в парах на місці:

 

Фронтальний метод. Темп середній.

 

В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

4-6 повторень

Темп середній.

Спина пряма. Підборіддя вище.

 

В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

4-6 повторень

Спина пряма. Підборіддя вище.

 

 В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п, 3-нахил вправо, 4-В.п.

4-6 повторень

Широка амплітуда  рухів.

 

 В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

4-6 повторень

Виконувати одночасно.

 

В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо

4-6 повторень

Широка амплітуда  кроків.

 

В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

4-6 повторень

Спину тримати прямою. Виконувати одночасно.

 

 В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

4-6 повторень

Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

 

В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

4-6 повторень

Виконувати одночасно.

ІІ

Основна частина

30-33 хв.

 

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

8-10

повторів.

Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови на місці.

10-12

повторів.

Не нахилятися.

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.

8-10р.

Працювати в парах.

 

Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі  із зміною місць

8-10 повторів

Працювати в трійках, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки.

 

Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.

8-10 повторів

Працювати в трійках

 

Розподіл класу на 3 групи:

 

Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й.

 

Ведення м’яча з наступним кидком в кошик

1 хв

Поточний метод.

 

Кидки м’яча в кошик з місця

1 хв

Поточний метод.

 

Рухлива гра «По порядку номерів».

Діти шикуються в коло обличчям до центру. Вчитель  в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі). Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем.

 

Ігровий метод організації діяльності учнів.

Гра на увагу.

Гра розвиває швидкість прийняття  рішень.

ІІІ

Заключна частина

4-5 хв

 

 

1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба.

1хв

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

 

2. Шикування.

1хв

В ширенгу по одному

 

3. Підведення підсумків.

1хв

Наголосити на позитивні і негативні моменти.

 

4.Вербальне оцінювання учнів.

1хв

Кожного учня оцінити.

 

docx
Додано
3 грудня 2022
Переглядів
183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку