25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Урок«Слова, протилежні за значенням. Слова ввічливості»

Про матеріал
Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння добирати слова, протилежні за значенням, правильно їх вживати; закріплювати знання найпростіших українських формул мовленнєвого етикету ввічливої відмови
Перегляд файлу

Тема уроку. «Слова, протилежні за значенням. Слова ввічливості»

Мета. Розвивати в учнів уміння каліграфічного та грамотного письма; формувати вміння списувати за зразком; закріпити вміння добирати слова, протилежні за значенням, правильно їх вживати; закріплювати знання найпростіших українських формул мовленнєвого етикету ввічливої відмови.

 

ХІД УРОКУ

І Організаційний момент

Коло «Ми веселі, ми чудові, ми кмітливі, ми просто клас»

Дерево «Очікувань»

- Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку

ІІ Тема та мета уроку

1. Робота з підручником (с. 62-63).

— Прочитайте текст на блакитній плашці. Запам'ятайте: слова, протилежні за значенням, завжди вживаються нарами.

II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1 Каліграфічна хвилинка

— Прочитайте слово, написане в рядку. Послухайте вірш, у якому вживається це слово.

Славна наша Україна

 Мова рідна, рідний спів.

Земля українська, єдина

Наших прадідів, батьків.

— Усі букви, які є в цьому слові, ми вже повторили. Тому це слово ми пропишемо дуже красиво й каліграфічно.

2 Складання Сенкану до слова Україна

IV. Повторення та поглиблення набутих знань.

1. Виконання вправи 1.

• Читаючи інструктаж щодо виконання вправи,  звернути увагу на малюнки, які є підказкою. Колективно добирати слова, протилежні за значенням.

• Надання індивідуальної допомоги, словесне оцінювання роботи.

2. Виконання вправи 2 (можна, виконати усно, однак перед тим проаналізувати).

3. Виконання вправи 3.Робота з прислів’ями

  спочатку потрібно прочитати частини прислів'їв, які написані в лівій колонці, а потім — у правій.

V Відеофізкультхвилинка

VІ Інтегровані види роботи (інтеграція з уроком читання).

Виконання вправи 4 (усно).

• Нагадати дітям вірш А. Григорука «Гра», з яким вони ознайомилися на уроці читання. Дібрати слова, протилежні за значенням.

Вправа «Карусель» дібрати слова протилежні за значенням

Обговорення змісту рубрики «Спілкуймося красно»

-робота в групах (діти підбирають слова які допоможуть не образити людину)

VІІ Підсумок уроку. «Мікрофон»

— З якими словами ми сьогодні працювали?

  • Чи збулися ваші очікування від цього уроку?
  • Покажіть на смайликах свій настрій

 

1

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку