Урок. "СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ВІДНІМАННЯ ЗА МАЛЮНКАМИ. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. КРУГОВІ ПРИКЛАДИ."

Про матеріал

Урок розлоблений для дітей віком 7 років. На уроці застосовуються наочні матеріали. Урок цікавий, вже проводила схожий. Під час уроку діти працюють и грються одночасно. Це здільшує інтерес до уроку та роботи.

Перегляд файлу

Урок 43. СКЛАДАННЯ ПРИКЛАДІВ НА ВІДНІМАННЯ ЗА МАЛЮНКАМИ. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. КРУГОВІ ПРИКЛАДИ.

Мета: навчати учнів складати  приклади на віднімання за малюнками, доповнювати рівності, розв’язувати приклади; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Розв’язування віршованих задач

• Десять ялинок у школі росли,

В школу на свято одну привезли.

Скільки ялинок лишилось там?

Добре подумаєш, скажеш це сам.

• Дружно мурахи живуть

І без справи не снують.

Дві несуть травинку,

Дві несуть билинку,

Три несуть голки.

Скільки їх скажи, скажи?

2. Усна лічба. Робота з числовим віялом.

Назвіть числа від 1 до 10.

Назвіть числа Від 2 до 6; Від 8 до 1; Від 3 до 9.

— Яке число під час лічби стоїть за числом 2, за числом 6, за числом 8?

Назвіть попереднє число до числа 7; 5; 6.

  1. Гра «Яке число загубилося?».

1; 2; 4; 5; 6.

7; 6; 4; 3; 2.

3; 4; 5; 7.

Які два числа помінялися місцями?

2; 3; 4; 6; 5; 7.

1; 3; 2; 4; 5; 6; 7.

1; 2; 3; 5; 4; 6.

фізкультхвилинка

III. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота з підручником.

Завдання 1

— Скільки було сніговиків? Скільки сніговиків розтануло? Скільки сніговиків залишилося?

Складіть за Малюнком приклад на Віднімання. Скільки летіло літаків? Скільки літаків сіло на аеродромі? Скільки залишилося летіти літаків?

Складіть за малюнком приклад на віднімання.

Завдання 2

Які числа потрібно вставити? Як називають ці числа? Запишіть утворені рівності у зошит.

Завдання 3

— На якій квіточці сиділа бджілка? (4 + 6)

Чому вона перелетіла на квітку 10 - 2?

— Як далі літати бджілці? Розв’яжіть кругові приклади.

Завдання 4

Складіть і розв’яжіть  приклади від Плюса Плюсовича і Мінуса Мінусовича.

3. Каліграфічна хвилинка. Написання цифр б; 7; 8; 9. «Конкурс красунь»

Найкращу цифру відзначити короною.

4. Задачі-вірші

• Васильку, ти чому сердитий?

— Слив не можу полічити.

П’ять  було, одну я з’їв.

Скільки мамі залишив? (5-1)

Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас:

Скільки зараз стало нас? (6 + 1)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Ми приклади складали?

Що сподобалося на уроці?

Що здалося особливо складним?

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку