Урок з теми:"Звичайні дроби "

Про матеріал
Для підготовки до уроків з теми: Звичайні дроби.: узагальнити й систематизувати знання про звичайні дроби; формувати вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування практичних задач; розвивати аналітико – синте- тичні здібності, кругозір учнів;Виховувати культуру спілкування
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Урок

з використанням інтерактивних технологій

 

Звичайні дроби

 

Мета: узагальнити й систематизувати знання про звичайні дроби;

            формувати вміння застосовувати отримані знання під час

            розв’язування практичних задач; розвивати аналітико – синте-

           тичні здібності, кругозір учнів;Виховувати культуру спілкування.

 

Хід уроку:

 

I.Перевірка домашнього завдання

 

Перевіряють консультанти, повідомляють результати.

 

II. Узагальнення і систематизація знань

 

Повідомляється тема й очікувані результати уроку.

 

Після уроку ви  зможете:

 

  • пояснити місце звичайних дробів серед чисел;
  • застосовувати знання про звичайні дроби під час розв’язування задач практичного змісту
  • розширити свій кругозір

 

Сьогодні ми підбиваємо підсумки вивчення теми « Звичайні дроби ».

 

  1. Які цифри ви знаєте?
  2. Які числа ви знаєте?
  3. Навести приклади цілих чисел, звичайних дробів.
  4. Чи зустрічались ви з такими числами в життєвих ситуаціях ? Де?
  5. Згадаємо правила дій зі звичайними дробами (на дошці записуються приклади на різні дії з дробами, проводиться аналіз розв’язань ).

 

   Отже, ми бачимо, що серед різноманіття чисел не можна обійтись без звичайних дробів, вони займають своє значне місце.

   Сьогодні на уроці ми познайомимося глибше із застосуванням звичайних дробів.

Клас поділяється на групи по 4 учні ( спікер, секретар, спостерігач за часом, доповідач).

   Робота в малих групах.

 

Завдання: за 10 хв скласти й розв’язати задачі, використовуючи пропоновані дані.

 

Рекомендації:

 

  1. Уважно ознайомитися зі змістом матеріалу
  2. Вибрати необхідні дані
  3. Скласти задачу
  4. Розв’язати задачу

 

По закінченні роботи представник групи зачитує задачі й розв’язує їх біля дошки. Учні записують розв’язання в зошит.

Оцінки отримує кожна група після обговорення учнями якості й складності задач. Кожен учень групи оцінюється залежно від участі у процесі роботи.

Завдання  для груп:

1 група

 

Щоденне життя

 

  1. Для приготування абрикосового зефіру необхідно:

 

  • абрикоси  кг,
  • яйця  кг,
  • цукор кг.

 

  1. Каша пшенична:
  •     крупа кг,
  •     вода кг.

 

  1. Соя містить :
  •     частини білків,
  •     частини крохмалю,
  • частини жирів.

 

2 група

 

Фізика

 

1. Швидкість звуку в повітрі:

  • 0оС - м/с
  • 18оС - м/с
  • 100оС - м/с

2.  Швидкість звуку у воді:

  • 0оС – 1403 м/с,
  • 20оС – 1483 м/с,
  • 100оС – 1543 м/с.

3. Власна швидкість катера:

  •     км/год.

     Швидкість течії річки

  •     км/год

 

3 група

 

Людина

 

1.  Кров складає маси тіла людини, всієї крові у кровоносних судинах,

         - у печінці, -  у селезінці, - у підшкірних судинах.

2.  За одне скорочення серця викидається  л крові, за 1 хв - л.

3.  Маса води , що випаровується з поверхні шкіри та легенів, - кг на добу.

4 група

 

Природа

 

 1. Частота коливань крил у комах і птахів під час польоту :

  • лелека – 2 помахи в 1с.,
  • колібрі – 35-50 в 1с.,
  • комар – 300-600 в 1с.,
  • горобець – 131 в 1с.

      2. Швидкість:

  •     гепард – 112 км/год,
  •     заєць – 60 км/год,
  •     метелик – капустянка - км/год,
  •     черепаха - км/год,
  •     слимак - км/год.
  1. Тривалість життя:
  •     сосни – 45 років,
  •     верби – 60 років.

 

 

 

 

 

 

 

III. Домашнє завдання

 

Скласти задачу практичного змісту на дії зі звичайними дробами.

 

IV. Підсумок уроку

       (Мікрофон)

 

  1. Чи потрібна математика в житті ?
  2. Де її застосовують ?
  3. Що таке звичайні дроби ?
  4. Чому потрібно вивчати дії зі звичайними дробами ?
  5. Чи потрібно цю тему включати до шкільної програми ?

 

V. Рефлексія

     (осмислення результатів уроку)

 

  1. Що ми робили на уроці ?
  2. Чому цим займалися ?
  3. Чи вдалося досягти мети уроку ?
  4. Що сподобалося і що не сподобалося на уроці ?

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Бережок Оксана
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 січня 2022
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку