Урок: "Складання за схемою добутків за множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач."

Про матеріал
Підручник: Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. П. Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Складання за схемою добутків за множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач.

Мета. навчити складати за схемою добутків за множником 4 і частки з дільником 4; надати знання про порядок виконання дій у виразах на дві дії; удосконалювати вміння розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до навчання.

Обладнання. комп’ютер, мультимедійна дошка, відеоролик, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

– Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок (№ 720)

 Які з чисел, записаних на яблуках, не є результатом множення числа 4. Знайди частку цих чисел.

  1.               Математичний диктант.
  •                   Запишіть в зошиті математичний диктант. Записуйте лише відповіді через кому.
  •                   4 2 + 3 =
  •                   5 3 + 5 =
  •                   12 : 3 – 4 =
  •                   16 : 2 – 6 =

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

  1.               Номер 721. (с. 118)
  •                   За схемою склади добутки з множником 4 і частки з дільником 4.
  1.               Номер 722.
  •                   Виконаємо номер 722.
  •                   36 : 4 + 15 = 24
  •                   34 – 24 : 4 = 28
  •                   4 ( 24 – 15) = 36
  •                   (71 – 39) : 4 = 8

Фізкультхвилинка.

  1.               Номер 723.
  •                   Розгляньте, як виконували обчислення, і прочитайте пояснення про порядок дій у виразі.
  •                   36 : 4 ∙ 2 = 9 ∙ 2 = 18
  •                   2 ∙ 6 : 4 = 12 : 4 = 3
  •                   Якщо у виразі без дужок є тільки множення і ділення, їх виконують у тому порядку, у якому вони записані.
  1.               Номер 724.

12 : 2 : 3 = 2    24 : 4 : 2 = 3    3 ∙ 4 : 2 = 6    4 ∙ 6 : 3 = 8

  1.               Номер 725.
  •                   Наступна задача номер 725.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про цукерки)
  •                   Скільки цукерок отримало 4 дитини? ( 4 дитини отримали 20 цукерок)
  •                   Скільки цукерок отримала кожна дитина? ( Кожна дитина отримала невідому кількість цукерок)
  •                   Яке головне питання задачі? (Скільки цукерок отримала кожна дитина?)

4 д.20 ц.

1 д. – ? ц.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (20 : 4 = 5 (ц.))
  1.               Номер 726.
  •                   Наступна задача номер 726.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про морквини)
  •                   Скільки морквин отримав 1 кролик? ( 1 кролик отримав 4 морквини)
  •                   Скільки кроликів отримали 12 морквин? ( 12 морквин отримали невідома кількість кроликів)
  •                   Яке головне питання задачі? (Скільком кроликам роздали моркву?)

1 к.4 м.

? к. 12 м.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (12 : 4 = 3 (к.))
  1.               Номер 727.
  •                   Далі номер 727.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться про пакети соку)
  •                   Скільки коштує 1 пакет соку? ( 1 пакет коштує 32 грн.)
  •                   Скільки коштує 2 пакет соку? (2 пакет соку коштує невідому кількість грн., у 4 рази дешевше)
  •                   Яке головне питання задачі? (Яка вартість двох пакетів соку?)
  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Ні)
  •                   Чому? (Треба дізнатися скільки коштує 2 пакт соку)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (32 : 4 = 8 (грн.))
  •                   Чи можемо ми тепер дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Додаванням) Що до чого будемо додавати? (32 + 8 = 40 (грн.))

ІV. Заключна частина.

  1.               Підсумок уроку.
  •                   Про що ми сьогодні говорили? (Про порядок виконання дій у виразах на дві дії.)
  •                   Який порядок дій? (Якщо у виразі без дужок є тільки множення і ділення, їх виконують у тому порядку, у якому вони записані. )
  1.               Домашнє завдання
  •                   с. 119728, 729.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2020
Переглядів
2567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку