Тема уроку. «Слова-назви предметів. Компліменти»
Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти назви предметів за запитаннями хто це? що це?; поповнити словниковий запас словами «компліменти», «люб'язні, приємні слова»; виховувати ввічливе ставлення до співбесідника.
ХІД УРОКУ
І Організаційний момент
Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»
Дерево «Очікувань»
- Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
1. Робота з підручником (с. 52-53).
Каліграфічна хвилинка «Сенкан»
КК кр мп лі ме нт комплімент
- Прочитайте слово, написане в рядку. Запам'ятайте правопис цього слова, а також який наголошений склад.
— Складіть і запишіть речення, яке б починалося так: «Мою подругу звати...»
III. Повідомлення теми та мети уроку
IV. Вивчення нового матеріалу
Вибірковий диктант
— Запишіть слова, які вказують на назви неживих предметів: акація, ластівка, книжка, дуб, лелека, гарбуз, автомобіль.
• Надання індивідуальної допомоги, словесне оцінювання роботи.
2. Виконання вправ 1,2.
• Розгляд та аналіз змісту малюнків. Обговорюючи зміст малюнків, уточнювати відповіді дітей: на яке запитання відповідає це слово? Робота виконується колективно, а потім — самостійно.
3. Виконання вправи 3. Ознайомити учнів з поняттями «один» — «багато».
Після ознайомлення виконання вправи в парах
V.Відеофізкультхвилинка
VІ Узагальнення та систематизація отриманих знань
1Виконання вправи 5.
2Робота в групах. На дошці картинки які відповідають на питання хто?, що?, згідно вибрати треба тільки ті слова які відповідають на певне питання
3. Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно». Ознайомлення із значенням слова компліменти.
4. Робота в групах «Яка група найбільше добере компліментів»
VІІ. Підсумок уроку. «Метод «Мікрофон»
• Закріплення понять істоти, неістоти, запитань, на які вони відповідають.
— Коли ми говоримо компліменти?
1