Урок "Склад числа 6. Багатокутники. Повторення вивченого"

Про матеріал

Мета уроку: Вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6. Повторити і закріпити вивчений матеріал. Формувати навички лічби. Розвивати мислення.

Обладнання: Демонстраційний матеріал: малюнки квітів, цифрова каса, макети тарілок, силуетні картинки; індивідуальний матеріал: каса цифр, магнітофон, касета«Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка».

Перегляд файлу

Добровеличківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1

Добровеличківської районної ради

Кіровоградської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Склад числа 6. Багатокутники. Повторення вивченого.

 

 

 

 

         Підготувала

                                                                        вчитель початкових класів

         Баранчук В.Д.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добровеличківка

Тема: Склад числа 6. Багатокутники. Повторення вивченого.

Мета: Вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6. Повторити і закріпити вивчений матеріал. Формувати навички лічби. Розвивати мислення.

Обладнання: Демонстраційний матеріал: малюнки квітів, цифрова каса, макети тарілок, силуетні картинки; індивідуальний матеріал: каса цифр, магнітофон, касета«Чарівний світ чисел» серія «ПіснеЗнайка».

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Настрій свій я піднімаю,

 Другові я підморгну

 Я веселу вдачу маю –

 Математику люблю.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

1. Хвилинка каліграфії.

(Звучить пісня «Разом краще» «Чарівний світ чисел» серії «ПіснеЗнайка»)

 П’ять разів по одиниці –

 П’ять повинно утвориться.

 Три та два – виходить п’ять:

 Будем личка умивать!

 Одиниця і чотири –

 Також п’ять - кажу вам щиро.

 Учні каліграфічно записують цифри, які почули в пісні. (1,3, 2,4,5)

- Поставити числа в певному порядку.

2. Гра «Домалюй».

 Робота в групах.

 В кожній групі на листочках намальовано квіти.

 

 

                 4                   3                     2                      1                     5                      6

 

 

- Числа живуть у цих чарівних квітах. Дмухнув вітерець і зірвав пелюстки. Домалюйте кожній квіточці відповідну кількість пелюсток.

3. Упорядкування ряду чисел від 1 до 6.

 На набірному полотні виставлено ряд цифр у довільному порядку. (5, 2, 3, 1, 4, 6)

 Учні знаходять помилку й відновлюють правильний порядок.

4. Фронтальне опитування.

- Як отримати число 6 із числа 5?

- Назвати числа від 6 до 1.

- Назвати «сусідів» числа 5.

- Яке число при лічбі називаємо перед число 3?

- З яких менших чисел складається число 2? 3? 4? 5?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з демонстраційним матеріалом.

FD02097_FD02097_FD02097_FD02097_FD02097_FD02097_ 

 

 

 

 На дошці макети двох тарілок. На тарілках – прорізи. Учитель демонструє 6 слив і пропонує розкласти 6 слив на 2 тарілки. Учні виходять до дошки і розкладають сливи, вставляючи їх у прорізи, а вчитель виставляє відповідні цифрові картки: 5 і 1; 3 і 3; 4 і 2. Учні роблять висновок про склад числа 6.

 Хором: 6 це: 5 і 1; 4 і 2; 3 і 3; 2 і 4; 1 і 5.

2. Закріплення.

- Щоб краще запам’ятати склад числа 6, давайте разом вивчимо пісеньку.

(Звучить пісня «Разом краще» «Чарівний світ чисел» серії «ПіснеЗнайка»)

 Шість разів по одиниці –

 «Шість» повинно утвориться.

 Два й чотири – буде «шість»:

 Хто працює, той і їсть!

 Три і три – це шість, мій друже:

 Ми зарядку любим дуже!

 Також п’ять та одиниця - 

 Буде шість, як і годиться.

3. Робота з підручником.

а) Вправи на засвоєння складу числа 6.

б) Геометричний матеріал. Багатокутники.

- Які багатокутники ви знаєте? Назвіть багатокутники, які є на малюнку.

в) Читання і розв’язування прикладів на додавання.

ІV. Фізкультхвилинка.

 Ми всі дружно працювали,

 А тепер рівненько стали!

 Руки вгору підняли, підтягнулися.

 Опустили руки вниз, усміхнулися.

 Нахилились вправо, вліво.

 Сіли на місця красиво.

V. Робота в зошиті.

1. Домалюйте предмети до 6.

2. Самостійна робота. (Диференційовано)

 Діти обирають свій варіант, показують картку, який варіант обрали.

І варіант. Розв’язати приклади.

5 + 1              4 + 2                3 + 2         

6 – 3              6 – 1                6 – 4

ІІ варіант. Поставити знаки <, >, =.

5 + 1     4                    3 + 3     5                4+2     3                   4 + 1      5

ІІІ варіант. Вставити потрібні числа

           + 2 = 6         4 +        = 6          2 +        = 5                  + 3 = 6

VІ. Цікаві вправи.

  1. Швидко їде Федя

  На велосипеді,

 А за ним – ще 5 хлоп’ят,

 Скільки хлопців їде в сад?  (1 + 5 = 6)

 2. Каже мати квочка:

 - В мене 2 синочка

 І 4 дочки.

 Скільки ж діточок у квочки? (2 + 4 = 6)

 3. У садок до годівниці

 Прилетіли 3 синиці,

 Потім – ще 3 птиці.

 Скільки птиць на годівниці?

VІІ. Підсумок уроку.

  • Що цікавого було на уроці?
  • Чого навчилися?
  • Дякую вам, любі діти.

 

 

 

 

doc
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
3783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку