Урок «Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням»

Про матеріал
Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти значення слів, близьких за звучанням, проте різних за значенням, добирати такі слова; збагачувати мов¬лення дітей такими словами.
Перегляд файлу

Тема уроку. «Слова, однакові за звучанням, проте різні за зна­ченням»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізняти значення слів, близьких за звучанням, про­те різних за значенням, добирати такі слова; збагачувати мов­лення дітей такими словами.

 

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»

Дерево «Очікувань»

- Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1. Робота з підручником (с. 68-69).

— Прочитайте текст на блакитній плашці. Запам'ятайте, у нашій мові є слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Наприк­лад: бал — урочистий вечір з танцями; бал — оцінка успішності в шко­лі; боксер — той, хто займається боксом; боксер — службова собака. На­ведіть свої приклади. (Ручка, качка, лисичка).

ІІІ Тема та мета уроку

IV. Повторення та поглиблення набутих знань.

Каліграфічна хвилинка

— Прочитайте слово, написане в рядку. Усі букви, які є в цьому сло­ві, ми вже повторили, тому одразу пропишемо сполучення букв, а по­тім слово.

2. Виконання вправи 1.

• Розгляд малюнків. Учні колективно добирають слова, однакові за звучанням.

3. Виконання вправи 2.

• Цю вправу доцільно проаналізувати й дати відповіді усно, а по­тім учні самостійно записують.

4. Виконання вправи 3.Робота в групах

• Прочитати  інструктаж до вправи, звернути увагу на те, що спочатку потрібно розглянути малюнки. Усно скласти речення із сло­вами лисички й записати його самостійно.

VВідеофізкультхвилинка

VІ Риторичний аспект уроку.

1 Виконання вправи 4 (усно).

2 Виконання вправи 5.

• Аналіз слова черевички.

3 Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно».

VII. Підсумок уроку.

- З якими словами ми сьогодні працювали?

Гра «Пантоніма»

- Поясніть рухами значення слів гребінець, кілька (риба і кількість чогось), кран.

- Складіть речення з одним із цих слів.

  • Чи збулися ваші очікування від цього уроку?
  • Покажіть на смайликах свій настрій

 

1

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
3922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку