Урок " Склад числа 8"

Про матеріал
У цікавій ігровій формі діти повторюють властивості води , вивчають склад числа 8, лічать до 8 і в зворотному порядку, утворюють рівності на основі знань про склад чисел 2-8, читають і записують числа1-8 словами і цифрами, співвідносять кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом, знаходять , на скільки одне число більше або менше за інше, порівнюють числа в межах.
Перегляд файлу

 

Крапелька водиці Капа - мандрівниця.: Головна

                       Відкритий урок

 

Математика

                                                             

 

 

1-А клас

 

 

 

Тема: Склад числа 8

 

 

                                                                      

 

         

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            Підготувала

                                                                        вчитель початкових класів

         Лобода А.Г.

 

 

Тема тижня: ВОДА

Тема уроку: Склад числа 8.

Очікувані результати:

  • Лічить до 8 і в зворотному порядку /2МАО 1-4,2-2;
  • Утворює рівності на основі знань про склад чисел 2-8 / 2МАО 2-4,3-3;
  • Читає і записує числа1-8 словами і цифрами/ 2МАО 2-4,2-3;
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом / 2МАО 2-4,2-7;
  • Знаходить , на скільки одне число більше або менше за інше /2МАО 2-4,2-6;
  • Порівнює числа в межах 8 /2МАО 2-4,2-6;

Обладнання: набір цифр і знаків, конструктор «шість цеглинок», предметні малюнки; використання комп’ютерних засобів,обручі.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Всі сідайте тихо, діти,

 Домовляймось не шуміти,

 Руки гарно піднімати,

 На уроці не дрімати,

 А знання мерщій хапати.

 

  1. Визначення настрою здобувачів освіти

 

  1. Правила на уроці
  • А щоб отримати знання нам потрібно дотримуватися … чого? (правил поведінки)

 

  1. Оцінювання
  • Діти, скажіть, що найбільше люблять ваші матусі в подарунок? (квіти). Сьогодні ми подаруємо нашим матусям квіти, які ви виростите самі. А хто скаже, що необхідно квітам, щоб вони росли і квітли довго? (світло, вода, догляд). Отже, сьогодні ви за кожну правильну відповідь будете зафарбовувати крапельку води і хто найбільше зафарбує крапельок, в того квіти будуть рости найдовше.
  • Подивіться уважно, які це квіти?
  • Коли вони квітнуть?
  • Дуже часто наших матусь порівнюють із весною, тому квіти ви будете дарувати весняні.

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Усна лічба.

- Тож, гаразд, часу не гаєм,

а урок розпочинаємо усною лічбою.

 

Робота з цифрами

1)розкласти цифри від 1 до 8;

2) порівняти цифри;

3) гра «заповни пропуск» (слайд 2)

 

4) викласти цеглинками від найбільшого до найменшого» (слайд 3)

 

5) робота з геометричним матеріалом (слайд 4)

 

- які геометричні фігури ви бачите?

- скільки трикутників?(2) прямокутників ?(3), а чотирикутників? (4), кружечків ? (3)

- чого більше – і на скільки?

- а як можна назвати лінію , яка утворила хмаринку? , а трикутник?

 

  1. Повторення складу числа 7.
  1. Гра «Знайди пару» (1 і 6, 2 і 5, 3 і 4, 4 і 3, 5 і 2, 6 і 1)

(Діти виходять парами на клас і називають склад числа 7)

  • Парні числа стають праворуч, непарні – ліворуч. Посміхнулися одне одному, помахали ручками і сіли за парти.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Оголошення теми і мети уроку.

 

  1. Утворення числа 8 з цеглинок у парі.
  • Порахуйте, скільки кутів має цифра 8?(8)

 

      3) Хвилинка каліграфії. (відео з інтернет-ресурсів)

Запишіть цифру 8- 8 разів.

 

Руханка «Краплинки  і хмаринки» (обручі)

 

4)пояснення нового матеріалу, використовуючи комп’ютерні засоби. (слайди 5-6-7 і т. д.)

  1. Запис складу числа дітьми на дошці і в зошит.

 

ІV.Закріплення вивченого. ( читаю вірш і показую на таблицю складу числа 8, що є на дошці)

+

1

2

3

4

5

6

7

8

7

6

5

4

3

2

1

 

          Одиниць складемо вісім -

 «Вісім» мати будем, звісно.

 Одиниця й сім – це вісім:

 Ми не смітимо у лісі!

 Два і шість – це вісім, діти:

 Ми й на вулиці не смітим!

 Три і п’ять – це вісім теж:

 За порядком всюди стеж.

 Це чотири та чотири –

 Вісім є – кажу вам щиро!

 Поза тим один і сім –

 Вісім, як відомо всім!

 

  1. робота з цеглинками
  • пустунка краплинка змила цифри. Які? (слайд8. 9)

 

  1. робота в зошиті з друкованою основою с.29 №1

 

  1. цікаві задачі:

 

 

 1. Сім птиць зліпив Семенко

 І 1 – мала Оленка.

 Друзі, ви б не полічили,

 Скільки діти птиць зробили?  ( 7 + 1 = 8)

 

        2. П’ять берізок і 3 клени

 Змалювала вмить Олена.

 І спитала; - Скільки в мене

 Тут усіх дерев зелених?

 Полічить вона не може.

 Хто Оленці допоможе?

 

4) робота в парах

  • домалювати краплинки, щоб утворити 8.

 

V.Рефлексія.

  • Що цікавого було на уроці?
  • Чого навчились?
  • Покажіть свої вазочки, чи всі наповнили водою?

 

  • Виконавши завдання всі ці,

 Ви у мене МО – ЛОД – ЦІ!

     -   Який настрій у вас зараз?

  • Дякую вам, любі діти!

 

 

 

 

 

 

 

Додаток .

Слайд №1

 

 

 

 

 

Слайд №2

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №3

 

 

 

 

Слайд №4

 

 

 

 

 

 

Слайд №5

 

Слайд №6

Слайд №7

 

 

 

Слайд №8

Слайд №9

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №10

 

 

Слайд№11

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
лобода алла
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 квітня 2021
Переглядів
584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку