Розробка містить завдання для засвоєння нової теми. Присутня мотивація, яка була до вподоби дітям. Є також цікаві завдання для закріплення теми. Сподіваюсь, що цей матеірал допоможе.
Тема: Слова – назви предметів
Мета: ознайомити дітей зі словами назвами предметів; познайомити на які вони питання відповідають; удосконалювати навички правильного та каліграфічного письма; розвивати увагу, уяву, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до оточуючого світу; прищеплювати інтерес до знань
Тип уроку: Засвоєння нових знань
Обладнання: конверт, малюнки тварин, предметів, дерев
План
І. Організація початку уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми,мети та задач уроку
2.1. Лист від незнайомця
ІІІ. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу
3.1. Вправа «Постав питання»
3.2.Вправа «Склади речення»
3.3. Фізкультхвилинка
3.4. Робота з текстом
IV. Узагальнення та систематизація знань
4.1.Гра «Хто?Що?»
4.2. Гра «Один- багато»
4.3. Гра «Засели будиночки"
V. Підсумок уроку
Хід уроку
І. Організація початку уроку
ІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми,мети та задач уроку
2.1. Лист від незнайомця
Діти, вчора я у себе в поштовому ящику знайшов ось цей лист. Тут не написано від кого він. Давайте його разом з вами відкриємо. Погляньте тут лист для вас. Зараз я вам його прочитаю.
Дорогі першокласники!
Терміново потрібна ваша допомога. Учні –звірята щойно отримали домашнє завдання, а я у відрядженні . Без мене вони не зможуть впоратися з ним. Прошу вас, допомогти їм. Вам потрібно допомогти зрозуміти слова які позначають назви предметів. Дуже вам вдячна!
Тітонька Сова – вчитель Лісової школи.
ІІІ. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу
3.1. Вправа «Постав питання»
І так наше завдання це дізнатися що за слова –назви предметів та на які питання вони відповідають. І так перше завдання нам треба поставити до цих малюнків питання та їх записати. У вас є зразок на сторінці 52. Зразок: (хто?) Коза,…(лисичка, синичка)
(що?) Перець,…(цибуля)
Ми можемо зробити що назви риб, звірів, птахів, тобто істот відповідають на питання хто?, а назви предметів, явищ, тобто неістот відповідають на питання що?.
3.2.Вправа «Склади речення»
А зараз нам треба у завданні два , скласти речення із словом яке відповідає на питання хто? А що це за слово(Білочка)
Хто спробує скласти речення?(наприклад, Білочка гризе горішки)
3.3. Фізкультхвилинка
А зараз виконаємо фізкультхвилинку з нашої пам’ятки?(вибір дітей)
3.4. Робота з текстом
нам треба списати текст. Вставляючи на місце малюнків слова.
Поблискують черешеньки
В листі зелененькім,
Черешеньки ваблять очі
Діточкам маленьким.
IV. Узагальнення та систематизація знань
4.1.Гра «Хто?Що?»
А зараз я буду вам показувати малюнки, а ваша задача ставити до них запитання.(вчитель демонструє малюнки, а діти ставлять питання)
4.2. Гра «Один- багато»
А зараз пограємо гру «Один-багато». Вам потрібно з одного предмета зробити багато предметів, з однієї тваринки декілька тваринок. Наприклад, зайчик - зайчики
Лисиця –лисиці кущ- кущі
Ведмідь –ведмеді дерево- дерева
Ялина - ялини олень-олені
Гриб-гриби
4.3. Гра «Засели будиночки»
А зараз пограємо в гру «Засели будиночки». На дошці ви бачите два будиночки. Один має назву «Хто?» , а інший «Що?». Вам потрібно заселити їх. У будиночок «Хто?» ви повинні заселити слова які відповідають на питання хто?, а у будиночок «Що?» слова які відповідають – що?.
Слова: Снігур, синиця, дятел, ведмідь, пекар, хлопчик, ліс, сонце, тополя, посуд, сосна, ялина, книжка, полиця, джміль.
V. Підсумок уроку
Молодці ви виконали всі завдання вчасно!
Що було цікавого? Які завдання були складні? Що запам’ятали?