30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Урок: "Узагальнення і систематизація знань учнів з теми: «Множення та ділення числе 2, 3, 4»"

Про матеріал
Підручник: Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. П. Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми: «Множення та ділення числе 2, 3, 4»

Мета. Закріпити знання учнів про дії множення і ділення; удосконалювати вміння розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до навчання.

Обладнання. комп’ютер, мультимедійна дошка, відеоролик, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

– Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок.

 2 4 =        36 : 4 =

4 : 4 =            6 4 =

  1. Математичний диктант.
  •                  Запишіть в зошиті математичний диктант. Записуйте лише відповіді через кому.

16 : 2   12 : 2   14 : 2 + 15   18 : 2 – 5   16 : 4 – 4

9 ∙ 2 + 37    18 : 2 + 21    44 – 30 – 9    44 – (32 – 9)

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

1 варіант

1. Виконай дії : 

 4 х 8=                                               18 : 2 + 21 =

 21 : 3=                                              15 : 3 + 15 =

 2 х 6=                                                3 х (12 – 7) =

 18 : 2=                                               (10 + 2) : 4 =

 3 х 5=                                                2 х 4 + 36 =

 12 : 4=                                               36 : 9 – 4 =

  1.               Склади вирази, у яких одне число ділене, а інше – дільник. Обчисли.

16 24 15 3 12 4 6 8

  1.               Порівняй:

3 х 5   _   2 х 8

4 х 6   _   3 х 7

  1.               Визнач порядок дій і обчисли:

15:3+(12-4)=

  1.               Розв’яжи задачі.
  1.               У садку росте 21 кущ смородина, а ожини  у 3 рази менше. Скільки кущів росте у садку?

См. – 21 к.

Ож. - ? к., у 3 р.

  1.               В одній коробці 6 кг печива. Скільки печива у трьох таких коробках?

1 к. – 6 кг

3 к. - ? кг.

2 варіант

1. Виконай дії : 

 3 х 8=                                               18 : 3 + 20 =

 12 : 3=                                              27 : 3 + 19 =

 4 х 6=                                               2 х (12 – 7) =

 18 : 3=                                              (14 + 2) : 4 =

 3 х 9=                                                36 + 7 х 4 =

 16 : 4=                                               36 : 9 – 4 =

  1.               Склади вирази, у яких одне число ділене, а інше – дільник. Обчисли.

6 21 12 2 10 3 5 7

  1.               Порівняй:

3 х 6   _   2 х 9

4 х 6   _   3 х 8

  1.               Визнач порядок дій і обчисли:

20:4+(11-4)=

  1.               Розв’яжи задачі.
  1.               У хокей грало 12 дітей, а каталося на санчатах – утричі менше. Скільки дітей каталося на санчатах?

Х. – 12 д.

С. - ? к., у 3 р.

  1.               Майстриня розписала 2 глечики, а кухлів - у 5 разів більше. Скільки кухлів розписала майстриня? 

Гл. – 2 шт.

К. - ? шт.

ІV. Заключна частина.

  1.               Рефлексія.
  •                   Мені було легко..
  •                   Мені було важко…
  •                   Я узагальнила…
  1.               Домашнє завдання

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку