1
Тема: Системи рівнянь другого степеня
Мета:
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок
Хід уроку
Перевірка домашнього завдання.
Учні-консультанти проводять перевірку домашнього завдання на перерві.
На цьому уроці нашим завданням буде систематизувати та узагальнити ваші вміння розв’язувати системи рівнянь другого степеня та задачі складанням систем рівнянь.
Як розв’язувати системи рівнянь другого степеня двома способами – повторимо за допомогою трьох аналітичних груп. У процесі повторення запишіть елементи схем у опорний конспект робочого зошита (групи представляють схеми розв’язування, висновки щодо переваг та недоліків того чи іншого методу) (проектні роботи у виді презентацій)
Отже, основні алгоритми ми з вами повторили, а тепер перевіримо, наскільки якісно ви засвоїли вивчений матеріал.
А) (-6; 8) Б) (6; -8) В) (-6;8) Г) (6; 8)
у = 1 – х.
Користуючись рисунком розв’язати систему
А) (0; 3), (-3, 0) Б) (1; 0), (-2; 3) В) (-1; 2) Г) (1; 0), (-3; 0)
3) Два учні розв’язують завдання біля дошки
Розв’яжіть систему графічно і способом підстановки.
Відповідь: (0; -3), (-3; 0)
4) Математична естафета. Шановні учні. Ми з вами переконалися у своїх можливостях розв’язувати системи рівнянь різними способами. Ці навички є особливо важливими для уміння розв’язувати задачі. Отже, якщо ви вмітимете складати системи рівнянь до задачі, а навички їх розв’язань у вас є, то вважайте, що ви цілком впоралися із своїм сьогоднішнім завданням. Перед вами на слайді триколірний щит. Це символ світлофора – перепустки до тематичної атестації. Зараз кожна команда отримає набір із трьох задач (додаток 1). Вашим завданням буде записати на дошці математичну модель задач, тобто скласти до них системи. Робити це слід у естафетному порядку. Майте на увазі: перші задачі – середнього рівня, другі – достатнього рівня, треті – високого. Після закінчення естафети – перевірка правильності на слайді. Перші задачі - зникає червоне світло. Другі – жовте, треті – зелене. Відкривається вислів Галілео Галілея, який є підсумком уроку. (слайд 21)
Додаток 1.
Група 1.
Група 2.
Група 3.