Розробка уроку з фізичної культури в 4 класі на тему: «Школа м’яча. Елементи баскетболу»
План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу
Школа м’яча. Елементи баскетболу
Місце проведення: спортивна зала
Мета:
Розвивати фізичні якості учнів (увагу, спритність, орієнтацію в просторі)
Задачі уроку:
Інвентар: м’ячі, стійки, свисток.
№ |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
10-12 хв |
|
|
1 .Шикування. |
|
В шеренгу по одному |
|
2. Привітання. |
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд, наявність спортивного одягу, стан здоров’я учнів. |
|
3. Повідомлення задач уроку. |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
4. Інструктаж з техніки безпеки |
|
Отримати зворотну інформацію |
|
5. Організаційні та стройові вправи: ”Праворуч!”, ”Ліворуч!”, ”Кругом!” «На перший, другий – відлічись!» «В дві шеренги -шикуйсь» |
0,5 хв |
В шеренгу. Звернути увагу на правильність виконання. |
|
6. Комплекс ЗРВ в русі: а) ходьба по колу; б) багатоскоки, по сигналу – зміна напрямку; в) біг приставним кроком , по сигналу – зміна напрямку; г) звичайна ходьба з відновленням дихання; |
0,5 хв
0,5 хв
0,5-1 хв.
0,5 кола |
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній. Дотримуватись дистанції. Нагадати, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки. |
|
Перешикування класу в 2 шеренги. |
|
Розрахунком на 1-й , 2-й. |
|
Загально-розвивальні вправи в парах на місці: |
|
Фронтальний метод. Темп середній. |
|
В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п. |
4-6 повторень |
Темп середній. Спина пряма. Підборіддя вище. |
|
В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера. |
4-6 повторень |
Спина пряма. Підборіддя вище. |
|
В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п, 3-нахил вправо, 4-В.п. |
4-6 повторень |
Широка амплітуда рухів. |
|
В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво. |
4-6 повторень |
Виконувати одночасно. |
|
В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо |
4-6 повторень |
Широка амплітуда кроків. |
|
В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання. |
4-6 повторень |
Спину тримати прямою. Виконувати одночасно. |
|
В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину. |
4-6 повторень |
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях. |
|
В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги. |
4-6 повторень |
Виконувати одночасно. |
ІІ |
Основна частина |
30-33 хв. |
|
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці. |
8-10 повторів. |
Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки. |
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови на місці. |
10-12 повторів. |
Не нахилятися. |
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком. |
8-10р. |
Працювати в парах. |
|
Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі із зміною місць |
8-10 повторів |
Працювати в трійках, відстань 4-5 кроків,інтервал 2-3 кроки. |
|
Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі. |
8-10 повторів |
Працювати в трійках |
|
Розподіл класу на 3 групи: |
|
Розрахунком на 1-й, 2-й, 3-й. |
|
Ведення м’яча з наступним кидком в кошик |
1 хв |
Поточний метод. |
|
Кидки м’яча в кошик з місця |
1 хв |
Поточний метод. |
|
Рухлива гра «По порядку номерів». Діти шикуються в коло обличчям до центру. Вчитель в середині кола, кидає м’яч будь – кому (не по черзі). Завдання учня зловити м’яч і кидаючи вчителю, назвати наступний порядковий номер числа. Учень який не зловив м’яч, виходить з гри. Гра продовжується до рахунку 50,або 100. Хто залишився в грі, вважається переможцем. |
|
Ігровий метод організації діяльності учнів. Гра на увагу. Гра розвиває швидкість прийняття рішень. |
ІІІ |
Заключна частина |
4-5 хв |
|
|
1. Вправи на відновлення: легкий біг, ходьба. |
1хв |
У спокійному темпі не порушуючи стрій. |
|
2. Шикування. |
1хв |
В ширенгу по одному |
|
3. Підведення підсумків. |
1хв |
Наголосити на позитивні і негативні моменти. |
|
4.Вербальне оцінювання учнів. |
1хв |
Кожного учня оцінити. |