Тема. Лічба об’єктів навколишнього світу в межах 10. Склад числа 9. Утворення рівностей на основі знань про склад числа 9. Попереднє та наступне число. Побудова відрізка заданої довжини (1-9). Вимірювання довжини предметів або відрізків (до 9).
Очікувані результати.
Навчальні:
Корекційно –розвивальні:
Виховні:
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку.
1) Вітання.
Вже дзвінок сигнал нам дав,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок математики починаймо.
2) Емоційне налаштування на урок.
- Діти, усміхніться, «зніміть» усмішку зі свого обличчя долонькою та «подаруйте» її один одному. А тепер простягніть долоньку і «прийміть» усмішку, яку вам подарували і «прикрасьте» нею своє обличчя.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов'язково
День для вас щасливим буде!
ІІ. Повторення раніше вивченого.
Я - теплий дощик золотий,
Летюча - я - хмаринка,
Над лугом я пройду рясний
І оживе травичка.
Порахуйте:
від 1 до 10,
від 10 до 1,
від 3 до 7,
від 9 до 3.
Покажіть «сусідів» чисел : 8,6,4,2
Покажіть попереднє число до чисел: 3, 5, 7, 9; число яке слідує за числами 9,7, 5, 1 .
Обчисліть вираз і дізнаєтеся у скількох станах може перебувати вода:
2 + 2 - 1 =
Руханка 1
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Серед інших цифр одна
Можу всіх заплутать я.
Бо якщо перевернусь,
То на «6» перетворюсь.
Сьогодні ми дослідимо склад числа 9, будемо виконувати цікаві завдання від Капітошки.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
|
|
||||||||||
|
|
Сидів хлопчик біля річки,
Він спіймав аж 6 плотвичок,
Котенятко одну вкрало.
Скільки рибок в нього стало? (6 – 1)
На лугу пасуться гуси,
Їх пасе мала Маруся.
Сім гусей ще біля броду,
Троє вже ввійшли у воду.
Ми попросимо дітей
Полічити всіх гусей. (7 + 3)
Скачуть жабки: «Ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава!»
Тут п’ять жабок, а там — дві.
Скільки разом їх в траві? (5 + 2)
Каже мати-качечка:
«В мене два синочка
І чотири дочки».
Скільки ж діток в качечки? (2 + 4)
Накресли відрізок завдовжки 9 см.
Руханка
V. Закріплення вивченого.
4 + 5 1 + 8
3 + 6 5 + 4
VІ. Підсумок уроку
- Про яке число говорили на уроці?
- З яких чисел складається число 9?
Чи сподобався вам урок?
- Яке завдання найбільше сподобалося?
Намалюйте смайлик і покажіть з яким настроєм ви закінчили урок.
Використані джерела:
1) https://sidorovaoksana.wordpress.com/шаблони-презентацій/
2) https://vseosvita.ua/library/tvorci-idei-virsovani-privitanna-organizacijnij-moment-98835.html
3) Л.В.Коваленко «Методи і прийоми емоційного налаштування на урок» (Навчально-методичний посібник).
4) https://naurok.com.ua
5) https://vseosvita.ua
6) https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-tsifri
7) Інтернет ресурси.