Урок «Слова-назви ознак предметів. Упорядковані думки — упорядковане мовлення»

Про матеріал
Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізнювати слова-назви ознак предметів за запитан¬нями який? яка? яке? які?;розвивати в дітей логіку мислення, мовлення; поповнити словниковий запас словосполученнями «упорядковані думки», «упорядковане мовлення».
Перегляд файлу

Тема уроку. «Слова-назви  ознак  предметів.   Упорядковані думки — упорядковане мовлення»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння розрізнювати слова-назви ознак предметів за запитан­нями який? яка? яке? які?;розвивати в дітей логіку мислення, мовлення; поповнити словниковий запас словосполученнями «упорядковані думки», «упорядковане мовлення».

 

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»

Дерево «Очікувань»

- Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1. Робота з підручником (с. 52-53).

III. Повідомлення теми та мети уроку

IV. Повторення та поглиблення набутих знань.

1. Робота з підручником (с. 54-55).

— Прочитайте текст на блакитній плашці. На які питання відпові­дають слова-назви ознак предметів?

Каліграфічна хвилинка

- Прочитайте слово, написане в рядку. Сьогодні ми повто­римо, як правильно писати рядкову букву ц.

Мала буква ц складається з трьох елементів: двох коротких прямих похилих ліній із заокругленням унизу праворуч; малої петлі.

Починаємо писати коротку пряму похилу лінію від верхньої рядко­вої лінії в напрямку до нижньої рядкової, не доводячи до неї, плавно заокруглюємо праворуч, торкаючись її, далі ведемо до верхньої рядко­вої лінії.

Не відриваючи руки, пишемо другу коротку пряму похилу лінію в напрямку до нижньої рядкової, не доводячи до неї, плавно за­округлюємо праворуч, торкаючись її, доводимо вище нижньої ряд­кової лінії.

  Не відриваючи руки, приєднуємо малу петлю: ведемо ледь вигнуту коротку лінію трохи нижче нижньої рядкової, заокруглюємо вліво, да­лі вправо вверх, описуючи петлю, яка перетинається на нижній рядко­вій. Закінчуємо писати на середині робочого рядка.

Увага! Прямі похилі лінії мають бути паралельні між собою.

Рахуємо: 1—і — 2 — і — 3 — і.

2. Виконання вправи 1.

Читаючи інструктаж щодо виконання вправи,  звернути увагу на малюнки, які є підказкою. Колективно добирають слова-на­зви ознак предметів.

Робота виконується колективно, а потім — са­мостійно.


 V.Відеофізкультхвилинка

 VІ Узагальнення та систематизація отриманих знань

 1.Вправа «Карусель»

- перше коло називає предмет

- друге коло до слова предмет підбирає ознаку


2. Виконання вправи 2.Робота в парах

- спочатку потрібно прочитати весь вірш, звертаючи увагу на виділене слово. Потім — прочитати зра­зок, доповнити речення словами з тексту.

3. Виконання вправи 3.Робота в групах метод «Українське кафе»

  Потрібно відшукати  слова. яке відповідає на питання який? яка? які? яке?

4 Презентація робіт

5  Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно».

VІІ Підсумок уроку. Вправа «Впіймай м’яч»

• Закріплення слів-ознак предметів і питань, на які вони відпові­дають.

  • Чи збулися ваші очікування від цього уроку?
  • Покажіть на смайликах свій настрій

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку