Дата:______
Клас: 9
Тема: Симетрія відносно точки і прямої
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Мета: повторити попередній матеріал, формувати вміння та навички розв’язування вправ та задач з теми. Розвивати вміння виділяти головне, висловлювати власну думку, самостійність. Забезпечити належні умови для продуктивної пізнавальної діяльності учнів. Корегувати психічні процеси, мовлення, знання, вміння, навички учнів.
Очікувані результати:
Обладнання і матеріали: магнітно-маркерна дошка, роздаткові та та дидактичні матеріали, картки-опори, наочність.
Словникова робота: симетрія, вісь симетрії, точка симетрії
Хід уроку
І. Організаційна та психологічна підготовка учнів до уроку
Мета етапу: створити сприятливу атмосферу уроку, корекція уяви і мислення.
Перевірити готовність учнів до уроку. Налаштувати на позитивне сприйняття матеріалу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання, аналіз результатів
Мета етапу: перевірити рівень засвоєння знань.( Аналіз виконання домашньої роботи)( Фронтально)
ІІІ. Усний рахунок
Мета етапу: активізувати пізнавальну діяльність учнів.
Учитель пропонує варіанти відповідей завдань, а учні повинні визначити правильна це відповідь чи ні. Учитель підводить підсумок гри.
ІV. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів
Мета етапу: забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, чого вони повинні досягти в результаті уроку і чого від них очікує вчитель.
Учитель повідомляє тему, мету та очікувані результати уроку.
V. Надання необхідної інформації.
Мета етапу: дати учням достатньо інформації для виконання практичних завдань.
Інформація вчителя.
Пояснення нового матеріалу, повторення раніше вивченого.
Правила та зразки виконання записані на магнітно-маркерній дошці
VІ. Актуалізація опорних знань і способів діяльності
Мета етапу: створити умови для продуктивної роботи учнів та їх співпраці один з одним.
Робота за дошкою.
Картка-опора для учнів з меншими пізнавальними можливостями: Як працювати над задачею.
VІІ. Фізпауза
Мета етапу: зняття психофізичного напруження.
Вправи для зняття зорової втоми, розслаблення м’язів кістей рук.
VІІІ. Застосування знань і способів діяльності
Мета етапу: організувати практичну роботу учнів для закріплення матеріалу та досягнення поставлених цілей уроку.
Самостійна робота ( роздатковий матеріал). Для учнів з меншими пізнавальними можливостями
ІХ. Підбиття підсумків та оцінювання результатів
Мета етапу: здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей.
Інтерактивна вправа: «Словесна аргументована оцінка».
Разом з учнями підвести підсумок уроку. Чого вдалося досягти, а над чим потрібно попрацювати.
Х. Інформація про домашнє завдання
Мета етапу: постановка навчальної проблеми і завдань з пошуком їх вирішення.
Учитель надає інструкцію по виконанню домашнього завдання.
Домашнє завдання.
1. Вивчити правила з теми та розглянути зразки виконання вправ.
2.Роздатковий матеріал ( друковані матеріали різного рівня складності)