Тема: “ Школа” ( “Welcome Back to School”)
Підтема: “Мій улюблений предмет ( My Favourite Subject )”
Мета: закріпити вивчений граматичний та лексичний матеріал за темою “Шкільні предмети”, “Дні тижня”; практикувати мовні засоби за темою “Шкільні предмети”; формувати навички вживання вивчених лексичних одиниць; тренувати у вживанні конструкцій I like..., he\she likes..., I don't like..., he\she doesn't like...; удосконалювати компетенції читаня, аудіювання й усного монологічного та діалогічного мовлення.
Обладнання: картки зі знаками фонетичної транскрипції; картки з анаграмами; картки з назвами шкільних предметів; картки-підказки з зображенням шкільних предметів плакати “I like\I don't like”; підручник для 3 класу; робочий зошит (друкований); індивідуальні підстановчі таблиці ( на вживання мовних конструкцій I like; he\she likes; I don’t like; he\she doesn’t like…); плакати, на яких зображено учня\ученицю, які люблять\не люблять певний шкільний предмет; аудіозапис для фізкультхвилинки, аудіозапис до підручника.
Тип уроку: комбінованого типу
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
T: Good morning, children.
P-s: Good morning to you,
Good morning to you!
We are all in our places
With sunshining faces.
Good morning to you,
We are glad to see you!
T: I’m glad to see you too. Sit down, please. How are you today?
P-s: We are fine. Thank you!
2. Повідомлення теми й мети уроку
Сьогодні ми продовжимо розмову про навчальні предмети, які ви вивчаєте у школі; поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети; ви навчитеся розповідати, що ви робите на різних уроках, а також повідомляти, який урок подобається або не подобається вам і вашим друзям.
3.Уведення в іншомовне середовище
1) Фонетична зарядка
[ o ] , [ e ], [ i ] ,[ i: ], [ æ ], [ Λ] [ oi ] [ ∫ ] ,[ z ], [ t ] , [ d ] , [ ð ], [ θ ]
Вчитель показує картки зі знаками фонетичної транскрипції і слідкує, щоб учні їх правильно вимовляли.
Перед початком гри учні разом із вчителем повторюють (усно) назви днів тижня. Далі вчитель називає будь-який день тижня, а один з учнів говорить, який день буде наступним.
Вчитель прикріплює на дошці картки з анаграмами, в яких зашифровані назви днів тижня. Завдання — здогадатись та назвати день.
4) Гра “Асоціації”
Перед початком гри вчитель разом з учням повторює назви шкільних предметів: Art, English, Maths, Music, Sport, Reading (назви на картках прикріплюють учні до дошки в рядок). Вчитель демонструє картку-підказку, завдання — здогадатись, з яким шкільним предметом асоціюється кожна картка-підказка та прикріпити її біля відповідної назви.
II. Основна частина уроку.
1. Відпрацювання граматичного матеріалу: конструкції I like..., he\she likes..., I don't like..., he\she doesn't like... .
Сьогодні ми з вами будемо вчитися прозповідати про те, які предмети в школі вам подобаються, а які не дуже. Для цього ми можемо користуватися конструкціями (на дошці):
I like... I don't like
he\she likes... he\she doesn't like...
Впр. 1, ст 54 — учні прослуховують запис вправи, потім читають та перекладають.
I don’t like |
Music Art Reading English Sport Maths |
because |
I don't like
|
drawing and painting playing games singing counting and doing sums speaking, reading and writing English reading books |
He\She doesn’t like |
Music Art Reading English Sport Maths |
because |
He\She doesn’t like |
drawing and painting playing games singing counting and doing sums speaking, reading English reading books |
На дошці прикіплено малюнок, на якому зображено учня\ученицю, які люблять\не люблять певний шкільний предмет. Завдання — скласти речення та записати його на дошці, в зошитах. Наприклад, He doesn't like Music.
Впр. 1, ст 54 — прочитати твердження та визначити, з яким малюнком воно співвідноситься.
Учні в парах розігрують короткі діалоги. Вчитель пропонує мовленнєвий зразок:
What is your favourite lesson?
Do you like Art\Music? - Yes, I do\ No, I don't.
III. Заключна частина уроку.
1) Пояснення домашнього завдання:
2) Підведення підсумків уроку
T: Today, we remembered the material about days of the week and school subjects . What do you like the most?
3) Рефлексія
T: Did you like today’s lesson? Why? What were the most interesting moments?
4) Прощання
T: Good bye, children!
P-s: Good bye, teacher!
Now it’s time for play,
No more English lessons for today!
Mnayod |
ueTdyas |
Wdnedaesy |
Thrdayus |
Rfdayi |
turyadSd |
Sdauny |
|
Reading |
Maths |
English |
Art |
Music |
Sport |
I don't
like
I like