Урок:"Симетрія відносно точки і прямої"

Про матеріал
Розробка уроку математики в 9 класі для учнів з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Дата:______

Клас: 9                                                             

Тема: Симетрія відносно точки і прямої

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Мета: повторити попередній матеріал, формувати вміння та навички розв’язування вправ та задач з теми. Розвивати вміння виділяти головне, висловлювати власну думку,  самостійність. Забезпечити належні умови для продуктивної пізнавальної діяльності учнів.  Корегувати психічні процеси, мовлення, знання, вміння, навички учнів.

 Очікувані результати:

  • підвищити мотивацію навчальної діяльності учнів за рахунок інтерактивних форм та методів;
  • розвивати вміння висловлювати власну думку, підвищувати рівень соціальної адаптації учнів.

Обладнання і матеріали: магнітно-маркерна дошка, роздаткові та та дидактичні матеріали, картки-опори, наочність.

Словникова робота: симетрія, вісь симетрії, точка симетрії

                                          Хід уроку

І. Організаційна та психологічна підготовка учнів до уроку

Мета етапу: створити сприятливу атмосферу уроку, корекція уяви і мислення.

    Перевірити готовність учнів до уроку. Налаштувати на позитивне сприйняття матеріалу.

ІІ. Перевірка домашнього завдання, аналіз результатів

Мета етапу: перевірити рівень засвоєння знань.( Аналіз виконання домашньої роботи)( Фронтально)

ІІІ. Усний рахунок

Мета етапу: активізувати пізнавальну діяльність учнів.

  1. Дидактична гра: «Буває не буває»
  2. Завдання записані на дошці. Модифіковане для учнів 2 групи.

 Учитель пропонує варіанти відповідей завдань, а учні повинні визначити правильна це відповідь чи ні. Учитель підводить підсумок гри.

ІV. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів

Мета етапу: забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує вчитель.

Учитель повідомляє тему, мету та очікувані результати уроку.

V. Надання необхідної  інформації.

Мета етапу: дати учням достатньо інформації для виконання практичних завдань.

Інформація вчителя.

Пояснення нового матеріалу, повторення раніше вивченого.

Правила та зразки виконання записані на магнітно-маркерній дошці

VІ. Актуалізація опорних знань  і способів діяльності

Мета етапу: створити умови для продуктивної роботи учнів та їх співпраці один з одним.

Робота за дошкою.

  1. Дидактичні матеріали. Розв’язування вправ.

Картка-опора для учнів з меншими пізнавальними можливостями: Як працювати над задачею.

VІІ. Фізпауза

Мета етапу: зняття психофізичного напруження.

Вправи для зняття зорової втоми, розслаблення м’язів кістей рук.

VІІІ. Застосування знань і способів діяльності

Мета етапу: організувати практичну роботу учнів для закріплення матеріалу та досягнення поставлених цілей уроку.

Самостійна робота ( роздатковий матеріал). Для учнів з меншими пізнавальними можливостями

ІХ. Підбиття підсумків та оцінювання результатів

Мета етапу: здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей.

Інтерактивна вправа: «Словесна аргументована оцінка».

Разом з учнями підвести підсумок уроку. Чого вдалося досягти, а над чим потрібно попрацювати.

  Х. Інформація про домашнє завдання

Мета етапу: постановка навчальної проблеми і завдань з пошуком їх вирішення.

Учитель надає інструкцію по виконанню домашнього завдання.

Домашнє завдання.

1. Вивчити правила з теми та розглянути зразки виконання вправ.

2.Роздатковий матеріал ( друковані матеріали різного рівня складності)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 січня 2022
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку