Урок "Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення(продовження)"

Про матеріал

Тема. Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення(продовження).

Мета. ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та з її практичним застосуванням, закріпити уміння складати задачі; розвивати пам'ять, творчу уяву, фантазію, обчислювальні навички, вміння працювати групами; розкрити сучасний вплив розвитку науки і техніки на навчальний процес; виховувати почуття товариськості, відповідальності; вміння прийти на допомогу; охайність.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; таблиця множення числа 2; презентація

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Перегляд файлу

Математика

Тема. Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення(продовження).

Мета. ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 та з її практичним  застосуванням, закріпити уміння складати задачі; розвивати пам’ять, творчу уяву, фантазію, обчислювальні навички, вміння працювати  групами; розкрити сучасний вплив розвитку науки і техніки на навчальний процес; виховувати почуття товариськості, відповідальності; вміння прийти на допомогу; охайність.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; таблиця множення числа 2; презентація

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організація класу.

    1. Перевірка готовності до уроку.

ΙΙ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні обчислення.

13 + 13 + 13 = 39

39 – (13+13) = 7

20+20+20 = 60

60 – (20+20) = 20

82-17 = 65

48+37 = 85

  1. Каліграфічна хвилинка

ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу

       1. Підготовча робота

         а) № 601

       – Що показує другий множник? (скільки разів повторюється число). Як можна перевірити відповідь?

         б) Складання  дітьми таблиці множення числа 2

       — Знаходити добуток за допомогою додавання незручно. Треба скласти і вивчити результати множення числа 2 на числа 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, тобто скласти таблицю множення числа 2. Допоможуть нам у цьому небесні зірочки.

 

— Складіть приклад на додавання.

 

 

       2+2=4

  • Замініть цей приклад множенням.

2*2=4

 

2+2+2=6

  • Замініть його множенням.

2*3=6

  • Який буде наступний приклад на множення? Чому?

  2+2+2+2=8

2*4=8

 

2. Робота з таблицею

(На дошці — таблиця множення числа 2.)

images.jpg

А) розв'язування задачі

  • Користуючись таблицею, розв' язати задачу.
  1. У два акваріуми помістили по дві рибки. Скільки всього рибок?
  2. На 4 соняшники сіло по 2 бджілки. Скільки всього бджілок?
  3. П'ятьом песикам дали по два шматки м'яса. Скільки шматків м'яса роздали?
  4. По два морозива отримали 8 слоненят. Скільки потрібно було купити морозива?

 

б) Прочитати таблицю множення числа 2, користуючись таким записом:

  1. • 2 3 4 5 6 7 8 9

3.Розв'язування задачі (№605)

Маса одного кроля 2 кг. Яка маса шести таких кролів?

2*6=12 кг

3. Фізкультхвилинка

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 

1.  Розв'язування задачі 603.

На дошці — схема задачі.

 

Робота над задачею:

  • Про що задача?
  • Яка довжина першої стрічки? (80 см)
  • Яка довжина другої стрічки? (50 см)
  • Чи відома довжина третьої стрічки? А що про неї сказано? (на 24 см довша від другої)
  • Чи можна одразу порівняти довжину найдовшої і найкоротшої стрічок? Чому?

Аналіз задачі:

  • Знаючи, скільки см 2 стрічка і що 3 на 24 см довша від другої, що можна знайти? (довжину 2 стрічки)
  • Якою дією?
  • Яка смужка найдовша? Яка найкоротша? Чи можемо відповісти на питання задачі?
  • Якою дією?
  • Яка це задача?

Розв'язок задачі:

  1. 50+24=74 (см)- довжина 2 стрічки.
  2. 80 – 50 = 30 (см) –

Відповідь: 30 сантиметрів.

  1. Виконання завдання з ускладненням (№606)

V. Підсумок уроку.

1)Підсумкова бесіда.

- Діти, чи сподобався вам урок?

- А що найбільше запам’яталось?

-Прочитайте таблицю множення на 2.

2) Аналіз роботи учнів. Виставлення оцінок.

3) Домашнє завдання. №608, №607,с.104, вивчити табличку множення (Пояснення виконання.)

 

 

 

 

docx
Додано
11 листопада 2018
Переглядів
2392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку