Урок «Слова-назви предметів. Компліменти»

Про матеріал
Розвивати в учнів уміння каліграфічного грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти назви предметів за запитаннями хто це? що це?; поповнити словниковий запас словами «компліменти», «люб'язні, приємні слова»; виховувати ввічливе ставлення до співбесідника.
Перегляд файлу

Тема уроку. «Слова-назви предметів. Компліменти»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти назви предметів за запитаннями хто це? що це?; поповнити словниковий запас словами «компліменти», «люб'язні, приємні слова»; виховувати ввічливе ставлення до співбесідника.

 

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»

Дерево «Очікувань»

- Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1. Робота з підручником (с. 52-53).

Каліграфічна хвилинка «Сенкан»

КК  кр  мп  лі  ме нт комплімент

- Прочитайте слово, написане в рядку. Запам'ятайте право­пис цього слова, а також який наголошений склад.

— Складіть і запишіть речення, яке б починалося так: «Мою подру­гу звати...»

III. Повідомлення теми та мети уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

Вибірковий диктант

— Запишіть слова, які вказують на назви неживих предметів: ака­ція, ластівка, книжка, дуб, лелека, гарбуз, автомобіль.

• Надання індивідуальної допомоги, словесне оцінювання ро­боти.

2. Виконання вправ 1,2. 

 Розгляд та аналіз змісту малюнків. Обговорюючи зміст малюн­ків, уточнювати відповіді дітей: на яке запитання відповідає це слово? Робота виконується колективно, а потім — самостійно.

3. Виконання вправи 3. Ознайомити учнів з поняттями «один» — «багато».

Після ознайомлення виконання вправи в парах

V.Відеофізкультхвилинка

VІ Узагальнення та систематизація отриманих знань

1Виконання вправи 5.

2Робота в групах. На дошці картинки які відповідають на питання хто?, що?, згідно вибрати треба тільки ті слова які відповідають на певне питання

3. Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно». Ознайом­лення із значенням слова компліменти.

4. Робота в групах «Яка група найбільше добере компліментів»

VІІ. Підсумок уроку. «Метод «Мікрофон»

• Закріплення понять істоти, неістоти, запитань, на які вони відповідають.

— Коли ми говоримо компліменти?

  • Чи збулися ваші очікування від цього уроку?
  • Покажіть на смайликах свій настрій

 

1

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку