Тема. Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення(продовження).
Мета. ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та з її практичним застосуванням, закріпити уміння складати задачі; розвивати пам'ять, творчу уяву, фантазію, обчислювальні навички, вміння працювати групами; розкрити сучасний вплив розвитку науки і техніки на навчальний процес; виховувати почуття товариськості, відповідальності; вміння прийти на допомогу; охайність.
Обладнання. Таблиця усних обчислень; таблиця множення числа 2; презентація
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Математика
Тема. Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення(продовження).
Мета. ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та з її практичним застосуванням, закріпити уміння складати задачі; розвивати пам’ять, творчу уяву, фантазію, обчислювальні навички, вміння працювати групами; розкрити сучасний вплив розвитку науки і техніки на навчальний процес; виховувати почуття товариськості, відповідальності; вміння прийти на допомогу; охайність.
Обладнання. Таблиця усних обчислень; таблиця множення числа 2; презентація
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І. Організація класу.
1. Перевірка готовності до уроку.
ΙΙ. Актуалізація опорних знань
13 + 13 + 13 = 39
39 – (13+13) = 7
20+20+20 = 60
60 – (20+20) = 20
82-17 = 65
48+37 = 85
ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча робота
а) № 601
– Що показує другий множник? (скільки разів повторюється число). Як можна перевірити відповідь?
б) Складання дітьми таблиці множення числа 2
— Знаходити добуток за допомогою додавання незручно. Треба скласти і вивчити результати множення числа 2 на числа 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, тобто скласти таблицю множення числа 2. Допоможуть нам у цьому небесні зірочки.
— Складіть приклад на додавання.
2+2=4
2*2=4
2+2+2=6
2*3=6
2+2+2+2=8
2*4=8
2. Робота з таблицею
(На дошці — таблиця множення числа 2.)
А) розв'язування задачі
б) Прочитати таблицю множення числа 2, користуючись таким записом:
3.Розв'язування задачі (№605)
Маса одного кроля 2 кг. Яка маса шести таких кролів?
2*6=12 кг
3. Фізкультхвилинка
IV. Закріплення вивченого матеріалу
1. Розв'язування задачі 603.
На дошці — схема задачі.
Робота над задачею:
Аналіз задачі:
Розв'язок задачі:
Відповідь: 30 сантиметрів.
V. Підсумок уроку.
1)Підсумкова бесіда.
- Діти, чи сподобався вам урок?
- А що найбільше запам’яталось?
-Прочитайте таблицю множення на 2.
2) Аналіз роботи учнів. Виставлення оцінок.
3) Домашнє завдання. №608, №607,с.104, вивчити табличку множення (Пояснення виконання.)