Урок "Складання таблиці множення числа 8. Знаходження периметра прямокутника"

Про матеріал
Математика. 2 клас Урок –подорож ( з використанням ЕОІР) Тема. Складання таблиці множення числа 8. Знаходження периметра прямокутника. Мета. Ознайомити учнів з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням; закріпити знання табличних випадків множення і ділення; формувати вміння розв’язувати задачі, повторити прийоми знаходження прямокутника; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність, інтерес до математики. Обладнання. Таблиця множення, таблиця для усного рахунку, картки для індивідуальної роботи, карта, ІКТ( з використанням ЕОІР) , презентація.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас

Урок –подорож

( з використанням  ЕОІР)

 

Тема.  Складання таблиці множення числа 8. Знаходження периметра прямокутника.

Мета.  Ознайомити учнів з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням;  закріпити знання табличних випадків множення і ділення; формувати вміння розв’язувати задачі,  повторити прийоми знаходження прямокутника; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність, інтерес до математики.

Обладнання. Таблиця множення,  таблиця для усного рахунку, картки для індивідуальної роботи, карта, ІКТ( з використанням  ЕОІР) , презентація.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий

До нас гості завітали

Повернімось до гостей

Дружно скажем

Діти

  • Добрий день!
  • Ми Вам раді, люди добрі,
  • І вітаєм щиро Вас
  • І запрошуєм ласкаво
  • На урок у 2 клас

 

II.Мотивація навчальної діяльності.

1.Налаштування на урок.

   А цікаво Вам дізнатись, що сьогодні може статись? Спочатку дозволимо сісти красі нашого класу, а потім нашій силі.

2. Ознайомлення з девізом.

А тепер девіз згадаймо

І урок наш починаймо!

А девіз нашого уроку:

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

 Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок – подорож. Ми  будемо шукачами скарбів. 

2.1 «Мозковий штурм»

Щоб взяти участь у подорожі, слід придбати квитки, вартість яких виражається А чим? Ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

   На базарі їх не купиш,

   На дорозі не знайдеш,

   Їх не зважиш на терезах,

   І ціни не підбереш.    (ЗНАННЯ)

 

Правильно, вартість квитків виражається вашими знаннями.

Мета нашої подорожі: закріпити знання і здобути нових знань, а саме основне знайти скарб.  Гостинці – це ваші оцінки, які ви отримаєте в кінці уроку.

- На цьому острові на вас будуть чекати різні цікаві завдання.

- Оголошую аукціон розпродажу квитків.

2.2.  Перевірка домашнього завдання.

      -  Правильне виконання   д/з  і є підтвердження наявності квитка.

- Діти скажіть, яка відповідь у Вас вийшла в задачі? ( у 3 рази більше)

- Підніміть руки у кого вийшла така сама відповідь.

- Давайте перевіримо вирази. Погляньте на дошку, ви бачите числа – це відповіді домашнього завдання. Щоб дізнатися назву острову вам потрібно розставити їх у порядку зростання.

0, 14, 24, 26, 34, 36, 48, 68, 94.

Р  О   З      У   М  Н   И    К    И

- Отож давайте пригадаємо.

2.3 Фронтальне опитування  (метод «Мозковий штурм»)

- Як називаються числа при множенні?

- Як знайти невідомий множник?  (Добуток поділити на відомий множник)

Перевірка таблиці множення і ділення (індивідуальна карточка у всіх) 1. 5 хв

До кінця уроків кожний отримає оцінку за картку.

  •  Квитки придбані. Тому, скоріше відправляємось у подорож.

Але для того, щоб наш корабель почав рухатися  нам потрібно виконати завдання

Робота з ЕОІР « Математика  3 клас»

Розумники частина 7, тема 2, завдання 2.1 (2 сцени)

(Обчисли та добери відповідні числа.)

- Наш корабель не підплив до самого берега, скільки метрів нам залишилося , щоб ми ступили з вами на сушу ви зможете дізнатися розв’язавши математичний ланцюжок.

2.4 Гра «День і ніч» Заплющте очі та порахуйте.

Добуток чисел 3 і 8(24)

Зменшити у 4 рази (6)

Додати 14 (20)

Відняти 3 (17)

-Скільки метрів нам залишилося до берега 17.

-Скільки десятків міститься в цьому числі, скільки одиниць.

А яке сьогодні число. У зошитах запишіть число, класна робота.

 

1. Зупинка « Каліграфічна хвилинка»

Завдання від піратів

  • Відгадайте загадку

Пірати  тісто замісили,

Бубликів спекти хотіли.

Бублики по два зліпились,

Що за цифра утворилась (вісім).

  •                   Ми пригадаємо з яких елементів складається цифра 8.  

(Цифра вісім складається з двох елементів: верхнього і нижнього овалів)

Записати цифру 8 і утворити за допомогою цифри 8 двоцифрове число.

  • Придумати приклад з відповіддю 88.
  • Рушаємо далі.

2. Галявина  «Усної лічби»

Завдання від піратів

Деякі діти працюють на індивідуальних картках. (6 карток)

- Індивідуальна робота.

 1 картка

1) Обчисліть приклади.

40 + (70 – 15)                   32 : 4 + 56 : 7

2) Розв’яжіть задачу.

Білочка розклала горішки по 7 штук на 4 купки. Скільки горішків було у білочки?

 

2 картка

1) Обчисліть приклади.

42 : 7 + 8 · 2                    (61 + 19) – 34

2) Розв’яжіть задачу.

Маса лисиці 8 кг, а маса леопарда у 7 разів більша.  Яка маса леопарда?

(Друга частина дітей працює за розумниками)

- Повторимо  таблицю множення та ділення

Робота з ЕОІР « Математика  3 клас»

Розумники частина 6, тема 10, завдання 10.3

Завдання 10.3.

Знайди невідомі множники. Добери відповідні числа.

 

-Частина 6, тема 10, завдання 10. 9 (вставити знак множення або ділення)

 

 

 

- Математичний диктант  1 учень за дошкою (перевірити 3 учні)

Відповіді: (4, 7, 35, 21, 60, 42)

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Тема нашого уроку: «Таблиці множення числа 8 Складання й розв'язування задач».

  • На сьогоднішньому уроці ми  вивчимо таблицю множення числа 8. Пригадаємо, як знайти периметр прямокутника.
  •  IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

3.  Долина «Наукова»

      Не  менш  цікавою є і долина «Наукова»

Завдання від піратів

4.1 Підготовчі вправи

Робота з ЕОІР « Математика  3 клас»

Розумники частина 7, тема 1, завдання 10

 

  • Прочитайте про себе перші три числа та запишіть їх
  • Подумайте та продовжить ряд
  •   Яка закономірність простежується?
  1. Робота за таблицею множення  на 8  .

Розумники частина 7, тема 1,  завдання 1

  Розгляньте таблицю. Які приклади таблиці вам уже знайомі? (До 7)

— Яку властивість множення використали? (Від перестановки множників

добуток не змінюється.) Ланцюжком.

— Назвіть нові, ще не вивчені випадки.

Запам’ятай!

8 · 8 = 64                   8 · 9 = 72

V. Фізхвилинка

  • А що люблять робити коли подорожують співати отож давай заспіваємо таблицю множення числа 8 (малюють відповіді на спині однокласників)

VI. Тренувальна вправа. Розумники, частина 7( завдання 2) (по двоє дітей)

4) Командна гра  № 889 (с141)  Один зачитує відповідь

( Користуючись таблицею множення, учні розвязують приклади).

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

5.1 Узлісся  «Кмітливе»

Задача від  Пірата ( с. 142, завдання 891)

Відкрийте свої підручники на сторінці 141 задача 891.

  Прочитайте задачу. Погляньте на короткий запис.

  • Що відомо?
  • Про що потрібно дізнатися?
  • Якою дією дізнаємося ?
  • Короткий запис  переписувати не потрібно.
  • Запишіть самостійно розв’язання задачі.

5.2. Робота над задачею.893

- Пірати вирішили перевірити ваші вміння розв’язувати геометричні задачі.

- Читаємо задачу 893

- Розгляньте короткий запис.

- Що відомо?

- Що потрібно знайти?

- Пригадайте формулу.

- Чи все нам відомо, щоб розв’язати задачу? Як знайдемо?

(Запис у зошит)

Молодці справилися із завданням.

6. Станція  «Скарб»

Для того щоб відкрити  скриньку потрібно виконати ще одне завдання.

Робота з ЕОІР « Математика  3 клас»

Розумники частина 7, тема 1, завдання 1.8

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

- Запишіть  домашнє завдання. С.142, приклади № 895,  задача № 896, повторити таблицю множення на  8

VІІ.  ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ

- Ось і підійшла  наша подорож до кінця. Нам слід повертатися.  Як кажуть, у гостях гарно, а вдома краще.  Хто ж зумів повернутися додому з гостинцями?

VІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Яким островом  ми подорожували?
  • Чи сподобалася вам наша  подорож?
  • А що ми повторили під час мандрування?
  • Як ви думаєте, чи досягли ми поставленої мети?

 

1

 

doc
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку