Урок , "Школа. Мій улюблений предмет."

Про матеріал
Мета уроку закріпити вивчений граматичний та лексичний матеріал за темою “Шкільні предмети”, “Дні тижня”; практикувати мовні засоби за темою “Шкільні предмети”; формувати навички вживання вивчених лексичних одиниць; тренувати у вживанні конструкцій I like..., he\she likes..., I don't like..., he\she doesn't like...; удосконалювати компетенції читаня, аудіювання й усного монологічного та діалогічного мовлення.
Перегляд файлу

Тема: Школа” ( “Welcome Back to School”)

Підтема: “Мій улюблений предмет ( My Favourite Subject )

Мета: закріпити вивчений граматичний та лексичний матеріал за темою “Шкільні предмети”, “Дні тижня”; практикувати мовні засоби за темою “Шкільні предмети”; формувати навички вживання вивчених лексичних одиниць; тренувати у вживанні конструкцій I like..., he\she likes..., I don't like..., he\she doesn't like...; удосконалювати компетенції читаня, аудіювання й усного монологічного та діалогічного мовлення.

Обладнання: картки зі знаками фонетичної транскрипції; картки з анаграмами; картки з назвами шкільних предметів; картки-підказки з зображенням шкільних предметів плакати “I like\I don't like”; підручник для 3 класу; робочий зошит (друкований); індивідуальні підстановчі таблиці ( на вживання мовних конструкцій I like; he\she likes; I dont like; he\she doesnt like…); плакати, на яких зображено учня\ученицю, які люблять\не люблять певний шкільний предмет; аудіозапис для фізкультхвилинки, аудіозапис до підручника.

Тип уроку: комбінованого типу

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

T: Good morning, children.

P-s: Good morning to you,

Good morning to you!

We are all in our places

With sunshining faces.

Good morning to you,

We are glad to see you!

T: I’m glad to see you too. Sit down, please. How are you today?

P-s: We are fine. Thank you!

 

 

2. Повідомлення теми й мети уроку

Сьогодні ми продовжимо розмову про навчальні предмети, які ви вивчаєте у школі; поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети; ви навчитеся розповідати, що ви робите на різних уроках, а також повідомляти, який урок подобається або не подобається вам і вашим друзям.

3.Уведення в іншомовне середовище

1) Фонетична зарядка

[ o ] , [ e ], [ i ] ,[ i: ], [ æ ], [ Λ] [ oi ] [ ∫ ] ,[ z ], [ t ] , [ d ] , [ ð ], [ θ ]

Вчитель показує картки зі знаками фонетичної транскрипції і слідкує, щоб учні їх правильно вимовляли.

  1. Гра “Що далі?”

Перед початком гри учні разом із вчителем повторюють (усно) назви днів тижня. Далі вчитель називає будь-який день тижня, а один з учнів говорить, який день буде наступним.

  1. Гра “Анаграми”

Вчитель прикріплює на дошці картки з анаграмами, в яких зашифровані назви днів тижня. Завдання — здогадатись та назвати день.

4) Гра “Асоціації”

Перед початком гри вчитель разом з учням повторює назви шкільних предметів: Art, English, Maths, Music, Sport, Reading (назви на картках прикріплюють учні до дошки в рядок). Вчитель демонструє картку-підказку, завдання — здогадатись, з яким шкільним предметом асоціюється кожна картка-підказка та прикріпити її біля відповідної назви.

II. Основна частина уроку.

1. Відпрацювання граматичного матеріалу: конструкції I like..., he\she likes..., I don't like..., he\she doesn't like... .

  1. Бесіда з учнями

Сьогодні ми з вами будемо вчитися прозповідати про те, які предмети в школі вам подобаються, а які не дуже. Для цього ми можемо користуватися конструкціями (на дошці):

I like... I don't like

he\she likes... he\she doesn't like...

 

  1. Робота з підручником

Впр. 1, ст 54 — учні прослуховують запис вправи, потім читають та перекладають.

  1. Розвиток навичок усного монологічного мовлення ( робота з підстановчими таблицями )

 

 

I don’t like

Music

Art

Reading

English

Sport

          Maths

 

 

because

 

I don't

like

 

drawing and painting

playing games

singing

counting and doing sums

speaking, reading and writing English

reading books

 

 

 

He\She

doesn’t like

Music

Art

Reading English

Sport

          Maths

 

 

 

because

 

 

He\She

doesn’t like

drawing and painting

playing games

singing

counting and doing sums

speaking, reading English

reading books

  1. Робота біля дошки

На дошці прикіплено малюнок, на якому зображено учня\ученицю, які люблять\не люблять певний шкільний предмет. Завдання — скласти речення та записати його на дошці, в зошитах. Наприклад, He doesn't like Music.

  1. Фізкультхвилинка
  2. Розвиток навичок читання

Впр. 1, ст 54 — прочитати твердження та визначити, з яким малюнком воно співвідноситься.

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Учні в парах розігрують короткі діалоги. Вчитель пропонує мовленнєвий зразок:

What is your favourite lesson?

Do you like Art\Music? - Yes, I do\ No, I don't.

III. Заключна частина уроку.

1) Пояснення домашнього завдання:

  • РЗ, завд.1-3, с. 39 (написати відповіді на запитання ).

2) Підведення підсумків уроку

T: Today, we remembered the material about days of the week and school subjects . What do you like the most?

 

3) Рефлексія

T: Did you like today’s lesson? Why? What were the most interesting moments?

4) Прощання

T: Good bye, children!

P-s: Good bye, teacher!

Now it’s time for play,

No more English lessons for today!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mnayod

ueTdyas

Wdnedaesy

Thrdayus

Rfdayi

turyadSd

Sdauny

 

 

Reading

Maths

English

Art

Music

Sport

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't

like

 

 

 

 

I like

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 березня 2020
Переглядів
2414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку