Урок "Склад числа 9"

Про матеріал
Розглянути всі варіанти утворення числа 9; формувати навички складання прикладів на додавання; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа, креслити відрізки; вдосконалювати навички усної лічби. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до навчання
Перегляд файлу

Тема. Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 10. Склад числа 9. Утворення рівностей на основі знань про склад числа  9. Попереднє та наступне число. Побудова відрізка заданої довжини (1-9). Вимірювання довжини предметів або відрізків (до 9).

Очікувані результати.

Навчальні:

  • Вдосконалювати навички усної лічби.
  • На основі практичних дій з предметами розглянути різні варіанти складу числа 9.
  • Вдосконалювати обчислювальні навички та вміння порівнювати числа в межах 9.
  • Вчити учнів аналізувати написане, перевіряти, виправляти помилки.
  • Закріпити вміння писати вивчені числа та розпізнавати геометричні фігури.
  •  Формувати вміння будувати відрізки заданої довжини та вимірювати довжину відрізків.

Корекційно –розвивальні:

  • розвивати спостережливість, кмітливість , логічне мислення, пам’ять та увагу учнів.

Виховні:

  • Сприяти створенню комфортного психологічного клімату.
  • Виховувати культуру математичного мовлення , охайність і акуратність під час виконання завдань, любов до математики, бажання вчитися.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

1) Вітання.

Вже  дзвінок сигнал нам дав,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок математики починаймо.

 

2) Емоційне налаштування на урок.

 

- Діти, усміхніться, «зніміть» усмішку зі свого обличчя долонькою та «подаруйте» її один одному. А тепер простягніть долоньку і «прийміть» усмішку, яку вам подарували і «прикрасьте» нею своє обличчя.

 

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям.

 І тоді обов'язково 

День для вас щасливим  буде! 

 

ІІ. Повторення раніше вивченого.

  1. Загадка.

Я - теплий дощик золотий,

Летюча - я - хмаринка,

Над лугом я пройду рясний

І оживе травичка.

Повертайся, Капітошка дивитися онлайн безкоштовно в гарній якості

  • Порахуйте зі скількох краплинок складається Капітошка?
  • Як називаються ці фігури?

 

  1. Усний рахунок.
  1. Гра «Загублені числа»

Порахуйте:

 від 1 до 10,

від 10 до 1,

від 3 до 7,

від 9 до 3.

  1. Гра «Мовчанка»

Покажіть «сусідів» чисел : 8,6,4,2

    Покажіть попереднє число до чисел: 3, 5, 7, 9; число  яке слідує за числами  9,7, 5, 1 .

  1. Гра «Ланцюжок»

 Обчисліть вираз і дізнаєтеся у скількох станах може перебувати вода:

2 + 2 - 1  =

  • А у яких станах може перебувати вода?
  • Як ми повинні ставитися до води?

 

Руханка 1

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Загадка

Серед інших цифр одна

Можу всіх заплутать я.

Бо якщо перевернусь,

То на «6» перетворюсь.

  1. Повідомлення теми і завдань уроку.

Сьогодні ми дослідимо склад числа 9, будемо виконувати цікаві завдання від Капітошки.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Письмо цифри 9 (один рядочок).
  2. Гра «Домалюй і допиши»

 

Уроки доброти: Уроки доброти Комишан А. М.

 

1

+

 

=

9

Уроки доброти: Уроки доброти Комишан А. М.

 

 

2

+

 

=

9

    Уроки доброти: Уроки доброти Комишан А. М.

 

 

3

+

 

=

9

Уроки доброти: Уроки доброти Комишан А. М.

 

 

 

 

 

4

+

 

=

9

 

  1. Первинне закріплення. Гра-мовчанка «Засели будиночок».

Завдання на вивчення складу числа "Засели будиночки"

 

 

 

  1. Задачі-вірші (лего )

Сидів хлопчик біля річки,
Він спіймав аж 6 плотвичок,
Котенятко одну вкрало.
Скільки рибок в нього стало? (6 – 1)

На лугу пасуться гуси,
Їх пасе мала Маруся.
Сім гусей ще біля броду,
Троє вже ввійшли у воду.
Ми попросимо дітей
Полічити всіх гусей. (7 + 3)

Скачуть жабки: «Ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава!»
Тут п’ять жабок, а там — дві.
Скільки разом їх в траві? (5 + 2)

Каже мати-качечка:

«В мене два синочка

І чотири дочки».

Скільки ж діток в качечки? (2 + 4)

 

  1. Побудова відрізків.

Накресли  відрізок завдовжки   9 см.

Руханка

V. Закріплення вивченого.

  1. Порівняй числа

C:\Users\Виталий\Desktop\1_html_m196d6a36.png

  1. Гра «Порівняй відрізки»

Презентація до урокуПеретин прямих. Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння  відрізків за довжиною. Креслення відрізків. Відповідність кількості обєктів  числу. Повітря.

 

  1. Гра «Хто швидше»

4 + 5          1 + 8

3 + 6          5 + 4

VІ. Підсумок уроку

- Про яке число говорили на уроці?

- З яких чисел складається число 9?

Чи сподобався вам урок?

- Яке завдання найбільше сподобалося?

Намалюйте смайлик і покажіть з яким настроєм ви закінчили урок.

Використані джерела:

1) https://sidorovaoksana.wordpress.com/шаблони-презентацій/

2) https://vseosvita.ua/library/tvorci-idei-virsovani-privitanna-organizacijnij-moment-98835.html

3) Л.В.Коваленко «Методи і прийоми емоційного налаштування на урок» (Навчально-методичний посібник).

4) https://naurok.com.ua

5) https://vseosvita.ua

6) https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-tsifri

7) Інтернет ресурси.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2022
Переглядів
1947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку